AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
192Cevap
Mutlu olurum beni sevdiğine, yuva kurmak istediğine inanırım güzel bir his , güzel bir duygu.
Hadi hemen yapalım derim. Çok iyi kalpli biriyim sevgilimin bir dediğini ikiletmem.
Neli olsun diye sorarım
Uzun kısa
Mavi göz siyah göz
Yakışıklı tatlı
Erkek kız
Bunu ifade eden birçok yol varken patikle karşısına çıkmam
Hemen kafamda güzel bir evlilik teklifi kurgulardım ve sonrada uygulardım
Nikah dairesinin yolunu gösterirdim gidip gün alsın dimi yani
Temel atma törenine ne zaman geçelim diye sorarım 😂
Espiri gibi söylerse bende gülerim ama ciddi gelsin evlenip hemen yaparım
Normalde gülerim 😀Ama malum yaş geçiyor direk nikah dairesine:))
sen berdan mardini misin kızım azcık mantıklı şeyler istesene fhjsfsd fssA :D
Ne zamn doğuruyorsun derim herhalde madem karar vermiş hevesini kırmamak lazım doğursun
İnanmam
Bana bunu iki kişi söyledi ikiside bıraktı
O sebeple erkekler daha doğmamış cocuklarini kendi uckurlarina alet eden pis yaratıktır benim gözümde
biraz büyük bir genelleme olmamışmı? :)
bütün erkekler öyle değil
Patik olan elini tutar fransız öpücüğü ile teşekkür ederim.
evlenme teklifi olarak algilarim herlade ama bunu baya bir zaman sonra soylesin cok tatli😍😍
Masum bakış açısı...:)
en doğal hakkı tabi diye düşünür bir an önce evlenmenin yolunu bulmaya çalışırım tabi
önce bir şaşırırım sonra olur neyi bekliyoruz der nikah dairesine giderdim :D ahahah manyak mısın kızım sen hiç bir kız hadi demez
Temsili ben 🤣
Sanırım bu :))
sarılır öperim o güzel yanaklarından. "o da olur inşallah bitanem" derim
Çalışmalara başlayalım temel atma töreni yapalım akşama da ilk kazmayı vururuz derim
evlenme teklifi olarak sayarim düğün hazırlıkları başlasın
Gülerim ve bu bir evlenme teklifi mi diye sorarım. Evet derse ben de ona evet derim. Yüzük yerine patikle evlenme teklifi alan tek ben olurum herhalde
Gel evlenip yapalim bende istiyorum derim çok güzel olur..
Mutlu olurum ☺ bir şekilde evlenme teklifii buu ve cokk icten..
zaten bir erkek boyle bir teklifte bulunuyorsa kendini evlilige hazir hissediyor mutlu olmak ve mutlu etmek icin adim atiyor dmektir evet der hayatmiza devam ederiz sevdigimizle
Bebek bezlerini de örücekmisin de :D çocuk bezi bir ton para yani
Bende dinozorum plsun istiyom ama olmuyo derim olmayan sevgilime
bir ilişki sadece iyi gidiyor diye çocuk yapılmaz. ama bende istiyorum. neden olmasın.
elinden tutar yatak odasına götürüm e ne duruyoruz yapalım derim
Çok sevinirdim muhtemelen..😅
Önce aptalca bir sırıtma olur heralde yüzümde sonra da hemen işe koyulalım derim :)
İnşallah canım derim bende isterim neden olmasın 😊
3 günlük sevgiliye "sakin, relax " denir de 3 yıllığa "neden olmasın" denir
Hoşuma giderdi tabi kendisi yaptıysa ama aynı zamanda da korkardım evlilik ciddi bir şey sonuçta
Emin ol istemiyorsun evde kedi bakmaya benzemez o hevestir geçer der uzatmam
nemi yaparım aa ocakta yemeğim vardı durr geliyorum:)
💪 Hadi işe koyulalım 😀 Şaka şaka
Belki bir gün şu an erken emin misin?
Gelip geçici bir duyguda olabilir
O zaman hemen evlenip , çocuk yapma işlemlerine başlayalım aşkım 💖derim.
Neden gülersin deli belki bir çoğunuz duygulanıp ağlarsınız
öyle yapacak bir kız hayal bile edemiyorum sen düşün 😄
Bende çocuğum olsun istiyorum fakat senden mi o konuda şüphelerim var.
Kız olsam çiçekçi kartviziti çıkarır verirdim. İstemeye gelirken lazım olur..
Karsıma cıkaında patıkle cıkmasın cocuk ıstemıyorum
Oracikta veririm (gönlümü)
iyi ki o gönlünmü yazmışsın
Sevgilimdir sonucta olsun der calismalara baslarim :)
Sevgiliysek mevzu derin patik yerine yüzük alması lazımdı
berdan mardiniyi nikah sahidim yaparım
Hemen oracıkta çocuk yapma çalışmalarına başlardım :)
Romantik öküz müsün sen yaa derim😀
Hahaha öküzlük sıfatı sabit heralde 😂
Evet 😀
Gülümsettiniz sağolun. Biz erkekler pekte yorulmasak daha iyi zaten adımız çıkmışı dokuza inmiyor sekize 😂
aksini iddia mı ediyorsun yoksam 😀
Tuzak soru gibi geldi ne desem bilemedim ormantiklikten anlamam ama diğeri bilmiyorum 😂
Tuzak değil yaa 😜 bilmiyorum mu cevabın yani 😀
Şimdiye kadar kimse öküz olduğumu söylemedi biran kendimden şüpe ettim hatta gidip aynaya baktım ama hiç benzerliğim yok 😂
Görünüşte değil zaten hareketlerde belli olur öküzlük 😀
Dugusuzluk ta öküzlüğün belirtilerinden midir?
duygusuz insan olur mu? bitkilerde bile duygu var
Hakkatten ben bunu hiç düşünmemiştim ot gibi yaşıyorsun diyerekten bitkilere hakaret etmişler haberim yok bir dahakine uyarıyım 😀 Bazı duygulara sahip olmamak iyidir sanki
aa olur mu hiç benim menekşelerim var örneğin iki üç tatlı söz söylüyorum su verirken bir bakıyorum ertesi gün yeni çiçekler goncalanmış :)) herşey duyguyla beslenir nefret bile unutma ;)
Aslında haklısınız biryerde severek sulanan çiçeklerin daha güzel olduğu bilinen bir gerçek. Diğer konudada haklısınız lakin biraz hissizliği tercih ettim sanırım
Senin yaptığın sadece miş gibi yapmak yani ;)
Psikologmusunız?
Hayır 😀 onu da nerden çıkarttın
Bir anım aklıma geldi de😀 Bir ara psikoloğa gitmiştim anlat demişti başladım anlatmaya adam yeter anlatma deyip intihar edecekti zor tutmuştum sakin ol genç adamım bunlarda geçer demiştim oda bana geçer değilmi demişti. Psikologsanız dedim siz daha çok gençsiniz 😂
Ahahaha alemsin ya 😀
:)) Neyse güzel sohbetiniz için teşekkürler belki kafanızı şişirdim kusura bakmayın 😀
Estafurullah:) rica ederim cevap yazmak benim seçimimdi rahatsız olsam yazmazdım ;)
Rahatsız olmamanıza sevindim 😊 Romantik öküz de cidden komik geldi cidden bunu söyleyebilirsin yüzüne. Farkındaysa pek tavır koymaz heralde 😂
herkes kaldırmaz ya öküz lafını 😀
Kaldırıyorsa demektirki ne olduğunun farkında demektir oldukça erdemli bir davranış ama yinede bana öküz denmemesi daha iyi olur heralde. Yazık hayvana hakaret olmasın😂
sana demez uyarırsın sende 😀
Denmemesi daha iyi yazık hayvancağıza 😀
Ne çok gömdün kendini ya 😀
Gömdüm mü en sonunda başardım demekki😂 Yok ya kendi kendimle eğlenmeyi seviyorum birazda poh pohlasam mı çok iyi biri olduğumu söylerler hatta bu dünyaya ait olmadığımı falan 😂
Ahahahaha hadi ya öyle mi derler 😀
Tabiki hatta bana melek de derler 😂 Gerçi zebanilerde bir yerde melek sayılır ama onları kastetmiyorlar sanırım 😂
abartmış olmasınlar 😀
Yok olamazlar kendimi övmek gibi olmasın ama melek gibiyimdir 😇 Zaten beni bir tanıyan pişman birde tanımayan 😀
Kendini öven insandan korkmuşumdur hep 😀
Övsek suç yersek suç ne yapacağız bilmiyorum ha birde şu öküz mevzu vardı 😂
Biz överizde gömerizde siz susup bizi dinleyin 😀
Hakkatten siz farklısınız. Keşke sizi anlamak için bir kitapçık olsaydı gerçi o kitapçık değil olsa olsa cilt cilt 1000 sayfalık ansiklopedi gibi birşey olurdu bitşremezdikte 😂
He erkekleri anlamak çok kolay sanki 😀
Aslında o kadar zor değil biz biraz daha basit hareket ederiz
Siz biraz daha ayrıntılı düşünüyorsunuz gerçi boşa dememişler şeytan ayrıntıda gizlidir diye 😀
Kırıcı mısın nesin 😒
Heralde yine çam devirdim 🙊
Baya büyük hemde 😒
O zaman yeniden fidan dikmek lazım hemde bir orman dolusu. Gelin 🌹 veriyim tatlıya bağlamış olalım. Galiba biraz var
Kabul edesim gelmiyo neden ki acaba 😀
Bilmem neden acaba halbuki kabul etmiş olmanız lazım. Çiçekleri bile sevgiyle sulayan biri için çokta zor olmasa gerek 😀 Etmiyorsa baya büyük kabahatim var demektir ne yapmamı önerirsiniz?
Hadi kabul edim bari ah mersi ayol 😀
Bu inceliğiniz için teşekkür ederim 😊
O senin inceliğin ;)
Bak sen bile farkettin ne kadar ince ruhlu olduğumu 😂
😀😀😀
☺☺☺ Kabul arada bir şeyliğimiz tutuyor ama olsun
soruyu soran şimdi bizi tüfekle kovalayacak lakin 😀
Banada öyle geliyor inşallah kötü nişancıdır diye umut ediyorum 😀
Gerçi aktif değilmiş yoksa birşeyler mırıldandıydı 😀
Sus artık dövecek kız bizi şimdi 😀
Peki sustum. Hoş sohbetiniz için teşekkürler gülümsettiniz gerçekten 😊
Rica ederim gülümsetebildiysem ne âlâ
evlenip yapalım ozaman derim 😂
Temel atma töreni yaparım :)
sade senin istemenle olmaz derim
Yerim ulan seni der sarılırım
Ahahabbagava
hemen yapalımo zaman derdim
Banakva aas
Ocaga su koy ananida komsuya gonder derdim 😎
Duygusallaşırım o an..
sen banyoyu hazırla geliyorum derim :D
evlenmeden olmaz derim😂
Evleneceksek neden olmasın 😂
İstediğin çocuk olsun aşkım derim 😂