Düşünün ki sevgiliniz var, iyi de gidiyor ilişkiniz. Ama bir gün eline patiği almış, "senden çocuğum olsun istiyorum, gözleri senin gibi baksıııığn" diye serenat yapıyor size. :) Ne tepki verirdiniz?Sanırım ay ben gülerim :/
Sevgiliniz elinde patikle karşınıza çıkıp "senden çocuğum olsun istiyorum" derse ne tepki gösterirsiniz?
Tatlı bir gülümserdim ve bende çok istiyorum tatlım derdim. Ve tutardım elinden otururduk banka bir elimle karnını bir elimlede omzundan sarılırdım. Derdim ki evlendiğimizde seni böyle severek kombo yapmak çok güzel his bence derdim. Ve başlardım evlilik hayellerine geniş aile severim yani bana bir kaç çocuk yetmez derim ve atalarımız ne demiş boynuz kulağı geçer o yüzden en az 5 çocuk 👶😂😂😂
Yani demek ki çok seviyor derim bu isteğine karşı çıkmazdım çunki ben dr onu seviyorum sonuçta seven tarafların birbirlerine hayatlarını adaması da onemli bir durum eğer bir taraf o çocuğu yaptıktan sonra cayacaksa yapmayın daha iyi 😄😄😄
Gelecekte bir gün okullar bitip kariyer yolu başladıktan sonra her iki kişi için de bir sıkıntısı yok tabi derim😂 öyle güzel romantik şey mi olur biraz odunlaşıp şaka yaparcasına bile diyebilir😂😂
Ay Salak.. önce bir evlenme teklifi yap öküz müsün İnsan patik yerine bir tek taş bir demet kırmızı gül alır Salak mısın sen yaa olmayan çocuğa patik almayı akıl ediyorsun da olan sevgiline bir yüzük alamıyorsun çok sinirlendim bir daha beni arama derdim daha kim bilir neler neler bitmez bu kadarla yani😃😃
O kadar uzun süreceğini sanmam o raddeye gelmeden önce çoktan evlenmiş olmam lazım öyle fazla gezip tozmak bana göre değil yoksa ben hamileyim diye gelir
Cinsel içgüdüyle, çocuk yapmak ayrı şeylerdir çocuk sorumluluk ister birikim ister. İki tarafın da hazır olması gerekir yoksa bir çok sıkıntıyla başbaşa kalınabilir. Ama yinede hoş olurdu 😄
Sevgililer günü hediyemdi 2 sene önceki bir patik ve not ilk çocuğumuzun ilk patiği olsun bir eşi bende bir eşi sende :)))
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Koyu bir bjk taraftarı ve ileride çocuğumuz olursa minik patik ayakkabılar oluyor ya ondan aldım üzerinde de yavru kartal yazıyordu.. ve ona verdim. Ayrıldık ama saklamaya devam ediyormuş. Velhasıl kelam güzel şeyler bunlar
Gözleri senin gibi naksın, görenlerin içini yaksııııınnn bakışlarıııı. Özü sözü bir aynı benim gibi, Biraz deli tıpkı senin gibi Her sözüyle aşkımız gibi Eritsin kara kışları... 🤗
Kız veya erkeğin karşındakine bu soruyu sorması için her iki tarafında soslojik ve psikolojik nedenlerinin olmaması gerekir. Var ise sormaya gerek yok zamana ihtiyaç var. Saygılar
Yanaklarından tutar çeker tek tek öperim, tüm yüzünü öperim bir taraftan da gülme krizine girerim tabii:) Sonunda da "Ya sen ne tatlı bir şeysin böyle.","Peki madem."derim:) *Gecen bol olsun.*
Büyük bir coşkuyla kurban olayım ben sana kardeş mi istiyorsun sen çocuk der yanaklarından şupur şupur öperim. Ay nerde o günler, aşkım bana öyle diyecek de ben duyacağım 😂
En İyi Cevaplar