Ondan ayrılmamak için elimden geleni yaptım peki şimdi ne yapacağım?

4.5 senelik bir ilişkim var bir ara ayrılıp tekrar barışmıştık ilk ilişkimde çok iyi çok saftı ama şimdi beni hala çok sevmesine rağmen aşık olmasına ve iyiysen dillendirmesene hissettirmesine rağmen sürekli benim onca emeklerimi hiç gören nankör birine dönüştü zaten çok sinirli ve sinirliyken ne dediğini bilmiyor sırf onu çok sevdiğim için onu kaybetmemek için her ayrılık muhabbeti açıldığında hakaretler etmesine git deyip suratıma kapamasına rağmen üstünde durdum ilişkimiz boyunca hep daha iyi daha düzgün olması için savaştım ama o artık çok garip davranıyor sözlerini de tutmuyor ama onu kaybetmek istemediğim için işte yapamıyorum bırakamıyorum ne yapacağımı hiç bilmiyorum
Ondan ayrılmamak için elimden geleni yaptım peki şimdi ne yapacağım?
Cevapla