Bir erkekle uyuyamamak? Sizde benzer sorunlar yaşıyor musunuz?

Arkadaşlar benim ciddi bir problemim var. Seviştiğim adamla seviştikten sonra birlikte uyuyamıyorum. İnanılmaz huzursuz oluyorum. İnanılmaz yorgun oluyorum o gece bana eziyet oluyor. Kesinlikle dinlenemiyorum. Sadece ben miyim böyle olan. Ten uyumumuz mu olmuyor. Rahat mı hissetmiyorum?
Eğer rahat değilsem nasıl sevişebilirim ki :S
Bir erkekle uyuyamamak? Sizde benzer sorunlar yaşıyor musunuz?
Cevapla