Diğer Erkeğinizle uyumak varken neden ayıcığınızla uyuyorsunuz? theprofessional1010 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ayıcıkta bulduğunuz mutluluk nedir? Güncellemeler1 yıl Ayıcık Erkeğinizle uyumak varken neden ayıcığınızla uyuyorsunuz? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Umutsuzvakanaz Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Yanımda erkeğim değilde ayıcık olduğu için olabilir 0 2 Yorumla theprofessional1010 1 yıl O zaman bir erkek bulmalısın Yorumla Umutsuzvakanaz 1 yıl Var zaten Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Erkek istemiyorum ki ayrıca bir ayıyla uyumakla erkekle uyumak arasında fark yok zaten 😀 0 13 Yorumla theprofessional1010 1 yıl 😉 hmm kadın mı istiyorsun… Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evet.. Yorumla theprofessional1010 1 yıl Hmm, anlıyorum … zevk ve tercih … bende lezbiyen kadınları izlemeyi seviyroum… ama hayatımda biseksüel kadın tercihim Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bende zaten kimsenin fantezisi olmayı sevmiyorum.. Yorumla theprofessional1010 1 yıl Olabilir… lezbiyen sevgilin var mı? Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Var Yorumla theprofessional1010 1 yıl Ne güzrl. Şanslısın… aslında çoğu kadın beğendiği hemcinsi ile yakınlaşmak ister Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bilemem. Benimki fantezi değil Yorumla theprofessional1010 1 yıl Önce fantezi ile başlar… aradığını bulan yaşama cesarreti varsa yaşıyor olmayan KS de soru soruyor 😉 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evet 😀 Yorumla theprofessional1010 1 yıl 😉 imkan verirseniz daha fazla sıhbet etmek isterim Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Teşekkür ederim, malum durumdan kadınlarla sohbeti tercih ediyorum ☺️ Yorumla theprofessional1010 1 yıl Anlıyırum.. ancak bizimki sadecd sohbet olaxak… senin gibi tercihü olan kadınlarla konuşöak bilgi edünmek istiyrouö Yorumla
nemünoseboo Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Ayıcığın diken gibi batan sakalı yok bzjsn 0 3 Yorumla theprofessional1010 1 yıl 😉 sakalı kesersiniz Yorumla nemünoseboo 1 yıl Olmaz Yorumla theprofessional1010 1 yıl 😉 hem istemiyorsun sakalı hem vazgeçmiuoraun Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Yanımda uyumaya layık bir adam bulamadığımdandır 0 13 Yorumla theprofessional1010 1 yıl 😉 hemen bulalım Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yanımda uyuması için evlenmemiz gerek o beyefendi ile. 😏💅🏻 Yorumla theprofessional1010 1 yıl Hmm, ne güzel hanımefendi 😉 beyefendide aradıpınız özellikler nelerdir 😉 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sarışın, uzun boylu, kaslı, centilmen, kültürlü, bilgili, kadın erkek eşitliğini savunan, Atatürkçü hem de dini inancı olan biri en azından. :) Memleket olarakta ya Balkan göçmeni ya da Avrupalı. Yorumla theprofessional1010 1 yıl Aradığınız erkeğe ulaşılamıyor. .. lğtfen daha sonra tekrar deneyiniz 😉 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sen neler istiyorsun merak ettim Yorumla theprofessional1010 1 yıl Hümanist biri olması uygundur. Fiziksel olarak belirli kriterim yok . Vicdani merhameti olmalı. Tatlı dil güler yüz 😉 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bulman zor değil nasıl bulamadın ki o zaman Yorumla theprofessional1010 1 yıl Maalesef öyle kadınlar evlenmiş… menfaat ilişkisi isteyenler var ondan bulamıyorum 😔 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evlenilecek insan bulmak zor. Allah herkesin kalbine göre versin. Yorumla theprofessional1010 1 yıl Tabi, sende bulamamışsın baksana 😉 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Burada aramak deliliktir Yorumla theprofessional1010 1 yıl Nereden tanıştığın değil, nasıl biri ile tanıştıpiğın önemli 😉 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Erko istediğimizi kim söyledi? 0 3 Yorumla theprofessional1010 1 yıl 😉 yoksa kadın mı istiyorsun? Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Hayal dünyan genişmiş Yorumla theprofessional1010 1 yıl Gerçekler 😉 Yorumla
XC90vv_ Takip Et Xper 1 Yaş: 29 1 yıl Bizde isterdik ama yok ki 0 3 Yorumla theprofessional1010 1 yıl Erkek mi bulayım sana 😉 Yorumla XC90vv_ 1 yıl Ahaha 🤣 Yorumla theprofessional1010 1 yıl Kriterlerin neler? Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Yanımda erkeğim değilde ayıcık olduğu için olabilir
O zaman bir erkek bulmalısın
Var zaten
Erkek istemiyorum ki ayrıca bir ayıyla uyumakla erkekle uyumak arasında fark yok zaten 😀
😉 hmm kadın mı istiyorsun…
Evet..
Hmm, anlıyorum … zevk ve tercih … bende lezbiyen kadınları izlemeyi seviyroum… ama hayatımda biseksüel kadın tercihim
Bende zaten kimsenin fantezisi olmayı sevmiyorum..
Olabilir… lezbiyen sevgilin var mı?
Var
Ne güzrl. Şanslısın… aslında çoğu kadın beğendiği hemcinsi ile yakınlaşmak ister
Bilemem. Benimki fantezi değil
Önce fantezi ile başlar… aradığını bulan yaşama cesarreti varsa yaşıyor olmayan KS de soru soruyor 😉
Evet 😀
😉 imkan verirseniz daha fazla sıhbet etmek isterim
Teşekkür ederim, malum durumdan kadınlarla sohbeti tercih ediyorum ☺️
Anlıyırum.. ancak bizimki sadecd sohbet olaxak… senin gibi tercihü olan kadınlarla konuşöak bilgi edünmek istiyrouö
Ayıcığın diken gibi batan sakalı yok bzjsn
😉 sakalı kesersiniz
Olmaz
😉 hem istemiyorsun sakalı hem vazgeçmiuoraun
Yanımda uyumaya layık bir adam bulamadığımdandır
😉 hemen bulalım
Yanımda uyuması için evlenmemiz gerek o beyefendi ile. 😏💅🏻
Hmm, ne güzel hanımefendi 😉 beyefendide aradıpınız özellikler nelerdir 😉
Sarışın, uzun boylu, kaslı, centilmen, kültürlü, bilgili, kadın erkek eşitliğini savunan, Atatürkçü hem de dini inancı olan biri en azından. :) Memleket olarakta ya Balkan göçmeni ya da Avrupalı.
Aradığınız erkeğe ulaşılamıyor. .. lğtfen daha sonra tekrar deneyiniz 😉
Sen neler istiyorsun merak ettim
Hümanist biri olması uygundur. Fiziksel olarak belirli kriterim yok . Vicdani merhameti olmalı. Tatlı dil güler yüz 😉
Bulman zor değil nasıl bulamadın ki o zaman
Maalesef öyle kadınlar evlenmiş… menfaat ilişkisi isteyenler var ondan bulamıyorum 😔
Evlenilecek insan bulmak zor. Allah herkesin kalbine göre versin.
Tabi, sende bulamamışsın baksana 😉
Burada aramak deliliktir
Nereden tanıştığın değil, nasıl biri ile tanıştıpiğın önemli 😉
Erko istediğimizi kim söyledi?
😉 yoksa kadın mı istiyorsun?
Hayal dünyan genişmiş
Gerçekler 😉
Bizde isterdik ama yok ki
Erkek mi bulayım sana 😉
Ahaha 🤣
Kriterlerin neler?