AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
214Cevap
Hiç aşık olmamak nasıl olur? İnsan aşık olur. Olmadım diyorsa ya hormonlarında sorun vardır ya da aşka yüklediği anlam, gerçekleşmesi mümkün olmayan bir hayalin mahsulüdür.
Anlatamazdım. Kendimce anlatsam da anlayamazdı. Anlatılmaz. Anlatılamaz yani.
Aşkın nasıl bir şey olduğunu sadece aşık olan anlar
Onu Dudağından Bir Öperim Sonra Boynundan Devam Ederim Kulağına fısıldayarak iltifat edecek güzel sözler söylerim hoşuna gidecek hareketler yaparım bence özet geçmiş olurum bu şekilde bir şeyler paylaşırım
Aşk duyguların en güzel şekilde harmanlandığı halidir. Kimi zaman fedakarlık ister, kimi zaman sevgi ister, kimi zamansa özlem ister... Aşk anlatımı güç yaşaması en güzel olan duygu karmaşasıdır. İki kişinin bir olduğu bir döngüdür.
Her aklına geldiğinde sana içinden tebessüm ettirendir. Sözlerle değil gözlerle yemin edilendir aşk. Aşıksan ne mazinin gamını taşırsın içinde ne de geleceğin endişesini. Korkularından yavaş yavaş sıyrılmaktır
Sorumlululuklar başladıkça karşıdakinin ufak ufak bırakmaya başladığı, sadece lise yıllarında saf ve temiz olan, hayatın diğer dönemlerinde sorun ve sıkıntıdan başka bir şey oluşturmayan bir olgusal süreç diyebilrim.
benım lısede hıc sevgılım olmadı :( sence normal mı
Bence normal çünkü insan ilişkileri karmaşıktır yani çok bilinmeyenli bir denklem gibidir. Bu denklemi çözmek de efor gerektirir. Bunu ancak zamanla olgunlaştıkça daha iyi çözersin Aşk da bunun gibidir zamanla olgunlaşırsınız.
@beyazsiyahask benim de lisede hiç sevgilim olmadı. Çünkü kendime güvenemiyordum. üniversitedeyim kendime hala güvenmiyorum ve aşka da inanmıyorum genellikle çıkarsal amaç güdülüyor para ev araba vs gibi
aklindan onu cikaramamak dilin ne kadar onun hakinda kötü seyler söylesede kalbin onun hakkında güzel seyler söylemesi, onun ne kadar saçma seyler söylesede senin yinede gülmen ve onu hep yanida olmasini istemek
Ask bir deprem gibidir, beklemeden gelip aklini alacak sekilde seni sallandirir. Kendinden gecersin. Sallanma dursada halen kalbin carpar, ve her o depremin geri gelecegini düsündügünde, siddeti dahada artar.
Derimki hani ağzın kurur da susuzluktan dilin damağın kurur ya aklına su içmekten başka hiç bir şey gelmez O durumda iken içtiğin suyu hayal ett bence aşk bu...
Ben belki anlatamam ama bu anlatabilir.(Westworld) hemde insanı duygusundan yoksun birinden Klipte paylaştığın bayan gibi Evan Rachel Wood. Diziyi izlemeni tavsiye ederim.
Aşk dediğin şey, herşeyden içinde biraz olan şeydir. Mesela güzel, kötü, iyi, süper, hayal kırıklığı, muhteşem, olmasada olur, iyi ki oldu, Diyebileceğin bir çok kelimeyi içinde barındıran duygu karmaşasıdır.
Elini kalbine koyduğunda yerinden çıkacak gibi atıyorsa , kalbin içine sığmıyorsa o aşktır derim...
Kör birine Çimenlerin yeşilini, kuşların kanatlarını, Güneşin parlaklığını, Yıldızların güzelliğini nasıl anlatabilirsiniz ki?
Bu dediklerimi başarırsanız o dediğiniz de olabilir
bence en iyi görüş bu abi neyse ben bunu en iyi görüş seçtim gönüldesin abi :D soran ben değilim ama ben bunu en iyi görüş olarak görüyorum
<Şimdi...
"Yağmur damlalarının güneş ışığında yansıması sonucu ışığın atmosferde kırılmasıyla oluşan optik fenomene gökkuşağı denir!"
--------
Bunu M. Ö 10000 yılında yaşayan birine anlatmaktan daha kolay bence aşkı bilmeyene anlatmak
Öyle bir his ki, ruhunu saracak büyük bir sancı.. O durmayan yolcu, Sen garibhanci..
Aşk gözle görulmeyen Elle Tutulamayan Aslında Var Olmayan Ama Herkezın Icınde Olan Bı Histir , Askı Anlatabılecek Bı Baba Yıgıt Yok Bu Dunyada Herkez Kendı Askını Yasar Herkezın Aşkı Kendıne Hastır :)
Kızlar için 3 ay süren, erkekler içinse 3 aydan sonra başlayan piskolojik bir bozukluktur.
yorumu biraz açar mısınız rica etsem
Hiç gerek yok. Aşk acıtıyor çünkü. Keşke kontrol edebilsem o duyguyu.
Aşık olup napacan
Gez toz arkadaş ol seviş bir güzel
Mal mal aşık olup salakkaşma
gel sana oyle bırını bulayım guzelce becersin senı sonra tekmeyı koysun ne dersin :) ?
@beyazsiyahask tekme koymak ne demek öyle birinin peşinden mi koşacam
Gerçek güzel bir ilişki yaşamak isteyen sevişir gülüşür güzel vakit geçirir.
Bide bana ayarlamana gerek yok sen terbiyesiz birisin. 🤮🤮🤮
aa çok kırıcısın tatlımm
aşkın anlatımı zordur belki de basit; ama karşındaki ne kadar anlar bunu;
aşkı yaşayan bilir. Ne kadar anlatsan boş.
Uff ben asık olmayı üşeniyorum ne anlatacağım gitte kendin yasa derim :/
soru tam benlik _AnKaKuŞu_ çok teşekkür ederim siz bana ne anlatırdınız?
Aptal olmak nasil bir şey dir diye sorarim... hah işte öyle birşey... onun büyük kardeşi... derim.
sen onun için o senin için var ve gerisi önemsiz derdim.
Şayet bir insana verdiğin değer canını acıtacak kadar kuvvetliyse, aşktır.
aşık olmamış birine, bir köre renkleri anlatmak kadar zordur...
Cok kisiye anlattim onlar asik olmadan once. o an nasil anlatiyorum bilmiyorum
asik oldugumda ne yasadigimi nasil hissettigimi anlatirim
Bendeki aşk biraz farklı ama anlatırım yani bunu başarabilirim diye düşünüyorum :)
Aşk anlatılmaz yaşanır. Aşkı anlatmaya kelimeler yetmez..
Aşıksam eğer kelimeler kifayetsiz kalırdı gözlerim çok şey anlatırdı bile
bence aşkı anlatamazsın sadece olduğunda anlarsın her hücrende.
çocukluğuna dönüyosun çocukluğundaki mutluluk huzur güven tabi doğru kişiyse..
Sabah gözünü açtığın anın salisesinde onun akla gelmesidir.
Hani reflün vardır ya çig köfteyide çok seversin ama yinede o çif köfteyi yersin sonra midende acı olusur ya sürekli kusarsın ama çif köfteden de vazgeçemessin öyle bişeyy
Hastalık gibi bir şey. Öldürmüyor. Tedavisi de yok. Ama süründürüyor. Böyle bir şey olur gibi oldu mu o alandan uzaklaşmak gerekiyor. Zaten bir uzaklaştın mı uzunca bir süre bulmuyor seni
Ona derim ki
Bir gününün çok kötü geçtiğini düşün başına gelebilecek bütün olumsuz şeyler sanki o güne toplanmış gibi. O gün aksama kadar yüzün hiç Gülmez. Sonra karşında bir anda O belirir ve sadece selam der. Sonra gülumsersin. Sanki hicbirsey olmamış gibi hala gulumseyebiliyorsundur
İşte o zaman
Aşık olmussundur
sakın anlatmaya çalışmayın anlamıyolar hayal kırırklığına uğrarsınız ben en son 3 saat boyunca bunu anşlatınca insan neden sevmeye ihtiyaç duysunki demişti
Yaz tatilin ilk günü kadar huzur verici
Çölde su cenneti hitabını hakeden tatlı su topluluğuna denk gelmesi gibi
Yağmura yakalanacakken seni bir tanıdığın arabaya alması gibi
En sevdiğin tatlıyı sürpriz şekilde önüne gelmesi gibi
Okuldaki tüm derslerin boş olması gibi
Çok şansızım lan bugün derken herşeyin üst üste güzelliğiyle gelmesi gibi
Gözlerine baktığında sadece onu görmen gibi
Daha anlatacak çok kelime ama dökülemeyecek kadar fazla duygu var.
Bir şarkı sözünde duyup işte aşkın anlamı demiştim kendi kendime şarkıda "Gidenin kazandığı hileli oyun" diye tabir etmişlerdi (hangi şarkıda duydum hatırlamıyorum) :))
beyinde muhakeme yeteneğini çalıştıran bölümün etkisiz hale geldiği beyindeki kimyasallardan serotoninin aşıklarda ve saplantılı kişilik bozukluğu olanlarda aynı seviyede olma hali...
Hadi anlatayım :)
Aşk yokluktur : www.kizlarsoruyor.com/.../a65714-ask-yokluktur
karşındaki insana aşkı anlatacak bir durum varsa ortada zaten aşk yoktur aşk anlatılmaz varsa zaten karşılıklıdır
bütün dünyayı koşarak gezmişsin gibi yorulursun ve bir daha sevmeye ve mutlu olmaya halin kalmaz derim.
gidip yüzüne söylerim arkadaş ne olacak :) Ne kaybedersin bırak şarkıyı falan :) En iyi yol birebir konuşma, birebir etkileşim yoludur (o şeyi kast etmiyorum).
aşka inanma aşk; salaklıktır aşk;saflıktır aşk bir çatışmadır 2 kişini içinde olduğu bir çatışma ya yaralı çıkarsınız ya da çıkamazsınız kendini göz göre göre ateşe atmaktır aşk bir hiçtir
sen onun gözüne bakamazken elalemin şerefsizi gelir onu s... er derim. yani kavuşamayınca aşk diyolar
Gözlerin kör kulakların sağır olur kafan çalışmaz, sağlıklı düşünemez mala bağlarsın...
kelebek karın dalak kalpten mehter marşı tarzı esler falan
Aşk yanan Odun Ateşine Elini Basmak Gibi Birşey Cesaret İster Ve AŞK Herkese Nasip Olmaz Günümüzün AŞK Lari Sahte ve Yalan
10 tane kızı aynı anda tavlayabilecekken karşısına geçince konuşamamak :).
Gece ve Ay'ı.. Gündüz ve Geceyi.. Bülbül ile Gül'ü...
Ve ona Özlemeyi anlatırdım ve kavuşmayı ve sevmeyi..
Kısacası ona hayatı anlatırdım.. ♥
hani dürümün yanında acı biber yersin ağzın acır ama yinede vazgeçmezsin yemekten dürüm hayattır aşk ise dürümün yanında yediğin acı biberdir
Ona deli Mr'ı bulurdum birde normal insan MR'ı zira deli bir insan ile aşık insanın Mr'ı çok benzer. Sonrada derdim ki aşk deliliktir.
hayatımda kimseye aşık olmadım hoşlandım sevebildim ama tutulamadım. sanırım bunu yaşayamadan öleceğim çok acı
Fırtınada ağaçlar nasıl çatırdar bilirmisin kardeş. de Anlarsa senindir anlamassa hiç senin olmamıştır
buzdolabını açman ve içinin tamamen senin sevdiğin yiyecek / abur cuburların olduğunu görmek gibi bişey bence xd
yalan dostum aşk diye bir şey yok aşk dediğin 3 günlük eğlence bilemedin 5 gün sürsün kapılıp da sürünen çok derim ne dicem :D