AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
214Cevap
Bok gibi bir şey hele ki tek taraflı bir aşksa iyice boka bulaşıyon
aşk anlatılmazki onunda kalbi atıyorsa zaten o da aşkı yaşayıp anlayacaktır.
Ne kadar anlatsan da sozlerin hep eksik kalacagi duygudur ask.
içimden ne geçiyorsa anlatirim sadece oturup beni dinlesinm
hiç boşuna yorulmazdım askı anlatarak o insan aşık olmadan aşkı zaten anlayamaskı
Aklından çıkmaz asla
Onun baş harfini duyunca bile heyecanlanırsın
zaten her saniye aklındadır
Her gün ağlarsın
Genellikle Duman dinlersin.
Benim böyle yani
Anlatacak bişeyim yok gözlerime bir baksın, anlar aşkın ne demek olduğunu :D
Aşk imkansızı başarmaktır benim için.
Ferhat'ın dağları delmesi, Mecnun'un çölleri aşması.
Aşk ile yapılan her şey, bir imkansızı başarmanın hikâyesidir.
Parasız anında en sevdiğin elbise yüzde 80 indirime girmiş kanka derim
Aşk kendinden vazgeçip onda bir şeyler olma çabasıdır
Hayatinda yasayip yasayabilecegi en guzel duygulardan biri oldugunu soylerdim
Kafası güzel, ancak insanı mantıklı düşünmeden alıkoyan ve zamanla insanı öldüren bir uyuşturucu.
heyecanla gözlerin sokaklarda onu arıyorsa sen aşıksın arkadaş
Keçi boynuzu gibi 2 damla bal için odun kemirir durursun
"tatlı tatlı yemenin, acı acı geğirmesi olur" atasözü ile anlatılabilir.
gözlerini sonsuza kadar kapatacağını bilsende en son onun gözlerini gülüşünü görmeyi isteyebilmek..
Ne çok üstüne git nede çok ilgi bekle. Araya beyninide sok öyle düşün karar ver ve hareket et.
G. te giren şemsiye açılmıyorsa, hoş geldin panpa..
Derdim.
Allah kimseye Muhtaç etmesin...
ama sana muhtacım !
Bilmem kimse anlatamadı belkide anlamak istemediğim içindir :)
Dil ile ikrar ettiğin sonsuzluğu hissetmek istedin mi? Şiiit aşık olmak sonsuz da yok olmaktır. Yokluğum da var olmayı hissettin mi?
Keçi boynuzu gibi 2 damla bal icin uzun süre kemirirsin ama bilmezsin o bal zehirli baldır.
Aşk olmasa sende olmazdın senin yaşama nedenin ebeveynlerinin aşkı :D
tamam bu olmadı :random:
aslında acı veriyor ama sen bırakamıyorsun. her gün daha çok yudum alıyorsun aşktan. sonrası yok
anne ve babasını sonra kendisini gösteririm yeterli olur herhalde
aşk sahip olmayı isteyip de sahip olamamktır bazen...
Kalbini paramparça etsede yinede vazgeçememek ona karşı kayıtsız kalmaktır..
Hiç aşk olmamış birisi benim bana anlatabilirsiniz :D
Aşık olduğun da ona aşkı anlatamazsın. Çünkü tarifi yoktur aşkın anlatılacak bir şeyide yoktur.
Hayır anlamasın aşkı çok şanslı olduğunu söylerdim sadece..
...
en iyi görüs sec knk
Şınu iliştireyim şuraya...
https://youtu.be/hn3wJ1_1Zsgaşkın ne olduğunu bilmeyip, okumak için gelenler. +1
mesela ben anlatın şu abinize aşık olmak nedir ve nasıl aşık olunur
Anlatmam sorarsa neden anlatmıyorsun çünkü anlatılmayacak kadar özel ve imkansız
'' Senin bu hayatta aklına gelip gelmeyen sevdiğin tüm herşeyin toplamı.. Ne sevdiysen herşey'' derdim
Anlatamazdım. Doğuştan görme engelli birine bir mavi rengi anlatmak gibi bir şey bu.
Aşk ateşten bir parçadır; önce ruhunu aydınlatır, sonra bedenini ısıtır. Ama illaki yakar benliğini kavurur.
Tarifini bulabilen asirlardir cikmadi ki simdi soyle boyle desek kek tarifi degil ki anasini sattigim
zaman önünden hiç olmadık bir zamanda geçebilir
göz çukurlarımın buğulu camlarından içeri gir
kendi sıcaklığını getir bırak şu masaya git
gözlerim 20 seni daha zorlanmadan içebilir
şiirlerle
Aşk bir sudur iç iç kudur
Aşk bir vişne ye ye kişne..
Aşk bir b. ktur yemeyen yoktur yersen miden bulanir yemezsen ağzın sulanır..
özlü sözler asdfss.
Bacim sen baya bii kendini aşmışsın komposto var içermisin
Yok tenkyuu 😀annemin kücükken aşıladıkları işte ne yaparsin 😕
Çölde susuz kalmış bir insana su vermek gibidir aşk
Cikolatanin agizda yarattigi etki ya da orgazmin sna verdigu etki nasil? Hah iste ondan:)
yalnız bu iki ayrı uçta aykırı sert örnekler olmuş biraz... ve orgazm olmak ile aşk ne kadar benzer sence ciddi misin bu konuda?
Aşkı anlamayan öyle geri zekalılar varki ne anlatsan boş
Aşk gelip geçicidir aynı hoşlantı gibi. Hoşlantıdan farkı biraz daha uzun sürmesidir. Önemli olan sevmektir, sevdalanmaktır. Birini seversen değil gelip geçici, ömrün boyunca unutamazsın bile. Bir insanı sevmek önemli iştir. Aynı zamanda zordur da.
Uçurumun ucundaydık sevenler bir adım öne çıksın dediler. yak yak :(
Ben günümüz ilişkilerinde gerçek aşk göremiyorum.
Aşk sandığınız şey cinsellik değildir.
Aşk dediğimiz şey sevdiğine dokunamayacak kadar onu çok sevmektir.
Görünce içinin fena olmasıdır. Seni hayata bağlayan bir şeyin olmasıdır.
Pİşmanlık ile açıklarım her aşkın sonu hüsrandır keşkelerle doludur
Ne aşık ol nede sev... Çünkü acıdan başka bir şey verdiği yok. Ne olursa olsun kader gülmez sana...
alzheimer olduğunu, fakat onu unutmadıgını anlatırım
Yaşamak lazım aşkı anlatılacak kadar basit değil çünkü yaşayıp kaybedenlerin vay haline bende dahil :)
Hani cig kofteyi cok seversin iki cift atarsin cikisini bile bile ya iste oyle...
Saka ya ask mi? Ask ne arar la bizde 😋
O andan itibaren kendini bırakıp onun için yaşamaktır aŞk...
ya bir git ya sana anlatacagıma ölürüm daha iyi derim
Anlatamazdım. Kelimeler Düğümlenirdi. Öküz Değil Ya Oda Anlardı Her Halde (:
Hadi bana anlatın bakalım gençler nasıl oluyormuş sizin aşk dediğiniz şey bana göre saçmalık bu tür şeyler kendinizi kandırmaktan başka bir şey değil mantıklı olun biraz.
Yemek tarifi veririm. Muhtemelen bir şey anlamayacaktır. Olsun, olunca öğrenir.
Aşık olunca her gün bin defa ölüp bin defa yeniden doğuyorsunuz. burada seçim sizin değil maalesef
İfadenin en kuvvetli olduğu eylem biçimidir susmak. Aşkı susarak anlatmaksa suskunluk kadar güçlü bir eylemin yine kendisi kadar güçlü bir duyguyla seviştiği noktadır. Susuyorsundur. Ama aslında çığlık çığlığasındır... Yanından geçen kadının kokusunu duyarsın, önünde yere atılan izmariti görürsün, yağmurun yaklaştığını hissedersin, sıcak bir yaz gününde içtiğin ilk biranın tadını alır ve tüm bunların nasılda bir sukunet içinde vuku bulduğunu, sesizliğini duyarsın... Hayatı anlamlı ya da anlamsız kılan heşey gelir gözlerinin önüne ve bambaşka bir şeyi anlatmaya çalışmanın manasızlığı bir çocuk çığlığı olur beyninde. Ayarsın.. Sesizlik sana, aşk yine boşluğa kalır...
Onu görünce dakika da 30 kere ölüp diriliyorsan, aşık olmuşsun demektir.
Aşk Evrende ki En güzel şeydir,
Aşk Evrende ki En Kötü Şeydir.