Hoşlandığım kıza açıldım, kibarca reddetti ama hala konuşuyoruz sizce ne düşünüyor?

Merhaba arkadaşlar, bugün hoşlandığım kıza duygularımı söyledim uzun bir mesajla anlattım oda sürekli karışık şeyler söyledi yok olmaz bekleme dedi yok boşver dedi. Ben biraz yüzsüzlük yaptım kaybetmek istemediğim için ondan sonra özür dilemeye başladı. En son biraz daha konuştuktan sonra da ben ters yaptım ondan sonra değişti; konuşmak istediğini şuanlık bişey hissetmediğini ama ilersi için bişey diyemiyeceğini söyledi denemek isterse burda olacağını söyledim benimle normal olarak da konuşmak istediğini söyledi ben bişeyler olsun istiyorum sizce o ne düşünüyor ben neler yapmalıyım bu konu hakkında
Hoşlandığım kıza açıldım, kibarca reddetti ama hala konuşuyoruz sizce ne düşünüyor?
Cevapla