Neden sevgilimin yanında salaklaşıyorum? Cicim zamanlarını geçeli çok olduğu halde?

merhabalar ilk kez soruyorum ama harbiden ne yapıcamı bilemedim bir ilişkim var yaklaşık 7 yıldır beraberiz onu çok seviyorum be o da beni seviyor herşey iyi hoş ama çok sıkıcı olan bişi var ben normalde aptal biri değilim gayet aklı başında becerikli bile sayılırım ama sevgilimin yanında yolda bile yürümekten aciZZim sürekli düşüyorum ya da tökezliyorum , üstüme bişeyler döküyorum, birşeyler kırıyorum yani bildiğiniz mala bağlıyorum.. dizilerde sakar kızlar aşık sevimli görünsede gerçek hayatta sürekli olunca can sıkıcı bir hal alıyo işin kötüsü gerçek hayatta öyle biri değilim başıma gelmeyecek işler onun yanında gelir tüm saçmalıklar kotamı sanki onun yanında dolduruyorum da geri kalan zamanda normal yaşıyorum
Neden sevgilimin yanında salaklaşıyorum? Cicim zamanlarını geçeli çok olduğu halde?
Cevapla