Sevgiliniz size bir mesaj yazacak zaman bulamıyorsa ve nedeni sorduğunda yoğunum derse nasıl karşılarsiniz?

Sevgilim şu an uzakta başka ülkede. Bazen çok yoğun duygular içerisinde konuşuyor mutlu oluyoruz. Sık sık benimle mutlu olduğunu söyler ama benim mesajlarımı çok ihmal eder. Ortadan kaybolma gibi huyu var. Bazen 7 saat sonra bir cvp yazar çok kızıyorum. İş saati disinda zaten rahatsız etmiyorum ama onun dışında da aynı. Gerçekten anlam veremiyorum, defalarca nedenini sordum bir bilsen nurafaki sartlar farkli diyor. Ne olursa olsun istek olunca iki saniye bir şey yazmak için her zaman vakit ayırmak mümkün, yanlış mıyım? İhmal etmelerinden dolayı soğudum artık ben de hiç bir şey yazmıyorum. Erkekler niye böyle yapar?
Sevgiliniz size bir mesaj yazacak zaman bulamıyorsa ve nedeni sorduğunda yoğunum derse nasıl karşılarsiniz?
Cevapla