Sadece 10 gün flört ettiğim kişiyi unutamiyorum. Neden ya :( ?

Ilk gördüğüm an etkilendim. Ama birsey yapmadım belli etmemeye çalıştım. O bana mesaj atti o bana yaklasti. 10 gün konustuk sonra bitti. Cok bisey yasamadik ama cok istiyordum. Unutamiyorum. Bu cok aptalca dimi :( biliyorum
Sadece 10 gün flört ettiğim kişiyi unutamiyorum. Neden ya :( ?
Cevapla