Nişanlım pencere önünde sütyen giydiğim için hırpaladı beni çok abartmıyor mu?

Dışarda kimse yoktu ki durduk yere kalbimi kırdı affetmiycem onu :(
Güncellemeler
+1 yıl
Tül perde de vardı diyorum ama
Güncellemeler
+1 yıl
Bana hak verenler için teşekkür ederim
Nişanlım pencere önünde sütyen giydiğim için hırpaladı beni çok abartmıyor mu?
Cevapla