Kız arkadaşım beni terk etti sonra barıştık ve yapamıyorum dedi oyuncak mıyım onun için?

6 aylık ilişkimiz vardı o çok koştu peşimden ve bende ona karşı hiç bir his yoktu beni resmen kazandı. kız yaptı bunu benimle çok ilgiliydi. çok sevdi ve dürüsttü buna inancım kesin benim için her şeyi yaptı. Telefon numarasını da değiştirdi. neyse ben bencilim diye terk etti. bana eski sevgililerim senin yanına bile yaklaşamaz sen bambaşka bir insansın diyordu. inanmamıştım gün geldi bencilliğimi bahane ederek ayrıldı.(bende ipler evli biriyle sevgili olduğunu yakaladım bana söylememişti söyleyemem bunu dedi. ama evli olduğunu bilerek zorla devam etmiş çünkü patronuymuş istifa edemezmiş zor durumdaymış babasız büyümüş bu olay zoruma gitti ) bu duyduklarımdan sonra soğudum ondan sonra ayrıldı barıştık. ben yazdım sonra 1 hafta denedik bencil olmayacağım dedim üstüne hiç gitmedim 1 hafta sonra ayrıldık ben yapamıyorum dedi. tamam dedim bu seferde seni denedim yazıklar olsun dedi. ben ne yapayım hep sosyal medya dan laf sokuyor yok onu tanıdım diye beni aradı ağladı yazıklar olsun dedi beni suçladı ama bu çocuk oyuncağı değil bir oluyor bir olmuyor diyor en son her yerden engelledim. kızlar görüşleriniz çok önemli her gün yüz yüze bakıyoruz. ?
Kız arkadaşım beni terk etti sonra barıştık ve yapamıyorum dedi oyuncak mıyım onun için?
Cevapla