İlişkide "ilk adımı erkek atmalı." Siz doğru buluyor musunuz bu sözü?

Sizce ilk adımı erkekler mi atmalı?
Kızlar adım attınız mı hiç bir erkeğe karşı?
Erkekler hep adım atan taraf siz mi oldunuz yoksa karşı cinsten gördünüz mü?
İlişkide


Güncellemeler
+1 yıl
Kız mı erkek mi?
İlişkide "ilk adımı erkek atmalı." Siz doğru buluyor musunuz bu sözü?
Cevapla