+1 yılAşık olan kızlar ilk adımı atamadığı için , unutmak için ;ya beğenmediği biriyle evlenmek zorunda kalıyor ya da ömür boyu hayata küsüyor. Eğer erken yaşta ilk adımı rahat atma özgürlüğüne kavuşursa reddedilme şokunu da tecrübe edinecek kısa bir yalnızlıktan sonra ; hayata daha umutlu bakacak. Ayrıca bu cesareti gösteren kızlar kendileriyle aynı şekilde aşk acısı yaşamış erkeklerle beraberliklerinde daha mutlu oluyor. Kadının kendi isteğini seçebilmesi , toplumun evlilik kararlarında daha doğru kararlara katkı sağlayacağına inanıyorum. İtiraf edilemeyen Aşk durumu çok acı , ahlak boyutu önemsenmemeli, önce insanı düşünmeliyiz.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılben kızlara açılma konusunda çekingen olduğum için genelde karşı taraf adım attı ama ben zaten davranışlarimla konusmalarimla hoslandigimi belli ediyordum
bazen hiç adım atan falan olmadı zamanla gelişti olaylar kendi kendine en sevdiğim o sekil13 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim ama her erkeğe açılmak doğru değil eğer değer vermiyorsa açılmak pek sağlıklı değil karakteri sağlam değilse nasılsa kız beni seviyor biraz ben de seviyor gibi yaparım gönül eglendiririm falan diye düşünüp olay çirkinlesebilir o yüzden dikkat
Çok hoşlandığım sesini duymadan yapamadığım birisi vardı. ilk önceleri gözlemledim, oturuşu kalkması konuşması her haliyle beni kendine çekiyordu. karar vermiştim duygularımı açmaya ve öylede yaptim. Hiç pişman değilim 10 senedir güzel giden ilişkimiz var hamdolsun.
12 Yorumla
+1 yılHer iki cinste de sevme yetisi olabildiğine gore neden ilk adimi hep erkekler atsin ki. Bence çok saçma. Seviyosan söylersin o da seviyosa mutlu olursunuz. Yok karsilik alamadin vazgeçmeye çalışırsın. En azından aklında soru işareti kalmaz.
15 Yorumla- +1 yıl
Ben de aynısını yaptim. Beni sevmediğini söyledi. Ben de unutmaya çalışıyorum. Kısmen başardım da. Ben de keşke dememek için söylemiştim çünkü hayat çok kısa. Çok iyi yapmışsınız söylemekle bence.🤓🤓🤓
- +1 yıl
Sen de aynı şekilde çok onemlisin😬😬😬 Ben teşekkür ederim. Umarım hep mutlu oluruz hepimiz😉😉
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
aslında her iki taraf ta atabilir orada sıkıntı yok ta hani o adım dan sonra reddedilince ben çok kötü hissettim tabi erkeklerde kötü hissediyordur ama sanki kızlar da bir farklı olur o his içim cız ettii😥
17 Yorumlabir kız vardı ben onu severken 2 sene önce açıldım beni istemedi şimdide bazen konuşuyoduk arkadaşça o bana açıldı anlamamazlıktan geldim istemiyorum çünkü velhasıl kelam kim daha cesaretli isterse o açılır
11 Yorumla
+1 yılilk adımı atmak konusunda kişiler birbirine yardımcı olmalı. hatta, buyrun ilk adımı siz atının. hiç olur mu canım öyle şey, önce siz. hayır asla kabul edemem, zinhar olmaz. hmm peki öyleyse 3 deyince atalım. 1 2 ah ayağım. gibi.
14 Yorumla- +1 yıl
hangisine tabii ki?
- +1 yıl
tamam canım
+1 yılNe kadar saçma bir düşünce bu? Ne fark eder ki yani ha erkek atmış ha kadın? Lütfen yapmayın kızlar seviyorsanız söyleyin yani ne olacak ne önemi var önce hangi tarafın adım atacağının hepimiz insanız. Keşke su cinsiyet ayrımcılığına bir son verilse artık..
24 Yorumla- +1 yıl
@dadas2434 çıkar bir gün belki
Tabiki erkek atmalı kızlar naiftir kırılgandır geri çevrildikleri zaman erkeklere göre daha kötü hissederler ben hiç teklif eden taraf olmadım çok sevsemde yapmadım yapamamda.
22 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılİlişkide arafa 3 adım olmalı 1 adım erkek atat 2 adkm kalır 1 adım kadın arar 1 adım kalır ve erkekte kalan bir adımda adım atöaz zıplar tek taraflı düşünmeyin
15 Yorumla- +1 yıl
Ne dimek ifindim 🤓🤓
- +1 yıl
Sizede
Her kız karşıdan bekler, şimdi burda hayır kızlarda atmalı diyen kızlar dürüst gelmiyor bana, her kız tabiatından dolayı karşıdan bekler ilk adımı..
39 Yorumla- +1 yıl
@dadas2434 ona bir süre sonra alışıyorsun bende öyleydim eskiden terslesede sorun değil artık kaybedicek bir şey yok ama kazanacak şeylerimiz olabilir
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılerkeğine göre değişir. şımarık birine karşı ilk adımı atarsanız pişman olabilirsiniz. utangaç birine karşı ilk adımı atarsanız mutlu olabilirsiniz. ilk adım her zaman erkekden beklenmez :P
11 Yorumla Yerine göre mesela bir kızdan hoşlanıyorsam ben giderim, ama genelde bizim kızlar hoşlansa da karşı taraftan bekliyor saçma?
19 Yorumla- +1 yıl
@dadas2434 Resi inş olacak bakalm evlilik vs. Olumlu giderse. Sen doğru olduktan sonra gerisininbir önemi yok bulursun iyi birini 😉
- +1 yıl
@dadas2434 evleneceğim inş seneye daha üniversite yeni bitti 😀
- +1 yıl
@dadas2434 reis sevgili değil nişanlı var işte yukarda yazmıştım
Bence ilk adımı erkek atmalı bir bayanın gidip çıkma teklifi etmesi çok saçma herşeyin bir düzeni var
14 YorumlaSeviyorsa kız da adım atar. Kendimden biliyorum. Bir kaç haftaya 1. yıl dönümümüz gurur yapmayın adım atın ✌
13 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 401 cevap paylaştı.
+1 yılBence de erkek atmalı. Kadın atınca bazen ona kötü gözle bakılabiliyor. Kadında naz ve utanma olmalı. Erkek de sabır ve koruma duygusu.
24 Yorumla- +1 yıl
utanma dediğim çekingenlik yani. direk erkeğin yanına televizyondaki dizilerdeki gibi seni seviyorum deyip atlamak iyi bir şey değil. O kızdan da gelecekte hayır beklenmez. Aşk evliliklerinin de büyük çoğunluğunun sonu hüsranla bitiyor. Kız tarafı erkeğe onu sevdiğini dolaylı yönden ima etmeli.
- +1 yıl
ben utanirim cok etkilendigim birinde oyle oliyorki yani cildiriyorum ana o bakinca suratimi asitorum halbukise deli oliyorum ah bir bir gulse tebesum etsede acilsam kendisine diyoruk mesela gecen halk otubudunde bir kiz bindi siyah etek giymisti kalcalarini sarmisti salandikca araba icim gidiyordu ana yaninda baska kiz vardi surtundi saclariyla oynayip durdu ginede cesaret edip inemefim indigi yede
Evet ama sadece ılk adımı bazı kızlar gercekten sıvıyor yanı herseyı erkek yapmıcak ama ılk adımları erkekler atar dogrudur
11 YorumlaGenelde sinyal verir ilk adımı karşıdan beklerim. 1 kere ilk adımı ben atmıştım onda da çok beğendiğim için.
14 Yorumla
+1 yılHayır bazen erkeklerin adımını beklemek işkence oluyor ben hoşlandığımda söylerim söyleyipte reddedildiğimde olmadı hiç 😊
16 Yorumla- +1 yıl
Ben adım atmasaydım o beni fark etmiycekti bile belki şu an 6 aydır çıkıyoruz 😄
- +1 yıl
Oo tebrikler darısı başımıza inşallah 😄
- +1 yıl
Size de mutluluklar umarım böyle devam eder 😊
+1 yılben gordum ama cevap veremeden kapattim ikinci aramasina ise konusturtmadan öküz dedi valla donus bile yapmadim isimiz var gucumuz var
12 Yorumla- +1 yıl
kotu bir anı
+1 yılAdım atınca kıymetin olmuyor bence hoslanan taraf kadin erkek farketmez adim atmali tabi ilk dedigim de gecerli
12 Yorumla- +1 yıl
Ben de atmıştım sonuç 0
+1 yılilk adımı tabi ki erkek atmalı. sana seni beğendiğini hissettirmeli ki cesaret bul
35 Yorumla- +1 yıl
yerin:) haklısın be.
- +1 yıl
hayaldk:aynen öyle . zaten aptal bişe illa beklemek. kızı erkeği olamz deidğin gibi.:)
- +1 yıl
hiç ilk adımı atmadım. Daha doğrusu ilk adım değil ilişkilerde hiç adım atmadım. Genelde onlar koşar. Pişman değilsen ne mutlu sana ☺️
Ulan kızlar halen bu triplerde mi ya ne boş islerle ugrasiyonuz. Yıl olmus 2o17 uzay cağında millet biz halen kiz mi erkek mi ilk adımı atmali muhsbbetine iriyoruz
11 YorumlaAlakası yok, mümkünse özgüvenli olsun karşımdaki kişi hoşlanıyorsa söylesin.
12 Yorumla2 kez karşı cinsten gordum. Biri benle çıkarken sozluydu digeriyle de bitti.
111 Yorumla- +1 yıl
@leventckr sanmam kimseyi yarı yolda bırakmadim aldatmadım da öyle bir tipte değilim. Ama aldiysamda benimkini alanlar ne haldedir bilemem :D
- +1 yıl
@leventckr cansın o halde reyiz :D
- +1 yıl
@leventckr :D :)
+1 yılçok saçma bir düşünce bu ya sonuçta ilişki karşılıklı iki insanın isteğiyle başlayacak bir sey ilk adımı hangi cinsin attığının hiçbir önemi yok
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılGençken hep karşı taraftan geliyordu ama ilk adimi atmayı artık ben yapiuorum😊
12 Yorumla- +1 yıl
Sağolasın :D
+1 yılBence her iki tarafta atmalı içinde kalacağına erkek kız farketmez adım atmalı ki yaşansın herşey
16 Yorumla- +1 yıl
Yani mantıklı ve duygu yoğunluğu açısından doğrusu bu
- +1 yıl
Teşekkürler iyi geceler 🙋🍸🌹🍰
- +1 yıl
Teşekkürler
Kendine feminist diyen her birey buna karşı çıkmak zorunda 👍 hani eşittik?
11 Yorumla2 yıllık ilişkimde ilk adımı ben atmıştım. Oğlak burcuydu ilgisizdi vs vs
12 Yorumla
+1 yılÖyle olmali kizlar daha gururlu hem öyle olmasa kız evi naz evi demezlerdi
11 Yorumlailk adımı erkek atmali. bazrn atamaz e kizda atsin demiyorum be. adim atamayan erkeğe kiz adim attirsin.
11 YorumlaGenelde benim atmama fırsat olmaz ama güzel yani ilk adımın erkeğin atması mutlu eder o kızı 😊
11 YorumlaDoğru bulmuyorum seven sevdiğine sevdiğini söylesin 😂
11 YorumlaBulmuyorum istersem atarım umrumda değil böyle şeyler
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılhayir seven insan kiz erkek farketmez gidip soylemeli
18 Yorumla- +1 yıl
Allahım basima bir yildirim falan dusmese ilk kez bir kiz bu konuda fikir birliginde benimle😂
- +1 yıl
Evet oturdum bekliyordum😂
- +1 yıl
Ben yine pusudayim sen sor guzel bir soru ben hemen cevap vereyim ama bekledigim turden olsun😉😂
- +1 yıl
Ayıpsın pusudayim
+1 yılbenim gibi ilk adımı atamayan biri için karşı tarafın ilk adımı atması süper 10 numara 5 yıldız bir hareket olur. saygıyla önünde eğilirim :)
10 Yorumla
+1 yılEn çok seven hangi taraf ise, ilk adımı o atmalı. Yani benim için o adımı karşı tarafın atması şart değil.
10 Yorumla
+1 yılBence doğru yoksa ben bir şey demem.
11 YorumlaKarşı cinsten gördüm 1 kez. Genelde ben atarım.
110 Yorumla
+1 yılilk adımı her zaman erkek atmalı bayan ağır olmalı.
213 Yorumla- +1 yıl
türk erkeklerine böyle yapılmamalı. avrupalı olsa hadi neyse. ama yaşın müsait.
- +1 yıl
o yaşlarda genç kızların kanı kaynıyor. ama olgun yaşlarda olsan teklif etmezsin.
- +1 yıl
ben kötü birşey demedimki sana. o zaman nişanlanacağın zaman istemeye gidin çiçek alıp. eğer o kişi seni hak ediyorsa yani ilerde havaya girmezse bak bana bakan teklif eden var der diye düşünüyorum. pop starmı bu?
- +1 yıl
siz bayansınız kendinize güvenin. bir erkeğe teklif etmeyin. teklif alın. bu sizi dahada güçlü kılar. sonra güvensiz olursunuz. yinede siz bilirsiniz. bu benim fikrim.
- +1 yıl
siz ilk tanışma olarak söylemedinizmi? eğer zaten beraberseniz ilk sen söyleyebilirsin tabi sevdiğini eğer sevgiliyseniz. ben ilk çıkma teklifi olarak algıladım.
- +1 yıl
evli değilim.
- +1 yıl
yanlış anlamayın beni. sizi rencide edecek cıvık falan demek istemedim.
+1 yılNeden erkek ilk adımı atsın ki? Kadının neyi var da ilk adımı atamasın illa erkek atsın? Aklımda deli sorular... İnsanlarımız ne zaman cinsiyetçiliği aşacak hiç bilmiyorum.
10 Yorumla
+1 yılhayir kim daha cesaretli ve daha çok istiyorsa o atabilir kadini erkeği yoktur..
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Kiz pas atar işik yakar, oda hoşlaniyorsa teklif eder.
23 Yorumla
+1 yılbikeresinde ben ilk adimj atmistim o beni istememisti bir ay sonra o bana geldi
10 Yorumla
+1 yılherkes kaderini kendisi çizer. genelleme yapmak yanlış kadın erkek diye.
22 Yorumla- +1 yıl
güvercinkız:lütfen özele gelirimisin. bişi sorucam sadece. rica etsem?
Aşk İlişkileri konusunda 470 cevap paylaştı. Şehir efsanesi bunlar.. Kadın ya da erkek ne fark eder
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUfak yem atiyorum sonra adımı karşı taraf atıyor :)
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvet kendimi fazla yormuyorum ;)
Normal olanın erkeğin açılmasıdır ama şöyle birşey var eğer ilk kız etkilendiyse çocuga belli edeyimde bana teklif etsin falan diye beklememelidir bence)) açılsın gitsin))
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSöyledim de noldu. Karşı taraf sevgi denilen şeyin değerini kavrayamamışsa bir bok olmuyo. Sanıyo ki bu kız yollu. Asıl yollu kendisi. bir kız bir erkeğe açılacak kadar cesareti bu ülkede buluyosa, ya çok seviyodur ya çok seviyodur.
00 Yorumla
+1 yılboşluğa adım atmaktansa yalnız kalmak daha iyi
22 Yorumla- +1 yıl
Ya tutarsa hesabi :D yanilma payi birakiyorum
+1 yılOndan sonra niye evde kalıyoz..😂😂
22 Yorumla- +1 yıl
Yani misal erkeklerden bekler daima ama ben kendim örneğin utangaç biri olduğumdan daha hiç sevgilim olmadı..
Sabırsızım, kimseyi adım atsın diye bekleyemem.
11 Yorumla
+1 yılSen bana bir adim at ben sana koşar im gülüm diyesi geliyor insanın
10 Yorumla
+1 yılİlk adım denen birşey var haha lanet bişey reddedilme korkusu erkeklerin bana kalırsa sorunu bu bir erkek olarak böyle düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılErkek atarsa daha uzun ilişki oluyor bu doğru
22 YorumlaBen atim ve 1 buçuk senedir birlikdeyiz 🙂
13 Yorumlayer mekan ve ortama göre değişir kızlarda atabilir diye düşünüyorum.
10 Yorumla
+1 yılTabiki de ilk adımı erkek atmalı bence doğanın kanunu bu 😊
21 YorumlaKim atar bilmem ama fazla naz aşık usandırır derler
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBence erkeklerin ilk adımı atması daha iyi. Seçen tarafın kadın olması daha iyi yani.
10 Yorumla
+1 yılKim daha cesaretli ise o atmalı bence 😃
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Sacmaaa hani esittik lan
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 64,5b cevap paylaştı.
+1 yılkadın atsın biz atınca adımız sapığa çıkıyor
15 Yorumla- +1 yıl
Sana gelmeyebilir çoğuna geliyor.
- +1 yıl
biri pişmansın yardım istemeye merhaba yazdığın anda git başımdan pis sapık muamelesi yiyorsun yürümeyi düşünemiyorum
- Devamını Gör (33)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar