Araştırmalara göre bir ilişkide Erkek Kızdan daha uzunsa daha mutlu oluyorlarmış... Ideal boy farkı neymiş peki? Bir kız sarılınca erkeğin kalp atışlarını duyabilmesi şartmış.
Peki Sizce Erkeğin boyu daha mı uzun olmalı?
Kalp atışı duymak şart olmuş! Bir ilişkide erkeğin boyu kızdan uzun mu olmalı?
Erkeğin boyu kadından uzun olabilir mi hadi bakalım.
Türkiye de 180. den yukarı olan insanlar uzun kabul edilir yani Türkiye boy ortalamasından 10 cm uzun. Fakat 2. resimdeki gibi kızlar 20 cm topuklu ayakkabı giydikleri için erkekler yine kısa kalacaklar. Sonuç : birkaçınız hariç hepiniz evde kaldınız kızlar.
Kesinlikle uzun olması çok daha hoş olur. Ama benim gibi 1.75 boyunda bir kızsanız, inşallah bulabilirsiniz. Benim ilk eşim benle ayni boyda idi. İkinci eşimle tanışamadım hala ama inşallah benden uzundur
aklı başındaki hanımefendileri tenzih ederim, kalp atışını duyacaklarını bahane ederler hep. doktor değilsiniz ve bizde sizin muayenehanenize gelmiş hastanız değiliz. bunu düşünen zihniyetler artık aşkın duygusal bir şey olduğu gerçeğine vakıf olmalı.
ve evet, muayenehaneyi internetten bakarak yazdım.
Yanii boyum kısa olsa da kalp atışlarımı duyabilir ama kısa boylu tercih ediyorum bnde. Çok nadir uzun boylu kızlardan hoşlanmışlığımda oldu ama :) at gibi oluyolar attt vuuuvvv <3
Kalp atışı güzel birşey, evet bayan az daha kısa olunca daha şirin geliyor insanın gözüne; ya diyorsun alayım kanatlarımın altına da koruyayım kızcağızı diye insanın olur olmaz düşünesi geliyor ☺️☺️😊
En İyi Cevaplar