Sevdiğim adam 1 ay aramadı engelledi bende aramadım mesaj atmadım son cümle bir iki laf yazmak ıstıyorum mesajda sizce ne yazım?

İlişkiye girdik cok seviyorduk bir lafım yüzünden 1 aydır engelledi beni acmadı ne aradı ne sordu ve bu pisliğin her istediğini yaptım her yerde yatakta ve reelde sustum 1 ay ama bır ıkı cıft laf etsem kötümü olur sonson bir patlamak istiorum bedduamı ediyim napsam bilemedim
Sevdiğim adam 1 ay aramadı engelledi bende aramadım mesaj atmadım son cümle bir iki laf yazmak ıstıyorum mesajda sizce ne yazım?
Cevapla