Bazı ikililerin ne olduklarını anlamak zor. Arkadaş desen değil, kanka desen değil, sevgili desen hiç değil. Bu durumda iki tarafın da kafasında yankılanan tek soru: Biz şimdi neyiz? Ne oldukları belirsiz ilişkilerin gözde sorusu 'Biz şimdi neyiz' sorusuna alternatif sorular hangileridir? Kanka mı sevgili mi olduğunuzu karşı tarafa belli etmeden nasıl sorup öğrenirsiniz?
Ne oldukları belirsiz ikililerin gözde sorusu 'Biz şimdi neyiz' sorusuna alternatif sorular hangileridir?
tek bir cümle "sen beni arkadaşın olarak mı görüyorsun veya çekici bir erkek olarakmı görüyorsun " bunu benzer çümle kurarsan anlarsın nasıl mı kolay çekiçi bir erkek olarak mı görüyorsun cümlesini söylerken kadının gözlerine bak göz bebekleri büyürse senden hoşlanıyor bunun nedeni bir kadin erkekten hoşlanirken göz bebekleri büyür buda cinsel olarak etkilendigi anlamına gelir. bu olay erkekte işe yarar ama kadın içinde farkli olay bir sey soylemene gerek yok bile Oysa gerçekten hoşlanan erkek, çekingen bakışlar fırlatan erkektir. Bakışlarınızı uzun süre gözlerine dikin ve test edin, ne kadar sürede çekiyor gözlerini sizden? Eğer karşılıklı olarak bir şey konuşmadığınız anlarda beş saniyeden daha uzun süre gözlerinizin içine bakamıyor, bakışlarını nereye çevireceği konusunda tereddüt yaşıyorsa, bil ki senden hoşlanıyor!
Yakın zamanda yaşadım 😄 ben sessiz kalmayı tercih ediyordum kurcalamıyordum ama o bana; "arkadaşlarına benden ne diye bahsediyorsun? " gibi bir soru sordu konuşma arasında. Bende kıvırıcam ya işte arkadaştan öteyiz ama sevgili değiliz güzel bişeyler yaşıyoruz filan diyorum dedim. Biz sevgili değil miyiz demesin mi 😂🙈 meğer sevgiliymişiz de haberim yokmuş a dostlar
Adını koymakta ne gereksiz bişey ya illa teklif etmek mi gerekiyor kendiliğinden gelişiyor bazı şeyler. Misal öpüştükten sonra sorulması baya saçma oluyor :D
ben bir çoğuyla kankayım sanırım yani birbirimize partnerlerimizi yatak maceralarımızı anlatabiliyoruz bir araya gelince sevgili gib de olabiliyoruz biz neyiz :D
Shameless. Güzel gif, uyumlu olmuş. :D Ben sormam da alternatif üretebilirim sanıırm. "Beni diğer insanlardan ayıran bir vasfa sahip miyim senin nezdinde?"
İyide buraya nasıl düşüyorsunuzki belli ede ede gidin, kendiliğinden böyle olduk doğal gelişti derseniz ve hoşlanıyorsanız bence başlayın iltifata... O anlar...
zaten onu soruyorsa birisi sizi istiyor demektir, ege karşı tarafta istiyorsa ben seninle ciddi düşünüyorum diyebilir, eger ciddi değilse Şu an deneme asamasindayiz desin 😆😆
Ne sen Leyla'm ol, ne de ben senin Mecnun'un. Sen sadece sen ol, ben ise ben. Güzel hayaller kuruyorsan sen de ben gibi; bir "Biz" olsun, biz "Bir" olalım. Ne diyon hacı olalım mı, hı ne dedin?
Bazen sormaya korkarsın. Alacağın cevabın mevcut durumdan daha kötü olma ihtimalini göze alamazsın. Bazen sadece manzarayı izlersin... Seni o mutlu eder...
ne olmak isterdin diye topu karşı tarafa atabiliriz :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
En kotu durum odur zaten. Benim neredeyse tum iliskilerim o sekilde baslamis ve yeter dememle de bitmistir. Olmasa da olur, hatta daha iyi olur. Sorumluluk denince uc bucuk atan erkek iliskisidir...
ya tamam anladim da hani açıldım diyelim ama sonra devam ediyor iliski tarzinda bisey ama ne oldugumuz belli değil ozaman sorarim oyle naber kanka diye
Tarzım pek miklememek. Karşı taraf ne ister bilinmez. Zaten terazi olarak çok değişik bir yapım var fazla havayi beni durduracak birini bulamadım bu yaştan sonrada bulamam
En İyi Cevaplar