Türkiye'de olsa elmalar havada uçuşurdu diye tahmin ediyorum. 😂


"Dünyada gördüğüm en güzel gözler seninkiler, dur gitme evlenicem ben seninle. Adın ne senin lan adın?" diyerek taş fırlatmak planlarım arasında var :D
Bana elma yerine karpuz fırlatırdı vicdansizlar
Türkiyede karpuzum elma yanaklım diye başlıyor o işler.
Bizimkiler elma atsak neden ananas degil diye söylenir
Cevap
24Cevap
Peki cevabı nasıl veriyorlar elmayı yiyince evet mi oluyor veya geri fırlatınca hayır😁
Ne saçma şey ya😂
Bizim ailede de eskiden bu gelenek varmış damat dama çıkar gelini eve sokarlarken kafasına elma atarmış 😊
kızların reddi ya da onayı nasıl yapılıyormuş merak ettim :DSadsf
Vay çok iyi :D
haha kiza acilalim derken kufur yemeyelim kasini gozunu patlatip 😃
ben evlilik icin degilde kizlarin ego ve kibirleri yuzunden tam kafalarina firlatirdim
Bir yerde de basindan asagi bozuk para atiliyor ulkemizde.
o yeri neden paylaşmıyorsun bizimle ayrıca o yerde sevamın lıta (benim elmam sen de) diye bir deyiş vardır
Kimin sorduguna bagli bu da sizin durumunuz gibi...
@Lawjustice Takip kabul etmiyorum.
7 yasındayken sevdiğim kıza evlenme teklifi etmişim haberim yok :D
simdi manava gidip 10 kilo aliyorum onume gelen kizin kafasina firlaticam 😅😅😅 illa iclerinden birisi yunan tarihi okumustur :p
Eğer kız manyaksa reddetmek için ağacı kesiyordur kesin. 😂
Elinin ayarı olmayan erkekler de, sevdiği kadının kafasını kırıp öldürerek, onunla evlenmeyi hak etmemiş olduğu belirleniyor herhalde.
Hahaha erkek icinde mi ayni
Alır elmayı geri fırlatırım
karpuz bile fırlatırım benn..
bana sebze meyve halini fırlatsınlar :D
Elbette evlilik her ülkede farklı adet
Hayır.
Beni kabul etmezdi heralde kafadan vururdum :)
ne kadar ciddi bir erkek derdim 😂
O ne ya hakaret bildiğin 😂
ben iphone fırlatırım apple daha kolay olur
Taş atsam ne olur. Merak icerisindeyim
Elma fiyatları tavan olurdu sanırım.
kafanısa elma ağacı deviririm ne diyosun :)
Elma sepetiyle dolaşırız alaka
Elma firlatilmaz yenir.
Kafasından vururdum
Nie fırlatıyomusum? elmayı yerim yahu 🤣🤣😂
hemde kafasına =))
Fırlatmam.
Elma olsada yesek
kafasına kafasına :D
Fırlatmam
Kafasını yararım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar