O zamanlarda yaşasaydınız siz hangi yiyecekle nasıl bir evlilik teklifi yapardınız?
Orjinal şeyler çıkabilir biz Türk milletiyiz😁
#Bendeakrebim
Kızlar da fırlatıyor bak hele😁
Orjinal şeyler çıkabilir biz Türk milletiyiz😁
#Bendeakrebim


Allla alla ilk defa doyuyorum çok ilginç ama kaba bana biri bir sey fırlatarak evlenme teklifi yapacaksa yapmasın düşünsenize ilerde çocuk soruyor babamdan nasıl teklif aldın diye havuç, lahana , pırasa, hıyar, vs şeyler fırlatmıştı diyorsunuz ayy çok komik berbat bence
Tencere tava ne bulursam atarım artık başıma ne geleceğini biliyorum ya hırsımı önceden çıkarırım.
Kabak olabilir. Ne kadar güçlü bir erkek olduğumu göstermiş olur. Kabak gibi tartsan 5-10 kg gibi şey gelir. Yani onu atabilene helal olsun. Teşekkürler
Bende bir not eklemek isterim; Evlenme teklifleri red edilip, kabul edilmeyince böyle yaptıklarını biliyor muydunuz?
Cevap
43Cevap
Kesinlikle karpuz fırlatırdım ben bayağı bir uzağa atarım iddalıyım kim daha uzağa atarsa o kapsın hatunu ;)
Kıza bağlı simdi. kiraz dudak li elma. yanaklı mi badem gözlü mu
Antik yunanda verilen mesaja bak.
Elma fırlatarak beni alma demek istemişler lakin kimse algılamamış mesajı. :/
Hurma dalı fırlatırdım ://
Bana elma fırlatsa biri alır ben de sen kime elma fırlatıyorsun diye fırlatırdım😂 kiraz verirdim ben küpe de yapabilir hem 😂😂
Kim hortlattı ise bu soruyu iyi güldüm sabah sabah 😄😄
Ahanda beyle
https://i.resimyukle.xyz/Oa6bLW.jpeg
Ben kızı tutar denize atarım biz de adet böyle ya da en güzeli yüksek bir şelale daha güzel olur :D :D
vaay çakal PUBG :) bize 10 tane elma veriyor battle öncesi bizde milletin kafasına kafasına atıyoruz.. resmen homoseksüelizme itiyor sübliminal sübliminial :D eyyy amarika :Dghjzdsdah
O yuzden dayımın oğlu bana geçen elma fırlattı hep derim okuyandan uzak duracan diye..
valla dedemgilin zamanjn da da elma atmak varmis bence o turklerden gelen bir gelenek ben gelenege devam eder elma atardim😀
Ben yumurta ile yapmak isterdim. 😂
Portakal atsın bana😂
Bende ona karpuzla koşarim 😂😂
Koskos
🤣🤣🤣
Ama dikkat et karpuzları yarma
Bunu hangi mitoloji kaynağında okudun söyler misin?
Mesela sana patlıcanla teklif ederdim, kişiye göre yani. Bu sorunun bu kategoride ne işi var? Sen ne zaman öğreniceksin soru sormayı?
Tabikidee en ağır meyveyi alırr kafasına fırlatmak suretiylee ölmesse benimdir
Bunu Türk yapsaydı ayı olurduk millet yapınca yaratıcı fikir oluyor, ben karpuz atardım ölmezse sağlam kadınmış der basarsım nikahı
Elmayı da pek sevmem. Antik Yunan’da yaşasam evde kalacakmışım demek ki.
Elbet biri çıkıp başka birşey bulurdu atmak için
Soğan atardım. En değerli sebze o. Resmen pırlanta 😜
Allah korusun aile baskısıyla evlendirilmek isteyenler birbirine karpuz fırlatıp komalik olurlardi😁😂😂😂
Eski Yunanda yaşasaydım keşke kdkd ortama bak ya kdkdmmd
Kafasına nar atardım ben jdjd
Ben parayi icat ederdim kizlarin hepsi benim olurdu😊
Niye biz firlatiyoruz kızlar fırlarsın bu yunanlılar boşluktan ne yapacaklarını bilmiyorlar onun birde elma fırlatma tanrisida vardir😂
Bir muz balyası atardım... Evlenirsek sadece tek muzla yetinmeyeceğini bilsin...
Kızın kafasını patlstırsak nolcsk prki? 😉😎😜
Oda senin beceriksizliğin olur tarihe geçerdin😁
Yoo aslında ćok becerikliyim.
Ama bak bir deneme yapalım şimdi.
Diyelimki ben seninle evlenmek istiyorum, meyveyi ben srnin nerene atmam gerekiyor?
Gül vermek güzel bence ya
😂 güldüm çok ve görsel 👍
Hangi meyveyi seviyorsa
Ben balkabağı atardım kafasına
Ben kavun atardim herhalde 🤔
Atıcılığım kötü o yüzden nar tanelerini çıkarırım hepsini fırlatırım ne denk gelirse
Sanırım meyve tabağı olurdu
Dövemimizde ayva olmalı 🤣
Göktaşı fırlatabilirm: )
Diyarbakır karpuzu atardım heralde
Bizde soğan fırlatırlar
Karpuz firlatirdim sag kalirsa evlenirdik.😂
O zamanlarda Yunan olmasam iyi olurdu.
Ağzına şeftaliyi veririm.
Patates Atardım Mağum Bu Zamanda Değerli bişi :D
muzla yaprdım kesın fıırlatrk
Evlilik teklifi etmem kimseye
Muz fırlatarak olabilir
Pilava catal batirirdim
Salata ile
muz atardım irobik bir kere
Cilek
muz ddşjasjkldakjida
Erik gibi yaşayalım
Ananas olabilir.🍍
Marul
ıyıymıs :d
Muz firlatirdim 😂🤣
Portakal fırlatırdım ben de
Muz zjxjx
Seftali olabilir
kivi atsın
karpuz atardim
Karpuz atarım
Şeftali :D
Çilek olabilir
Yunanlı değiliz biz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar