bir kız var tüm kusurlarına rağmen seviyorum hatta kusurlu oluşu benım onu daha çok sevmeme bile neden olabılıyor sımdıkı zamanda insanlık ölmüşken bizim gibi erkekleri üzen çok kızlar olduda bu başka ya ama umursamaz mış kım takar kekelıyormus banane belkide oyle sevıyorum ne yapalım kalbımı temızmi seviyor işte bu hepsıne deger bir süreden sonra hamur bile şekil alır yeterki vermesini bilin.
hatasız kul olmaz hatamla sev beni demiş orhan baba herkesin hataları kusurları var muhim olan hepsiyle sevebilmek ama insanlar günümüzde görsele o kadar takinti yapmış ki gerisini önemsemiyor
Eskiden başaramıyordum çok gevşek ve kızlara düşkün bir yapısı olduğu için kıskanıyordum ama artık umrumda bile değil hataları kusurları falan. Dediğin gibi kusursuz kimse Yok ve bu kafaya gelmediğim sürece her ilişki zehir zıkkım sorun problem oluyor.
Sıkılmak ne kelime beee ben çoktan terkettim hem onu hemde bütün erkek milletini.. hepsi aynı hepsi bu hale getiriyor evlenenlerde bir iki sene sonra bu hale geliyor. Özetle her ilişkinin sonu bu...
Erkek milleti değil mi çok afedersin ama hepsi aynı "şey" biri daha zengin öbürü daha yakışıklı diğeri daha dürüst falan filan ama temelde hepsinin kadın zaafı var. Kimi daha çok yakalanıyor kimi daha çok dizginliyor kendini ama sonuçta hiçbiri güvenilir değil. Sürekli topun ağzında mermileri. O yüzden fazla ciddiye almamak lazım. İşte insan 28e gelip hala kimseye güvenip evlenemeyince böyle oluyor... kusur falan salla gitsin hepsi arıza çocuk sahibi olup maddi sıkıntı da çekmeyeceksen kim olduğu ya da kusuru önemsiz oluyor
Yani benim sorunum da belki budur... fazlaca analiz yapma fırsatı buldum erkekleri tanıdım. Belki de yanlış adamları tanıdım ya da yanlış biriyim... ama sorunumun be olduğunu da bilmek isterim açıkçası
Hepimiz aynı hataları yapıyoruz yanlış analizler yaptığımız sürece hep kaybediyoruz.. mesele ne olursa olsun karşı hatalı iken bile ilkin kendimizi yargilamadigimiz sürece yanlışa düşüyoruz
Hayır benimle evlenmek istiyor hatta ayrı kaldık bir süre ve sırf soğusun diye başkalarıyla beraber oldum dedim ama benim gibi ite az bile yapmışsın seni bu hallere ben getirdim diyip hala evlenmek istiyor. Ama geçti içimden her türlüsü... ne heves var ne hayal... hiçbir erkek gözüme hoş gelmez oldu. Lezbiyenleştimmi acabağı diyorum hatta o derece
Hiç takıntılı şekilci değilim aslında ama hep 1.90 boyunda çakma Murat boz tipli adamlar oldu hayatımda. Yani daha çok onlar beni seçti. Belki bu yüzden analizinde haklısındır. Yakışıklı erkekler karakter yönünden daha çapkın oluyordur kızlar ilgi gösterdiği için falan
Öyle... sevgi ihanet kabul etmez. Hele ki kadın için... kadınlar susarak gider diye bir şiir vardır bilir misin. Öyle zordur ki birinin kadını olmak...
Kadını erkeği ayirmayalim bence kadın yaratilisindan ötürü kırılgandır edebi hayayi erkeğe göre ziyadesiyle barındırır aldatilirsa çok dokunabilir.. lakin bir de seven erkeğin aldatilmasini gör.. hatta görme bcndbdb😏😊Günaydın bu arada
Günaydın... o dediğini görmek nasip olmadı ne yazık ki... çünkü ben aldatılan olmayı tercih ettim öyle de yapacağım vicdanımı yastığımın altına koyup uyuyamam o haltı yersem
Seven erkeği aldatırlar doğrudur ama o erkek nasıl sever? Sevmenin de türü vardır. Köpek gibi severken yine aldatır o erkekler kadın herseyini vermiştir. Yine aldatır. Kadında der ki senin sevme biçimine bıçayım al ben de yiyim aynı haltı sevmek buysa! Hem yapıyor ediyor hem peşimi bırakmıyorsun! Al al çekinme ben de senin gibiyim bak seviyorum 😘
Umarım ödün vermem çünkü dünyayı aldatanlara bıraktım ve ahiretim için yaşamaya karar verdim. Ben dişe diş kana kan dersem Allah'ın kitabi da bana zinakar der... neticede ben yanarım. Yanmak isteyen aldatsın hodri meydan...
Erkeğin nefsi birse kadının ki dokuzdur. Erkek erkekligiyle bir nefsine sahip cikamazken kadın edebiyle dokuz nefsini zincirlermis.. düşünceden dolayı tebrikler👍👍
Canım benim dünya için de geçerli bu... çünkü bir kadın için bu tip şeyler lekeleyici olur babasının soyadına kocasının soyadına doğmamış evladına zarar verir ahirette cabasıdır. İster misin hayattan ya da birilerinden intikam almak için onlarca adamın koynuna girmiş bir eş yahut anne kızkardeş veya evlat? Şahsen ben erkekte de kadında da bu şeyleri yaşamanın farklı bir boyutundayım
Bir erkek hamile kalması durumunda arka çıkmayacağı yahut evlilik düşüncesi taşımadığı bir kadınla cinsellik yaşıyorsa namussuzdur. Hakkını veremiyordur parkta popo koklayıp çiftleşen köpek gibidir. Keza kadın da aynı şekilde. Bebeğini doğurmak istediği adamla yatıyorsa o da parktaki azgın köpek gibidir. Ben bu şeylerin sevgiyle yaşanmasını doğru buluyorum. Kuran'da Yusuf suresinde bir peygamberin aşık olduğu kadına hayır demesi ve o peygamberin reddettiği kadının aşkı anlatılıyor. Ve peygamberler hep en zor dertlerle sınanmış Kişiler.. demek ki aşkta aşık olduğun insana istek duymakta karşı çıkılması çok zor şeyler... bizlerde oeygamber değiliz. Bu günah bile olsa hafifletici nedenleri var ama diğer türlüsü bana ters geliyor
Adam dediğin kokladığı gülü sahiplenir zaten ne koklatir ne kopartır.. lakin toplum olarak öyle bozulmusuz ki anasını sattığım dünyasında ortalık kaşarlık tan kahpelikten geçilmiyor ahlak sıfıra indiregenmek üzere..
Aslında cozumledigim çok şey war da pek yazamıyorum sankim burda o yüzden pek açıklayıcı olamıyorum bir de pc ye oturmaya zaman olmuyor telden takılıyorum o da yorucu oluyor
Ya ben takilmiyordum buralara Geçen sene bir boslugum vardı biraz takıldım yeni üç gündür arada bakıyorum zaten kafam da basmıyor diye soru falan da sormuyorum ukala ukala yorumlar yapıyorum😋
Bide sevgilinde kusur aramak vardır karşılıklı sen böyle yaptın sen şöylesin bak bardağı burada bırakmışsın banyoda çorapların ne işi var tarzı yani bunlarda bir kusurdur örtmek lazımdır ama bir savaş içine girildiyse hayat zindan oluyor.
birinin kusurları var diye sevilmemezlik olmaz oldu ki öyleleri var önce kendi kusurlarını görüp hareket etmeleri gerek karşımızda ki insanı tüm benliğiyle kabul etmek gerek
Ben seviyordum her haliyle. Ne oldu terk etti. Hemde b*oktan bahane ile. Onu üzeni unutamadı onunla arkadaş oldu. Bende böyle ruhsuz yaşıyorum. Hayat işte.
Seven insan kusur görmez ki. Burda kusurları olduğu halde seviyorum diyenler asıl sevenler değil bence. Gerçekten seven insan kusuru olsa da görmez çünkü o çoktan kör olmuştur.
Kesinlikle cok dogru insan sevdiginde herseyi gozune hoş gozukuyor cunku onu herseyiyle seviyor oluyorsun.. zaten oldugun gibi sevmek sevilmek en guzeli
Sevdikten sonra o kusurlar göze gözükmez kii. 😊 Kusur dediğin nedir kii , kusur fizik le alakalıysa sorun değil bence , kusur karakterdeyse büyük sorun.
En İyi Cevaplar