
Belki de ilk gönül ağrımızda sığındığımız bir limandı papatya falı...
"Seviyor mu-sevmiyor mu?" Dediğimiz.
Çıkan sonucu beğenmeyip bir defa daha deyip defalarca tekrarladığımız..:)
Siz de papatyalar ile fal baktınız mı?:)

papatya fal baktik bu dogrudur ama bu aslinda hileli gibi birsey bak sana anlatiyim seviyorumla başlarsan yolmaya sevmiyorum çikar sonunda ama sevmiyorumla başlarsan seviyorum cikar sonunda dene bir gun anlarsın benim dedigimi yani senin dedigini tersi cikiyor
Yaşım 7 idi. İlkokul aşkım Nuray için yapmıştım bunu. Şu an 22 yaşındayım ve nurayla hâlâ görüşüyorum 😊
Sırf sevmiyor çıkıyor diye papatyalara katliam yapan bir kelektim ben. Saygılar 😂
bahcedeki papatyalar artik beni gorunce ölü taklidi yapiyolar😝
Cevap
23Cevap
sadece üç günlük ömrü olan kelebek papatyaya aşık olur ancak öleceğine saatler kala seni seviyorum der papatya sadece bende diyebilir ve kelebek ölür ona sevdiğimi neden zamanında söyleyemedim diye papatya üzüntüsünden hasta olur yapraklarını dökmeye başlar döktüğü her yaprakta seni seviyorum der sonunda ölür işte bu günden beri sevdiğini söyleyemeyen herkes papatyaya sorar seviyor mu sevmiyor mu diye
hikayesi bu
bakmadım..
istediğim şekilde çıkıyordu çünkü hile yapıyorum:D
scontent.cdninstagram.com/.../...78994581504_n.jpg
Tabi ki hayır :D
Papatya faIIarının her zaman tek bir sonucu vardır; eIinize bakarsanız ve size kaIan tek şeyin bir sap oIduğunu görürsünüz. :)
Biz papatya yoIuyoruz seviyor mu sevmiyor mu diye. Hayatta bizi yoIuyor asIında dayanacak mı dayanamayacak mı diye.
Ben tipsiz olduğum için genelde sevmiyor sevmeyecek diye bakardım falı. Ya sevmiyor çıkardı ya da sevmeyecek.
ahanda bu şarkı onu çok iyi anlatıyo :)
Baharı yaz uğruna tükettik
Aşkı naz uğruna
Ve papatyaları seviyor sevmiyor uğruna
Derken ömrü tükettik bir hiç uğruna
Bir hafta önce baktım seviyor çıktı 😄 Ama tabii gerçekte öyle değil
Seviyor çıkıyordu ama sevmiyorlardı.
Ilk gordugum papatyayi sevecegim "belki" seviyordur diye..
Papatyaları koparmasinlar ya 😊😇
Tabi baktık zamanında 😊
https://youtu.be/EvXhIVCYZWM
konuya ithafen hepimize gelsin :)))
Boş yere papatyaları mı koparacağım Almayayım.
Bakarım.. ama hep sapını da sayarım ;)
küçükken yapardık şimdi bıraktık bu işleir
Küçükken bakardım güzel oluyordu
Hep nerde kaldığımı unutuyordum skshshgsgs
sapını da sayarsak seviyor çıkıyor :))
Senin papatya fallarına ihtiyacın yok.. her yaprağı seviyor seviyor seviyor.. ❤ :)
Baktık seviyor çıktı ayrıldık.
Papatya doğruyu söylemeye bilir
Evet hangisiyle baslasan o çıkıyor
Ergenken yapmış olabilirim.
bakmıştım zamanında
Yapardım 14 15 yaşlarımda ne komik haller :)
Baktım tabi
Harbi bakmışım çocukken
inanmiyorum ben
Yok ya cok sacma
bakmıştım zamanında
Ooo baya
yok kimse sevmiyeceği için gerek yok öyle şeylere
Bakmadım hiç..
Çocukken
Bakmadım
Bakmafim
kıymadım hıcc
Seviyor
Baktim
Ne salak salak sorular ya
Cevap vermek zorunda değilsiniz salaklar bir soru olarak görüyorsanız.
*salak bir soru gibi görüyorsanız.
Baktım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar