Sevgiliniz size dönem dönem karışık sinyaller gönderebilir. Özellikle de ilişkinizin başları ise. Sizinle ilgili ne düşündüğünü anlamanız zordur. İlişkinizin nereye gittiğini, size değer verip vermediğini, onun hayatında nasıl bir yeriniz olduğunu sorgular durursunuz. Sevgilinizin niyeti ciddi mi, yoksa sizinle oynuyor mu? Partnerinizin ciddi olup olmadığını, nasıl anlar ya da hissedersiniz?
Sen benimle oynuyorsun! Sevgilinizin niyeti ciddi mi, yoksa sizinle eğleniyor mu?
Ciddi denilen ilişkinin de bir oyun olduğunu düşünüyorum. Ama oyunlar faydalıdır çünkü hayatı anlamamızı sağlarlar. Diğer yandan ciddi veya oyun diye bir belirlenim koyduğumuzda, bu sınırlar da kaypaktır ve oyunken ciddiye, ciddiyken oyuna dönebilir. Her türlü oynanmalı. Ama oyun olduğunun farkına varmadan. Çünkü oyun, oyun olduğunun farkına varıldığında biter.
Once kizi babasindan istemeli sonra gorusmeli. Sevgililik belki de yillarinin bosa gidecegini veya kandirilacagini bilmedigin belirsiz ve dusuncesizle, mantiksiz bir yol. Zaman kiymetli kimse icin harcayip , emer sarf etmeye degmez. Ciddiyet her zaman elzemdir.
Niyeti ciddi tabi, eğlenecek insanlara açık kapı bırakmam ben hiçbir zaman. Niyetinin ciddi olup olmadığını anlamak içinde hislerim fazlasıyla yeterli olur diye düşünüyorum.
En İyi Cevaplar