
Sevgili ile güneşin batışını mı seyretmek yoksa sevgili ile mum ışığında kuru fasülye yemek mi daha romantik?

göz gözü doğru düzgün görmeyecek üstüne bir de kuru fasulye ? ben gaz yapıyor o diye biliyorum güzelim anları riske atmamak adına tabii ki güneşin batışını seyretmek
günesin batısı olsun
Kuru fasulyeye odun atesi gerek sevgili dostum.. :)
Gun batimina ise sevgiliye gerek yok, hayal arkadasi olsun kafi..
Tum eigler icin tesekkurler dostum.. :)
kuru fasulye yemek daha güzel eger bir kızla kuru fasulye yiyorsanız o kızla evlenin bence :D
Cevap
3Cevap
Yerine göre değil mi bazen belkide kuru soğan ekmek dpmates bunun ne önemş var aradali samimiyet cok önemli
ahahah 😂 tabiki kurufasulye sogan 😂 en cool olani 😎
kuruuuuuu yanında da soğaann ellerimle yediririm bee
Güneşin doğuşunu izlemek en güzeli bence.
Tabikide güneşinBatışı
Yatakta guresmek bence daha romantik
Ikiside ayrı ormantik 😄
yatakta sınırsız pozisyon
Gun batisini izliyeyim
Bamya munasip😊
Kuru fasulye soğan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar