Dünyadan uzak, her şeyi arkanızda bıraktığınız, güzel, huzurlu ve romantik bir akşam yemeği ve manzara, daha ne olsun, uzaya mı çıkalım😎


Güzel olurdu ama bir şey eskik. 😃
Rica ederim
Efso
Cevap
2Cevap
Harika olurdu
Ah manita ile baş başa.. Var bir hayalimiz.
Çok güzel bir yer gerçekten
Bu masada neler yapılır neler 😂
Cok romantik
Güzel bir ortam
Güzelmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar