Sevgiliyle şehrin ışıklarını izlemek mi yoksa; gün batımını seyredalmak mı daha romantik?
Gün batımını izlemek daha güzel bence.


Şehrin ışıklarını izleyince sarılmak olmuyor ama gün batimini Nemrut ta izlerken hem o müthiş manzara eşliğinde hem de soğuk olduğundan insan çok güzel sarilabilir.
Gün batimi daha etkileyici, güçlü ve dogal romantik ve bunu da yasamadim hic :)
Eic için teşekkür ederim
Hiçbiri gece benimle aynı yıldızlara bakması yeter 😝😜
Gün batımı
Cevap
8Cevap
Yanında sessizliğini, nefesini paylaşabileceğin değerde olan birisi ile her ikisi de güzeldir.
Sevgiliyle olduktan sonra burger’a gitmek bile romantik olur heralde..
Bir gün daha başlıyor ve yanımda sen varsın demek istiyorsan eğer tabikide ilk ışıklar daha romantik
Tek başıma huzur veren her neyse oturup aylarca onu izlemek isterim
Yalnızlığım yaşamak zorunda olduğum beraberliğimsin..
gün batımında birlikte denize girmek
Tabiki gün batımı izlemek 😉👊👍
Sevgili olması fjdjdjdj
şehrin ışıkları
Hiçbiri
Şehrin ışıkları
İkisinin de yeri ayrı :)
Özelden yazarmısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar