Bence illa sevgiliyle gözyüzüne bakılması gerekmiyor. İnsanın iç huzuru varsa yapayalnızda o romantik yıldızlara doğru gözleri kayabilir ve her anı dolu dolu yaşayabilir. Tabi seni/beni anlayan koca merhametli kalpli sevgiliyi kim istemezki ama piyasada olmayınca kendime sarılmayı tercih edenlerdenim.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilinizle/eşinizle gece gökyüzü gözlemevlerine gitmek mi, evinizin penceresinden bakmak mı hangisi daha romantik sizce?