Çağımızın yeni modası, ayrıldıktan sonra kanayan yaralara, hemen birini bularak yara bandı niyetine onu kullanmak. Ne derece doğru, ne derece çözüm, karar sizin.
Biten ilişkinizin ardından, hiç yara bandı olarak birini kullandınız mı? Yara bandı olarak kullanıldınız mı?
Ayrılık sonrası yeni trend "yara bandı!" Biten ilişkinizin ardından, birini yara bandı olarak kullandınız mı?
Hayır. Bir süre kafamı dinler, kabuğuma çekilirim çünkü kendimi yorgun ve biten bir ilişkinin ardından yeni bir ilişkinin sorumluluğunu alabilecek kadar cesur hissetmem. Gerçekten birine değer verirsem hayatıma alırım. Benim bir kuralım var onu çok seviyorum birine karşı içimdeki duyguları net olarak bitirmeden yeni bir sayfa açamıyorum bazıları her aşk aynı, ayrıldıktan ya da daha sonra aynı yerden farklı kişiyle sevginin devamı niteliğinde bazı duygular yaşadıklarını söyleseler bile ben hiç yaşamadığım daha önce aynı duygulara kapılmadığım çok özel hisleri her aşkıma sundum ve sunuyorum çünkü kolay kolay birine güvenip her önüne gelene kalbimi açamıyorum.. Kalbim ve bedenim değerlidir benim!
Geçmişime çok dikkat ederim yani yanliş kararlar alıp sonra kendimi de seviceğim adamı da üzmemek için. Böyle bir şeyi de asla yapmam. Hem kendimi kandırmış olurum hem karşımdaki kişiyi.
Band yara yapıştırılır kalbe degil Aklın birindeyken kalbini başkasına veremezsin Bu kendine kandırmaktan, acizlikten ve ahmaklıktan başka bişey degıldir Yaralarını başkası biri degil, bırak zaman kapatsın, kapatmiyorsa da bırak kanasın Bazı insanlar yaralarıyla güzeldir
yarabandı olarak kullanıldım mı bilmem sanmıyorum ama ben bir kere yarabandı olayını kendimde denemiştim işe yaramıştı ama sonraları kendimi daha kötü hissetmiştim ilk ve son oldu..
Denemeye çalıştım ama olmuyor. Karşınızdaki dünyanın en yakışıklı insanı bile olsa onu unutamazsiniz. Yâni ben öyleyim diğerlerini bilemem. Hem karşıdaki insana saygısızlık hem de size
Ben küçükken çok sevgili değiştirdim ama hiç kimseyi yarabandı niyetine değil kendi kafama göre değiştirmiştim ama benim ayrıldıklarımdan bazıları yapmış diye duymuştum 👍😂😂
Vicdanı ve yüreği olan insan yasını tutar ve başkalarını kendi kalbinin kırıklığını iyileştirmek için kullanmasını etik bulmamaktayım. Yaptıkları çok yanlış!
Hayır. Ayrıldıktan sonra birine ihtiyaç duyanlardan değil yalnız kalmayı tercih edenlerdenim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hayır, yaşadığımı yaşatmam. He ama birinden karşılıklı hoşlanmam beğenmem ya direk aynı şekilde hoşlandığım biri de bana yüz vermez. Kabak hep iyilerin başına patlıyor ammina sokayım
valla şöyle söyleyim tek gecelik ve eğer memnun olunursa 1 hafta 10 günlük kullanıldım diye düşünüyorum , belki aylık bile kullanıldım, evlenilecek değil eğlenilecek adamım galiba , bunada üzüldüm şahsen,
Bunun bir cezai yaptırımı yok. Ama ilahi adalet var. Birinin kalbini ruhunu kullanip istismar etmek basit birsey değil. kim varsa Allah ın laneti ùzerine olsun
En İyi Cevaplar