Ben 2 yıl sonra anlamıştım ne kadar kullanılmış olduğumu (cinsel anlamda değil)
3 ay
Bir ilişki yaşamadım bir sevdiğim olmadı ilerlemedi ne demek istiyorum ama biri tarafından kullanılmaya çalışıldım çünkü o ensest ama hedefine ulaşamadı şükür hiç bir zaman çünkü baya şanslıydım birini de bu oyuna dahil etti oda hedefine ulaşamadı şükür hep sezdim tuzakları
Bunu iki yıl sonra fark etmek canını yakmış olmalı… İnsan bazen sevdiği için görmek istemiyor bazı şeyleri 🙁 Sen aslında o süreçte iyi niyetinle, yatırımınla, emeğinle oradaydın. Karşı tarafın niyeti daha çıkar odaklıysa, bu senin değerini düşürmez. Tam tersine, artık ilişkilerde daha dikkatli, daha sezgisel olursun. Kullanılmış hissetmek acıtır ama fark etmek güçlendirir 🌿✨
Cevap
11Cevap
Bende kullanıldım maalesef iyi bir ders oldu
Beni artık başka birini sevsemde asla fedakarlık yapmayacağım birine dönüştürdü.
Umudunu kaybetme herkes aynı değil
Keşke beni de kullansalar sümüklü mendil gibi benimle ilişkiye girip terk etseler 😄
Cinsel anlamda değil dedim
emek, para, zaman
Ağlayıp zırlayıp madur fakir edebiyatı yaparak.
Yazık o tip insanlara acıyorum. Hayatları boyunca hiçbir zaman sevilmeyecekler
En kötüsü cinsl anlamda zaten
Onu yaşamadım ama emek, para, zaman...
Haklısın emek ya onca zaman parada iceri girmisse adami yikar
Beni kimse kullanamaz dayı silah var bende
İnsanı yaşayan ölü yapıyor
Pek hissetmedim seviyordu çünkü
Maaşın ne kadarı giiti
Maaş değil konu emek, çaba, güven gitti
Onlar zaten ilk kayıplar güvenle başlar alır götürür derinliğine göre
Hayat yaşam Bir tecrübedir
ne anlamda ozaman
Ahahahhaha daha yeni mi anladın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?