Yalnız olan insanlar sonunda aptallaşırmı, aşk insanların duygusal zekalarının gelişmesini sağlarken yalnızlık aptallaştırıyor mu?

Yalnız olan insanlar sonunda aptallaşırmı, aşk insanların duygusal zekalarının gelişmesini sağlarken yalnızlık aptallaştırıyor mu?
Yalnızlar ne yapacaklarını bilmezler
uzun zaman yalnız kalan insanların tepkileri agresif bir hale bürünür. Daha şüpheci daha öfkeli daha sessiz tipler haline geliyorken
aşık insanlar hayatında birisi olan insanlar daha sakin daha güvenli ve daha ılımlı olurlar..
Duygusal anlamda yalnız olan insanlar uzun vadede sadece daha mutsuz olurlarken hayatında birisi olan insanlar.. mutsuzluğu pek yaşamadıkları için duygusal olarak daha güçlü bir duruma geliyorlar.
Peki sizce yalnızlık uzun vadede insanları aptallaştırma noktasına gidiyor mu?
yoksa.. mutlu olan insanların duygusal zekaları hayatlarında birisi olması ile mi alakalı?



Yalnız olan insanlar sonunda aptallaşırmı, aşk insanların duygusal zekalarının gelişmesini sağlarken yalnızlık aptallaştırıyor mu?
Cevapla