Erkekler siz yanınızda sevgiliniz eşiniz varken başka kadınlara bakar mısınız? Kızlar sizde siz yanındayken sevgilinizin başka bir kadına bakmasına tahammül edebilir misiniz? Sanırım ben mahvederdim..😒
#Mademoiselle88💞
#Mademoiselle88💞
soruya bak. erkekler sevgiliniz varken kızlara ya da kadınlara bakar mısınız , kızlar eşiniz ya da sevgiliniz yanınızdayken başka bir kıza ya da kadına baksa tahammül edebilir misiniz. niye hep bakan erkekler oluyor , bir kız ya da kadın yakışıklı bir erkeğe bakamaz mı , imkansız mı. doğru erkekler daha çok bakarlar ama bu kadınlar ya da kızlar hiç bakmaz anlamına gelmez ve gelmemeli.
ama ben eleştiri yaptım size. eksi niye vermediniz. çok şaşırdım doğrusu. yağlıyıp ballamalıydım.
Kısmen haklısın direk erkekler yazmam hata olmuş ayrıca hakaret etmemişsin neden eksi vereyim ki gayet normal bir şekilde eleştirmişsin..🙂
Haklısınız 😊
Genelde hep artı veriyorum zaman ayırıp cevaplamış diye benim görüşümde olsun olmasın küfür etmedikleri sürece..
tamam.
Kadın erkek fark etmez..
Sadece yanındayken değil, hayatında bir sevgili varken başkasına "ilgiyle bakan" kişi şerefszdir..
Hangi kadın tahammül edebilir ki böyle bir şeye
Karaktersizlik resmen
Eig için teşekkürler ☺
Rica ederim..
Onu parçalara ayırıp her mahallede bir yere gömerdim ajsjsn
Cevap
52Cevap
bakması dogru degil
ama aynı şekilde hanımlarında bakması dogru degil
herkes yanındakine baksın:)
yanında sevgilin olmasına gerek yok arkadaşında olabilir yalnızda olabilirsin bir bayana o düşünce ile bakmak etik değildir. kendi açımızdan değil onunda sevgilisi olabilir abisi kardeşi olabilir en azından bir babası vardır empati kurmak lazım Erkeklerin annelerine olan saygıları bütün kadınlara yansımalı.
yanimda sevgilisi varken etrafa bakan erkekle ayni sekil sevgilisi varken etrafa bakan kadinlar kapisir hatta kadinlar gecer abaza gibi bakiorlar biz utaniyoruz
Eğer kız bişey demiyosa bana ben öyle bişey yaptığımda o kızı terk ederim ve bende beni kıskanan bir kızın istemediklerini yaparsam yazıklar olsun değer bilmeyen huyuma beni terk etsin
Göz bu bakabilir :) bakışına bağlı bir durum ben güzel kadın güzel adam gördüm mü eşime gösteriyorum ama niyetim pis olmadığından :)
İlla sevgilisi olmasına gerek hoş bir davranış değil ama sanırım eskidenmiş şimdi erkekler o kadar ince düşünmüyor.
Şerefsizlik ama birde yaninda sevgilisi varken erkeklere yiyecek gibi bakan kızlar var evlerden ırak.
hos hareketler degil nefsine hakim olup yapilmamali
Çok saçma insanın kendine kadınına saygısı olmaz mı hiç bence bunu ayılar bile yapmaz
Uygun değil tabi. Ama bu durumlar karsılıklı. Kadın da erkek te sevgilisine saygı duymalı incitmemeli üzmemeli. 😊
Yok canm oyle saygisizlik olurmu terbye cercevesi icerisnde agzina scrm 😁
bazi kadin lar bana bak diyor hep erkekrte değil suc
bakmak var bakmak var saniyelik tekrarlanmayan bakışlar normaldir
karşılaştırma yapmak suç mu, daha sözleşme de yapmamışız
Bakmam ama çirkinse şu tipe bak bide kıza bak derim 😂
Yanında erkek arkadaşı varken bana bakan kızlardan nefret ediyorum
yuh ayı oğlu ayı diyorum istikakini almışsın daha ne diye bizim payımıza göz dikiyorsun diyorum ✋
Ben bakmam benim hatunum varken niye başkasına göz dikeyim
Olabilir aevgilisine ait gozle bakmakla birsey olmaz
Yalnızken başımı kaldırıp pek kimseye bakmam. Eşim yanımdayken her yöne rahat rahat bakarım
Ben hatunum varken kimseyle pek samimi de olmam bakmam da
Erkek olduğunu düşünüyoruz işte adam değil. Sorunun yanıtı içinde gizli.
ama kadınlar da yanımızda biri varken bakıyor onu çözemedim ben
Bakmamali sevgiyle anmali bugunlerle yarinlari hos tutmali unutmamali
yanında sevgilisi veya eşi varken başka erkeklere bakan kızlar hakkında ne düşünüyorsun?
dürüst adam bence cunku olmayınca bakan namussuzlar yerine olunca da bakıyor bunu bu sekilde kabul eden kızlarda hak ediyor bunu
Gözele bakmak sevaptır :D sen gec sanada bakarım :D
Bakmam. Bakanı da hoş karşılamam.
gavattt olduklarını düşünuyorum.
kesin aslan veya akrep burcundakilerdir
yakın çevremden biliyorum tuhaf bir havaları ve çekicilikleri var kendilerine çok güvenirler elde edemeyecekleri insan yoktur zaten çoğu ortamda da çabuk farkedilirler lider vasıflıdırlar onlara bir çok sebeplerden ötürü bağlanabilirsiniz fakat onlar kolay kolay ciddi anlamda birine bağlanmazlar
o burçlarla çok muhatap olduğum için seni iyi anlıyorum 😃
bir nevi playboyluk taslıyorlar işte benim tanıdıklarım hep kızları üzüyorlardı ilk başlarda sanki onlardan daha iyi aşık olmazmış gibi bir poz çiziyorlar sonra foyaları çıkıyor meydana
:D sakin ol abla bir kere süzmekten zarar gelmez
Erkek derken 😂😂😂😂👎👎👎
Hayatima almayacak kadar basit.
bakmam tabi ki sevdiğim kıza ayıp değil mi :)
Karakter yoksunu onlar
göz bu iyi bişey gördümmü hemen kayıyo işde
Çok ayıp.. cık cık cık... :/
iğrenç olduklarını düşünüyorum
Bu bakmaların sonu iyi değil, ayrılırım.
Beni ilgilendirmez sevgilisi olan kadın düşünsün.
Ben kötü niyetle bakmıyorum.
Tartışma sebebi benim için bu hiç kaldıramam
karaktersiz olduklarını..
Tabii ki bakmam. O kadar şerefsiz değiliz
göz bu kayar ama durmadan yapıyosa sinir bozucu 😖
Karakteri bozuk insan
Bu olay doyumsuzluktur yaaa
Sevgilim olmamasina rağmen yinede bakmam
Bu bilimsel olarak kanıtlanmıştır bakar
açken tok olan bızden degıldır :)
Malın önde gideni oluyo o tipler
İğrenç.
doyumsuz pislikler
iyi biri degildir seni gören bakmaz herhalde
piçç
Farkli zevk ariyor
olumsuz düşünüyorum
ılıktır o adam
Gözlerini oyarım 😊
Namertir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar