Ben bu tarz fotoların sosyal medyada paylaşılmasını hoş karşılamıyorum. Ama kimseyi böyle şeyler paylaştığı içinde yaftalamıyorum. İnsanlığı , karakteri iyi olsun. Ayrıca bol lekeli fakat kötü durmuyor. Yani eğer kendisinden hoşlanıyorsam bu lekeler hoşlanmama gibi bir duygu yaşatmıyor sormak istediiğin buysa.