AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
244Cevap
Toplu mesaj atmıyorum herkese farklı şeyler yazıyorum o yüzden arada kaynaması gibi bir durum söz konusu değil :D
Sevgilisi var beya nasıl atayım😄 ama atmasını beklediğim var
Atsanızda nafile geri dönüş olmaz olsa bile faydası olmaz
Daha hiç atmadım hayırsızım ben mesaj atmam özel gün diye bayram seyran anlamam 🐼🐼🐼😂😂😂
Mesajla bayram kutlama geleneğim yoktur. Onlar atar genelde
4 yıl önceki sevgilimin hersene bayram ve doğum günlerimde mesaj atmasi... bu soru onu cok kapsıyor
Hahahaha 😂😂😂
keşke mesaj atabilsem. bayram diyip değerlendirebilsem ama hiçbir mecradan ulaşamıyorum
Zafer bayramında bile mesaj atarım, hiç affetmem! :D
toplu mesj seline tutuldum Şu an kim ne atmis bakmiyrm artik
Bahane değil, birine ne mesaj atmak istiyorsam onu atarım
Aynı yerde çalıştığımız için toplu mesaj olarak ona attım diye umuyorum tam bilmiyorum ama 😂😂😂
atmam genelde farkli anlar karsidaki zaten numaralarinida silmisimdir kesin.
Eski sevgili degilde cok fena tartistigim dostum yaklasik 1 aydir konusmuyoduk numarasini bile silmiştim bayram mesaji atmış bana
ay atmamayı düşünüyordm sen böyle sorunca kararsız kaldım ua
Asla atmam. Deger vermedigim insan olmus bide bayramini kutlicam oldu...
ne aticam yazma bana dedi ve sapigin tekiydi hak etmiyorkine
soru beni kapsamıyo ne kadar acı verici asdfghj 😀😀
Bana attı. Umut verdi tekrar. Sonra ne olduuu gitti başka birini buldu
Mesaj atanların iki nedeni vardır ya hala bir şey hissediyordur ya da boş kalmıştır
biz birbirimze atıyoruz ben ona atarım oda bana atar yeri gelir arar öyle kutlar 😊
Hepsini rehberimden sildim ki, gerek var mı eskiye bağlı kalmaya?
Abi sabahtan beri bunu düşünüyorum atsam mı atmasam mı?
belki barışırsın patlat bir toplu mesaj tadında bayram mesajı 😂😂😂😂
şu an ciddi bir ilişkim var atarsam başıma bela olur diye düşünüyorum ya
Bu karıdan da olmak istemiyorum 😂😂
ilişkin varsa niye atcan lan manyak 😂😂😂 sopayla döverler seni. Bak gece arkadasım mesaj atip deneyecekti benimki benle konusuyprdu kizi postalamis. Ama ağzına etcem simdi niye yaziyor millete diye
😂 😂
La sonuçta o da insan
dayaklıksın sen 😂😂😂
Yok beaa olur mu hiç 😂😂
ya bende tam bunu düşünüyorum insallah o da düşünüp yazar hiç umut yok ya😂
Bugun hem dogum gunu hemde bayram ben attim valla 😂
Hayir atmazdim gerek yok bahane olarak gorur bu da eşittir tavan yapan EGO demek :)
hayatımda böyle bir komedi duymadım :D
komik valla
gorusmem ki atayim... ama gorusmeye bahane olabilir tabi..
Hayır hiç bir eski ilişkime mesaj atmam mesaj da atamazlar numara mi dahi bilmiyorlar..
yooo ne atacam eskiden next olmaz ihitimali olanlara yönelmek lazım cancağazım :)
Eski sebgilinim numarqsi bile yok.
Hem atarsam simdi sakız gibi yapisacak hic gerek yok
no no no eski sevgilinin numarasını hayatımdan çıkarırım zaten
Bayramda kimseye bayram mesajı atmam ki onada atıyım çok sıkıcı geliyor bana böyle şeyler
atmam ama bu kadar insan attım deyince benmde atasim geldi herkese iyi bayramlar
1 mayıs işçi bayramı ve rize nin düşman işgalinden kurtuşun da bile mesaj atarım. hiç affetmem.
Ahshsjd😂
hay milletin espri anlayışına diyorum başka da bir şey demiyorum.
eski :) adı üstünde eski geçmiş.. numarasanin bile olmamasi gerekir diye düşünüyorum
İşim olmaz. Adı üstünde eski. Ben eski rafları karıştırmayı pek sevmem öyle olsaydı mühendis yerine arkeolog olurdum.
O bana atsın ben niye atıyorum? Numaram aynı evim aynı
Eski sevgili eskide kaldı mesaj atmam önüme bakarım.
Eski sevgilim bile olsa her bayram mesaj atarım. Düşman değiliz ya.
Geçmişte olan geçmişte kalır ne gerek var. Ayrıca toplu mesaj da gönderdiğim söylenemez
Bayram mesajı atabileceğim bir eski sevgilim yok sayın admin😂
Kurban bayramindan kurban bayramina atarim. Hal hatir sormak onemli tabii. Hayvan yerine onu filan keserler mazallaah
Ula deme ya toplu mesaj attım bana mesaj atanlarin birinin mesajını altına kendi ismini yazmış farketmemisim
benden once kendisi atti :) ben cevap bile vermedim
ayrıldığım gün numarası dahil her şeyini sildiğim için atmam yani
Buradan hepsinin bayramını kutluyorum 😂 😂 yok yok atmıyorum zaten sevgili olarak kimsem olmadı.
Buyuklerime atarsam atarim o da nadir. Ben arama taraftariyim
Mesaj atsam bile yeni sevgilim duyar cunku arkadaşlar
Ben normalde de kimseye hiç bayram mesajı atmadım atmam
Numarayı rehberden silip başka yere yazar veya kaydederim rehberde görmem ama lazim olur diye de bir yere yazarım
Asla atmam bence ezik bir durum seviyorsan adam gibi mesaj atarsın böyle çocukça bahanelere gerek eski sevgilimde sırf bayramda atarsa zaten cevap vermem
Atmam numarasini sildim zaten.. Kaldı ki o da atmaz
Ben eski sevgilime bayram mesajı attım. Ondanda cevap geldi.
benim için eski sevgili diye birşey yoktur bitmistir.
hala bir kırıntısı varsa ve iyi kalpli biriyse neden olmasın :)
Neredeyse kimseye atmıyorum kaldı ki eski sevgili 😄
eski yarı bolver yeni yare can kurban. i. tatlıses (felsefem bu) 🚬
Bayramını kutladimkutladim olcagindan umudu yok zaten oyle bayramini kutladim :)
ne gerek var adinustumde eski sevgili eski bayramda kaldi
Eski iste adı üstünde , insan bayramda yeni kıyafetlerini giyer , eskiye takılmak bayram ruhuna bile aykırıdır.
Bence eskiler eskide kalmış hiç karıştırmaya gerek yok.