AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
136Cevap
bir gün bile olsa devamının geleceği anlamı da var o yüzden müsade etmezdim varsın küs olsun ama yatağı ayırmak nedir
alışkanlık haline gelebilme ihtimali yüksek bir davranış. ne olursa olsun ayni yataga. girmek ve. bunu alışkanlık haline getirmek önemli
eger olurda inşallah evlenirsem eşime ilk vereceğim söz ve alacağım söz birbirimize ne kadar kizsak küssekte asla ayrı yatmayacagimiz yatakları asla ayirmayacagimiz olacak. ben ayirmam o ayirirsa fena olur heralde
Bazı şeylere hoşgörülü yaklaşmak gerek ama eşimse ne olursa olsun aynı yastığa baş koymamız gerekiyor
Kesinlikle izin vermem böyle saçma bir duruma, onun moralini yerine getirmek için elimden geleni yaparım, Karı koca dediğin ayrı mı uyurmuş
morali bozuk olan eşimi neden yalnız bırakayım biraz saçma olur onun derdini dinlemedikten sonra bir işe yaramaz öyle uyumak
Benimde moralimi bozardi. Durduk yere kısırdöngü yani. Ayrı yatmamasi lazim.
bir ya da iki gece olabilir. hatta daha da uzun bile olabilir. yani insanlık hali olabilir. anlayışla karşılarm.
Morali benle yatip duzulecekse demekki degmeyen bir konudur... İzin vermez morali yonunde telkinde bulunurum
o an içime gömüp zamanı geldiginde aynısını ona yaparım ki ne çok koyduğunu anlar.
Herkesin kendi alanı olsun bazı şeylere müsamma göstermek gerek 😉
Ne kadar da anlayışlısın sen. o anlayışı bir ben göremedim sanırm
Karşıdakinden emin olunca baskı Kurmak için sebep yok. Ayrıcada birazcık rahat bırakmak gerek. Özgür olan hiç kimse elindekini bırakıp başkasına gitmez 😉
Elindeki onu bırakıp gidiyosa ne olxak canım.. o zaman ne yapcak
Gidiyorsa onu istemiyordur bu kadar basit. Hayatı bu kadar sorgulamak gerek buna değmiyor çünki.
Hmm.. anladım.. peki... kimbilir.. takdirinde neler var..
Neyi merak ediyorsun sor bakalım 🤔
Bişeyi merak etmiyorum.. sadece takdir allahındır. diyorum.. ve buna inanıyorum
Olmaz öyle birşey olmasın yani anca beraber kanca beraber. Eşimiz yokta zaten bu saatten sonrada olmaz herhalde kader napalım
Eşim benden ayri yatamaz.. hele ki morali bozuksa.. sarilirim konusmak isterse konuşuruz istemezse susariz ama ayrı yatamayiz..
Belki de ağlayacak. Eşinin yanında ağlamak istemiyordur. Saygı duymak gerek.
Direk seninle uyumak istemiyorum demesin bir zahmet yolu yordamı var
bazen ınsanların yanlız kalmaya ıhtıyacı vardır ama ben arada gıdıp bakardım nasıl dıye sanırım.
Bilmem ama ben de saygı duyardım herhalde. Neden olmasın?
ya dön arkanı uyu yatsın yanında ayrı yatmak mı olurmuş bahane o
İnsanlık hali. Morali bozuk olmasa dahi yalnız kalmak ister her insan zaman zaman.
kendi bileceği iş , uyumak istemezse zorlayacak halim yok. Saygılı olmak gerek
bozulmam saygı duyarım, olabilir ben moralini bozmam moralini bozaninda moralini bozarim
yatakta bir kişilik kontenjan açığı olur :) e bunu da biri doldurur boş yerlere doğru ilerleyelim
bana anlatamacagi ne derdi olabilirki anlatmadan yatirmazdim izin versemde rahat vermezdim
O gece yatmaz ama onu takip eden 1 hafta boyunca da yatamaza😊
moralini ben duzeltirim. o ne öyle ayrı basta bir gece ayrılır derken bu çoğalır
gerek yok bence
Onu mutlu edemiyceksem niye varım ki kesinlikle yanında olurdum yatamaz başka yatakta falan
eşim öyle birşey istemez de zaten ilk başta mecbur tamam der o uyuduktan sonra yine koynuna girip sarılırım ben onsuz uyuyamam
çok büyük bir kavga da edilse , o yatak ayrılmayacak !!!
Hayatta her şey olabilir anlayışla karşılanaya çalışırım
Adamı hasta etme der sarıp uyurum yok öyle bir dünya 🌍
Moralim bozulurdu, ama vardır bir bildiği derim. Bazen kendi haline bırakmak çok daha faydalıdır.
saygı duyarım ama alışkanlık haline getirmediği sürece
olmaz.. aklımda ya da aramızda ne olursa olsun gece aynı yastığa baskoymaliyiz evlilik bunu gerektirir
belkide seni deniyordur moralim bozuk diye.. sogutmamak için birlikte yatmali ilgi gösterilmeli
Arkasını dönüp yatsın ben mi batıyorum ona. Çok aşağılayıcı bir istek bence
Çok insani bir durum. Herkesin yalnız kalmaya ihtiyacı var
Bende müsade ederim gider yatarım salonda ne var bunda kafada kurmaya gerek yok paranoyak gibi :)
Saygi duyup sarılıp uyurdum kaçamaz bir yere 🙄
"Saygi duyup sarılıp uyurdum kaçamaz bir yere :D"
Bu yanlışlıkta bir cevap var ama çıkartamadım :D
Bu cevapta bir yanlış var 😂
Şey gibi oldu bu "Benle cinsel ilişkiye girmek istememesini anlayışla karşılar tecavüz ederdim" Dermiş gibi :D
Sjdkgkdkjfkdjfd ya
hahha hayırdır yaa tabi önce saygı duycam sonra sarılcam uyucam gidemez bir yere bırakmammmm dnjj
Seviyorsam ki eşim olcak seviyorumdur sarılırım sımsıkı ya morali bozukken yalnız mı bırakayım.. :) Severim onu ben djdndj
Öyle bir dünya yok. Moralini her ne bozduysa anlatır çözüm bulunur. Moralini bozan her ne ise bunu evliliğine yansıtamazsın.
aynn quzel dedin.
Akşam saygı duyar ayrı yatardık ama sabaha karşı yanına gider yine beraber uyanırdık 😀 Hem böyle bir şey söyleyeceğini zannetmiyorum.
Moralini yerine getiririm. O yatakta tek yatmasına müsade etme
İstemezdim ne olursa olsun iyi gün kötü gün demişiz
arada başka kadın olmadığı sürece öyle bişey yapacağını zannetmem bir insanın
Benim de işime gelir, haftada bir ayrı yatalım hatta
Sorun etmem fakat problem ne ise benimle paylaşnası gerekiyor 😔
Morali bozukken neden benimle uyumak istemiyor onu anlamadım
yatak ayırmak hic hos. degil. esler kavgali. olsa dahi birbirine sarılıp uyumalı en guzeli. bu bence
Gider salonda yatarim ne olcak qwww. ne soru sormussin be 🎇🎇
Aşırı derecede morali bozuksa moralini düzeltmek için onu bırakamam.
asil morali bozuk oldugu icin benimle uyumayi istemeli bir kere 😆
Alınırdım. bir kere öyle yapması bir daha kendime yaklaştırmam anlamına gelir
saygiyla karsilarim sonucta evlenirken iyi gunde kotu gunde diyerek evleniyorsun
İnsan eşine guvenmeli, sevmeli. Egerki böyle birşey dedi ise anlayışla karşılarım
hayır herşey konuşularak halledilir kafada soru işareti bırakmanın kimseye fayda sağlayacağını sanmıyorum.😃
Asla istemem morali bozuk diye ayrı yatınca morali mi düzelecek saçma. S. s
En zor gününde yanında olacağıma inanmıyor diye düşünürdüm
Önce saygı duyduğumu fikirlerini önemsediğimi söylerim biraz sakinleşince de gelip anlatmasını beklerim
Canıma minnet, tek yatmak kadar konforlusu var mı ajssjdj
sorunlarını dınlemeyı ve konusmayı dendıkten sonra bıle ıstedıgı bu yonde ıse, cok sesımı cıkarmam.
Anlayış gösteririm ama senin ilacın benim cınım derim djshc