kadın ve erkek her sartta beraber uyumalı.. zorlamalı sartlarıda!!
ben bırgun hastanede tanıklık ettım gordum.. adam yatıyor hastanede ve dıyorkı esı su yandakı yatağı çeksek bırsey demezler degılmı.. o yalnız yatmaz! yatamaz.. gozlerım dolmuştu oyle safça soylenmıstıkı:S
kadın ve erkek ayrı yatıyorsa evlılık bıtmıstır.. canlar çalıyordur!!100 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. araya yalnızlık girdi mi bir kere sonu boşanmayla biter..
52 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİki turlu anladim. Sevismeden sadece uyumak olarak anlamama yorumum bazen benimde oluyor. Kirgin oluyorum ona ya da hasta oluyorum astim hastasiyim. Sadece sevisip koklasip sarilip uyuyoruz. Bana bırakıyor ipleri. Bazen sevişmek istediğimde oluyor başlıyoruz. Gelelim diger anladigima Ama asla onsuz yanı yanlız uyumak istemem.
20 Yorumla
Yalnız kalması için illa ki bir sebebi vardır. Sorarım, öğrenirim nedenini sonra yine tek uyusun sıkıntı yok 😊
12 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
+1 yılTamam derim içeri giderim gece onu korkuturum sonra heriffff yetiş diye bağırır geldim karıcığım diye koşarım :D Şakası bir yana nedenini sorarım ve ben varken yalnız kalmak gibi bir lüksünün olamayacağından bahsederim yanaklarına öpücük kondurur elinden tutar uyurum :)
10 Yorumla
+1 yılbir kere Allah tan korksun böyle şeyler cidden günah ciddi bir mesele olmadan ayrı uyumak yanlış öyle bişey isterse ayrılırm bile bu ne la boşuna mi evlendik şimdiden sinirlendim
10 Yorumla
+1 yılYine eşimizle ilgili sorular 😂😂
Sebebini sorar buna razi olurum olabilir bende gider çocuklarımla yatarım 😊😊12 Yorumla- +1 yıl
Begenmiyorum demedim ki 😂
Öyle bir hakkım da yok zaten 😂
Olur çünkü bendw bazen geniş geniş rahat rahat uymak isterim.
Şu anda pek kimseyle yatamiyorum. yigenım dışında evlenince ne olur bilmiyorum.018 Yorumla
+1 yılBen esimle 1 gun bile yri uyumak istemem ne olursa olsun kavgalida olsak söz verdigimiz gibi ayni yastiga baş koymaliyiz
10 Yorumla
+1 yılYa mümkün değil kabul etmem. Bir kere yatakta burinin varlığına alışmışsam onsuz uyuyamam diye tahmin ediyorum...
24 Yorumla- +1 yıl
Aynen.:)
- +1 yıl
@Bilal1153-_ :D yalnızlık için evlenen mi olur ya o ne saçmalık değil mi ama
- +1 yıl
Saçma işte. İlişkilere ara verenler var bir de. :D
- +1 yıl
@Bilal1153-_ o da ne allasen dedirttiriyorlar
+1 yılDaha Rahat olur bence ya bende kafamı dinlerim mışıl mışıl uyurum o gecelerde iste ya oh valla misss ya he
10 Yorumla
+1 yılBiz Adanalıyık yorgansız yatarık avratsız yatmayık :D
26 Yorumla- +1 yıl
Yani böyle bir söz var Adana'da
Şahsen ben yanımda biri varken hayatta uyuyamam umarım bu ilerde sorun olmaz - +1 yıl
Beni engellesene en nefret ettiğim hareketleri yapıyosun şu an.
- +1 yıl
Tabi
+1 yılŞüphelenir; beni sevmediğini, soğuduğunu, dokunmamı istemediğimi, başkasının olduğunu düşünürüm. Evet net :D
00 Yorumla
+1 yılöyle şey olmaz biz bu yaşımızdan beklıyoruz evlenekte karımıza sarılarak uyuyak diye evlenincedemi yorgana veya yastığa sarılarak uyuyak orda durucan ;)
02 Yorumla- +1 yıl
ya bu evliliğin özeli şeyimi var o imzayı aatarken hastalıkta sağlıkta ölüm ayırıncaya kadar diye imza atıyorsun özel gününüde birlite aşmaya çalısıcaksın bu hastalıktata boledır dıger seylerde de
+1 yılTabikide uyuyabilir nasil rahat edecekse no problem seviscegimiz zaman birlikte uyuruz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gitsin uyusun sabah yumurtali sucuk yapmayi unutmasin. Saka bir yana sasiririm ama uzun sure surmez yani sadece bir kez zaten sonra nedenini ogrenirim ben
00 YorumlaGerekirse daha büyük bir yatak alırım onun rahat etmesi için ama ayrı yatmayalım :s
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı. anca soğan sarımsak yemiş olmalı. seğilse orad abaşka sebep vardır
10 Yorumlabana değmedende yanımda yatabilirisn derim. izin vermem o ne öyle asla ayrı yatmak yok kavga etsekte
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbazen rahat edemiyoruz ondandır belki. mesela benim sırtım ağrır bazen şekilden şekile girerim uyuyana kadar o yüzden rahatsız etmek istemiyorum birazda rahat etmek istiyorum.
00 YorumlaEvliyiz sonuçta ne yalnız uyuması bende arada yalnız uyumak isterim o zaman
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Eşim horluyorsa zaten her gece yalnz uyuturum zira ben ses olan yerde uyuyamam ve uyuyamazsam sinir krizi geciririm :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılneden diye sorardım, eğer vereceği cevap beni tatmin etmezse ona darılırdım ne istiyorsan yap derdim
00 Yorumla
+1 yılgitsin koltukta uyusun ben tek basıma keyfime bakarım :)
00 Yorumlaberaber uyuymak istediğinde de ben derim yanlız uyucam hadi by diyeeeeeeee
00 Yorumlasaygı duyarım ama yardımcı olmaya çalışırım bir sorunu varsa
00 Yorumla
+1 yılbenden habersiz ne b*k yiyo diye düşünürüm sanırım
00 YorumlaO istiyorsa kabul ederim ama gece sessizce yanına gelip öperim.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı. hayır ne münasebet bensiz uyuyamaz :D kurtuluşu yok :D
00 Yorumla3. den sonra boşanma davası şeklinde olur ;) ve olmuşturda
00 YorumlaErkek olsam anlayışla karşılarım ama bu durumda bilemiyorum.
Nedenini bilmem lazım.00 YorumlaGidip salonda uyuyabilir. Ama gıcık olabilirim, bilmiyorum.
00 Yorumla
+1 yılSoruyu şöyle değiştirsek minnak; eşiniz arada sizi yataktan atmak isterse tepkiniz ne olur?
Cidden merak ediyorum :(00 Yorumla
+1 yılbensiz uyuduğu ilk ve bundan sonra uyuyacağı gecelerin ilki olur..
eşimle her konuda tartışabiliriz ama ayrı uyuyamayız...00 YorumlaBekarken uyudu ztn boşuna mı evlendik yalnız yatmak yok
127 Yorumla- +1 yıl
En mantıklı yorum :) +1
- +1 yıl
Rica ederim :)
+1 yılKabul ederim 😕bende yalnız uyumak isterim arada çünki
10 Yorumla
+1 yılBen normalde hiç çift kişi yatamam ille tek rahat bir şekilde yatcam baska türlü uyuyamam ama evlenince böyle bşy isticemi sanmıyorum
00 Yorumla
+1 yılNiye uyumak istediğine bağlı. Ayrıca seven kadın yanında ister
010 Yorumla- +1 yıl
Niye yalniz uyusunki asil o zamanlar yaninda olmam gerek. Alir bagrima basarim gerekirse masaj yapar uyuturum yani. Insan sevdigi yanindayken daha az aci ceker :)
- +1 yıl
iyilikte yaramıyor arkadaş. gitsin salonda uyusun madem
- +1 yıl
ya yanımda yatar ya da salonda
- +1 yıl
yoo o gider. ben ne dersem o
- +1 yıl
yok yok kıyamaz bana :D
Bir gerekçesi olmadan uyuyamaz şüphelenirim benden soğudu mu diye. Rahat mı battı :D
00 Yorumla
+1 yılYanlız uyuyacaksan benle nye ewlendin mal derim ona ;)
016 Yorumla- +1 yıl
Gider koltuğa uyur :) ;)
- +1 yıl
Eşitlik var diye haykıran sizsiniz erkek nasıl uyuyosa kadında öyle uyusun ayrı yatmak isteyen o :) :)
- +1 yıl
Gelçi eşitliğe inanmadığın belli hemen kadını savunuyon koltukda nasıl uyusun diye :)
- +1 yıl
Ama sonuçta seninde dediğin gbi yaratıklardır her an herşeye dönüşebilirler :) :) ;)
- +1 yıl
Boşuyacaksa hiç gelmesun ;)
- +1 yıl
Ben ne yaptım şimdi :)
- +1 yıl
Kendi kaşındı ben bişe etmedim :)
- +1 yıl
Okadar delikanlı yanı :)
+1 yılGenelde ben isterim diye düşünüyorum evlenince deli yatarım biraz sıkışmaya gelemem ;)
02 Yorumla- +1 yıl
Evlenince herşey değişmez ;)
Benim eşim bitek batakda haa arada okey dede oluyo mümkünse ayrı uyusun oda zaten bütün gün birlikdeyiz
00 Yorumla
+1 yılÇok ağrıma gider ya :/ eğer salona gidip yatarsa dayanamam bende peşinden gider yanına büzüşürüm :(
00 Yorumla
+1 yılOlabilir bence her insan yanlız kalmak ister normal karşılamak lazım
00 Yorumla
+1 yılRahatsız değilse istemem yatağın diğer ucuna yatarım yinede yatağı ayırmam
00 Yorumla
+1 yılİlk derdi sıkıntısı var mi onu sorarım nedenini sorarım
00 Yorumla
+1 yıl31mi çekeyim açıp pornomu izleyeyim be kadın dediğim an iyi hadi gel der 😉 Akıllı olucaksın
00 Yorumla
+1 yılyalnız uyumak istemesinin mantıklı bir sebebi olabilir mi ki
00 YorumlaHayır efendim ! Dünya yansa o yatağa beraber girilecek sarılıp öyle uyulacak !!!
02 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimle uyumalı ne demek farklı bir yerde uymak eğer başka yerde yatarsa ben izin vermediğim halde bir daha yanıma yaklaşamaz.
10 Yorumla
+1 yılYatsın, zaten gece uyuduğumda boks maçı yapar gibi sağa sola kıvranıp duruyorum.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9b cevap paylaştı. Asla kabul etmem hiç hoşuma gitmeS. Böyle bir talebin sebebi nedir?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. sebebini merak ederim ama kızmam rahat edemiyordur yani
00 YorumlaYastığını verir salona yollarım , çift kişilik yatakta yayılır yatarım :D
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılsebebini öğrendikten sonra anlayışla karşılayıp kendime yatacak yer bulurum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖzel günündedir benim simarikligimdan kacio derim😁😀
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılBenim evleneceğim kadın öyle bişey yapmaz
29 Yorumla- +1 yıl
Yatılır nolacak sanki
- +1 yıl
Sen neyin peşindesin?
- +1 yıl
Bilmem
- +1 yıl
Beni kimse rahatsız etmez sıkma canını sen farklı şeylerin peşindesin sıkıntı yok.
+1 yılBirdaha onunla uyumam
10 YorumlaEvlenmiyeydin diye bie tepki gelir içimden.
01 YorumlaSaygı duyarım. Ben de köpeğimle uyurum o zaman.
20 Yorumla
+1 yılUyusun sorun etmem bende isteyebilirim bunu
10 Yorumla
+1 yılo zaman ona hayatında başarılar dilerim by by
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Mantıklı sebebi varsa sorun olmaz.
00 Yorumla
+1 yılSürekli yalnız uyumasını sağlarım
00 Yorumla- Devamını Gör (100)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar