Sözlüyüz ve 1 ay sonra nişanımız var. Çok kavga ediyoruz. Sizce neden?

sözümüz olalı hemen hemen 1 ay oldu.. Ancak çok fazla kavga etmeye başladık ben ise her şeyden nem kapar oldum. bütün gün neredeyse hiç konuşmuyoruz. Sürekli yoğunum diyor. Fakat önceden böyle değildi. Çalışsa da mesaj atar 5 dk bile olsa arardı artık o da yok. Konuştuğumuz zaman da sürekli kavga ediyoruz. Sizce bu normal mi ben nasıl davranmalıyım şaşırdım artık :(
Sözlüyüz ve 1 ay sonra nişanımız var. Çok kavga ediyoruz. Sizce neden?
Cevapla