5 gundur yazismiyoruz
ayrilmadik da
nolcak boyle
aileler de bilmior
ayrilmadik da
nolcak boyle
aileler de bilmior
Düğüne yakın stres sıkıntı falan geriliyorsunuz, normaldir. Kavga sebebiniz ne bilmiyoruz ama umarım halledersiniz.
Evlilik önce ufak tefek şeyler ise, büyütmeye gerek yok.
Ha, ufak tefek şeylerin birikmesi ise. Bitirin gitsin. İlişki tolsinleşmiştir.
Her şerde bir hayır vardır demeli. İçinizden gelmiyorsa, evlenmeyin zaten.
Seviyorum ama bu kadar kavga evlilik oncesi yani yasanmamasi gerekir.. kafam allak bullak oldu
Evlilik öncesi gerginlikler, alışverişler. Yetti, yetmedi oluyor. Bir arkadaşım da da oldu.
Ama canım cicim ayları yani.
Bu denli olması. Tuhaf.
Bir de evlilik öncesi küçük görünen şeyler dahi, evlilik sonrası devleşiyor.
Ben kendi adıma, o topa girmezdim. Gerek yok...
Uzak mesafe iliskisi yasiyoruz belkide iki sende 2 ay ancak gorustuk herseyi uzaktan uzaga tukettik sanirim
Bir ilişkiniz yokmuş ki zaten ortada. Uzak mesafe ilişkisi kökleri olan, yaşanmışlıkları olan ilişkilerde bile yürümüyor, aldatmalara, yalanlara kapı açıyor... Tanıyamıyor bile insan karşısındakini, birlikte yaşayamadığı hayatı paylaşamadığı için...
Şimdi her şey su yüzüne çıkıyor işte...
Offf surda kaldi bir ay aileler var isin icinde iliskiye de girdik ya o kadar zordayim ki
Cevap
14Cevap
Bence bir şekilde bir araya gelip sakince konuşun ve birbirinizden özür dileyin. İnatlaşmak birbirinizden soğutmasın bence. Ya da kavga etmemiş gibi normal bir sohbet başlatıp olayı unutmuş gibi yapabilirsiniz. 😊
Cok siddetli kavga ettik beni tehdit ette bende stir git falan dedim
Kavganın sebebi ne? Kavgayı oluşturacak sebebler evlilikte de devam edebilme ihtimali taşıyorsa, sağlıklı bir evlilik olmayabilir.
Inat var
Lafa gelince maddiyat sorun degil ama yap deyince yok acgozlusun yok acimasizsin yok hanfendilik yok
Evlenmeden böyle şeyler söylüyorsa, evlenince -aynı evde kalınca- bu söylemler daha da artacak ve çoğalacaktır.
Demekki gerçekten sevmiyorsun çünkü seversen arada başka kadın bile olsa inat eder savaşırdın. Sevginin ne olduğunu tam olarak bilmiyorsun
Cok fazla inat ettim iliskime sahip ciktim ama hep tek tarafli olmaz bu kez onu bekliorum yoksa bitti
Son kez bir araya gelin konuşun düğün stresi sizi olumsuz etkilemiş olabilir yüz yüze gelmek size bir nebzede olsa iyi gelir
evine git süprüz yap konuşun anlaşın mesajla düzelecek iş değil bu
Uzaktan ilkski :/
Ne bilelim kardeşim biz. Siz kendi sorununuzu konuşarak halledin.
Bak nişan döneminde şeytanlar insanlarla çok uğraşırmış güzel bişey yapacaksınız evleneceksiniz ya sizi ayırmaya çalışıyor oturup konuşun telefonda değil yanyana yapın bunu aranızı düzeltin
Yanlış anlama da çocukça yani bunları aşamadan evlenmek saçma
Evlilikten soğudum. Evlenecek bir tane sorun yaşamayan yok mu?
Gergin haller olabilir sakin olduğunda konusamaya çalış
kavgalar olur, barışmalar da olur. evlenince de ne kavgalar olacak. yeter ki gönül almayı bilin
Kavgaya sebep olan şeyi çözmeniz gerek yoksa barışsanız bile gene bunun üzerine kavga çıkacaktır
Düğün gününü bekleyin mecburen o gün yan yana geleceksiniz barışırsınız
Yok beklersek zaten o gun gelmez😂
Ay ay maddiyatı şimdiden sorun eden erkekse Allah kolaylık versin.
Doğru insan stresli dönemde bile yanında olandır genede sen bilirsin
Dugun günü yaklastıkca boyle seyler oluyo emin ol abimle karışı 6 sene beraberdi dugun yaklastıkca nerdeyse ayrılcaklardı aileler bile tartısavılıo aile büyüklerinden yardım fikir iste bunlar cok normal
Aynen o durumdayiz fakat bu kez ben alttan almicam onun yazmasini bekliorum
Küçük şeyleri büyütmeyin
Bişey olmaz barisirsiniz
Neden dolayı kavga ettiniz ki
Eski olaylari pisirip onume koyuyo
Düğün gerginliği olabilir.. ne zaman ki düğün stres heyecan yapmış olabilir
Bir ay sonra
İki Temmuz gerçekten az kalmış bence onun stresine girmiştir duzelirsiniz
Nazara da gelmiş olabilirsiniz 😑
Ne biliyim ya supheye dustum iyice
Kötü düşünme iyi düşün iyi olsun..
Güzel olacak barışır konuşur halledersiniz 🤗
Umudum yok ama ailemin de haberi yok yani buyuk yikim olcak
Aileler sert tavır vermese bari nasıl karşılar ailen?
Yani birde yüz yüze görüşmeyi konuşmayı deneyin telefonla hâl olmayacak bir şey demek ki
Ailem saygi duyar onun ki de ama bir ay kaldi yani hazirliklar yapildi hayal kirikligi olur… uzak mesafe ilizkisi
Ailelen desteci olacaktır eminim.. Nerelerde yaşıyorsunuz ki
O turkiye ben almayan
Gerçekten de uzakmis🙄
Oturup konuşacak sorunu cozeceksiniz
Daha demin nişanlın bu paylaşimi yaptti
Yok o burdan değil
oturup konuşun
Ben yazmak istemiorum hep adim atan benim bitti
o niye yazmıyo hiç
Inatci
Sevgi kolay bulunmuyor, barışın. 😊
Hic anlasamioruz son zamanlarda nazar mi degdi dugun gerginliginmi… sanki daha anlayissiz :/
Nazar da olabilir, ama düğün stresi ve gerginliği de olabilir tabi. Sevginin aşamayacağı sorun yoktur ya, küçük meseleler aranızı soğutmasın... Çünkü sonra bi bakıyorlar ki insanlar, incir çekirdeği kadar konular birbirini üzmesine yol açmış. 😊
Sevginin asamayacagi sey yoktur sana katiliorum sevmisse beni gonlumu alir
Aynen, atışmadan sonra şöyle bi düşündüğünüzde, kim haksız olan tarafsa onun gönül alması şart. Haksız olan, gönül almaya gelince de haksızın 3 adımına karşılık, 1 adım da haklı olan taraf atacak. Sorun çözülecek. 😊
Kararli ol ja evet ja jok
Adam malmi
ayy cok zor durum
Olmayacak böyle
Maddi mi
Maddi sorunumuz yok ama maddiyatla alakali kavga ettik
Aynen oyle cok uzattik eskiden boyle degidi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?