Hoşlandığım kişiye bana bir daha yazma hoşçakal dedim, şimdi çok pişmanım aramak istiyorum onu ne bahaneyle arayabilirim?

çok sinirli bir anımda böyle dedim moralim de bozuktu şu an aradan bir hafta falan geçti bir bahane bulup aramak istiyorum sizce onu aramalı mıyım? bu ilişkide seven değer veren taraf benim o sürekli beni üzüyordu, şimdi yine arasam çok mu gurursuz olurum? ezik gibi mi olurum? yoksa her şeye rağmen gurur yapmadan aramalı mıyım hoşlandığım çocuğu? arasam da ne dicem ki seni eşşek gibi özledim diyemem 😂 bir bahane bulmalıyım?
Hoşlandığım kişiye bana bir daha yazma hoşçakal dedim, şimdi çok pişmanım aramak istiyorum onu ne bahaneyle arayabilirim?
Cevapla