Daha önce beni sevmeyen birine tekrar yazılmaz değil mi?

Daha önce (1 yıl önce) bir şekilde duygularımı açmaya çalıştım umursamadı ya da dikkate almadı beni, şimdi tekrar konuşmaya çalışsam yazılmaz değil mi? Hayatımda kimse olmadı zaten ona karşı duygularım vardı hiçe saydı unutamıyorum yazılır mı?

Daha önce beni sevmeyen birine tekrar yazılmaz değil mi?
Cevapla