Her ilişkide çiftler sevdiğinin kimler ile iletişim halinde olduğunu bilmek ister. Bazen tanışmak, bazense sadece tanımak ister. Ancak bazı durumlarda özgürlüğüne düşkün olan taraflardan biri, gizliden gizliye karşı cinsle iletişim içerisinde olur. Bu iletişimde bulunduğu kişiden sevgilisine bahsetmez. - Böyle bir durumda eşini/sevgilisini "Aldatmış" sayılır mı? #GizliMesaj#GizlidenGizliye
Sevgilinizin sizden gizli karşı cins ile yazışması ve bunu sizden saklaması "Aldatmak" mıdır?
Şöyle bir şey var benden önce sevgilisi olmasada yakın olarkadaşı olan kızlar olacaktır muhakkak onlarla konuşma skaın demem saçma olur aynı şekilde benim de yakın erkek arkadaşlarım var çocukluktan dayanan pek sorun olmazdı bu açıdan Ama mesajlarda beğenmediğim bir şey sezersem o olmaz bak Bir de gizli konuşmak saçma ya birde sevgilisiyle konuşurken mesajları siler ya o aldatma gibi oluyor
Benden once ki kiz arkadaslariyla konusabilir sabah aksam degil tabi ama benden sonra yeni birileriyle tanisip sohbet etmeye basladiysa ve bunu benden gizliyorsa ne dusunulur bu durumda yeni tanistigin insanla neden uzun sure sohbet edersin ilgini cekmistir onunla konusmak hosuna gidiyordur daha yakindan tanimak istiyorsun bu da ondan hoslandigin anlamina gelir evet bu bir aldatmadir
aldatması için daha ne yapması gerekiyor. sevgilim ya da eşim benden gizli karşı cins ile yazışıyor ve bunu benden saklıyorsa beni aldatıyor demektir. herhalde karşı cinsle türk-amerikan ilişkilerini tartışmıyorlar. tabii aldatan kişinin saklaması da çok normal , hayatım bu adamı seviyorum, seni bu adamla aldatmak istiyorum, izin veriyor musun diyecek hali yok. tabii eceline susamadıysa...
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benden önceki erkek arkadaşlarıyla konuşabilir ama benden sonra bir erkek arkadaşı olduysa onu tanıtması gerekir. O yüzden baştan sormak gerekir "senin arkadaşların kim" diye. Daha da önemlisi konuştuğu "erkek" karşısındaki kişinin sevgilisi olup olmadığını biliyor mu orası önemli. Zaten şu sosyal medya çıktığından beri herkez birbirine yürüme peşinde...
Gizlemesi hoş değil demek ki sıkıntılı bir durum var ki gizliyor diye düşünürüm. ama aleni yapıyorsa saygı duyarım lakin edep çizgisi dahilinde olmalı ablam :-)
Gizli yapıyorsa tabiki aldatmadır. Yakın zamanda yakın bir dostumun başına geldi. Adamıda tanıyorum sanki bana ihanet edilmiş gibi hissettirdi. Bunu yapmak adiliktir.
bu aldatmaktır tabi ki seninle konuşmayıp gidip elin adamıyla/kızıyla konuşuyor ona da vakit harcıyor ama sana bir şey bile demiyor. Bu hem sevgilisini hemde karşısındaki insanı aldatmaktır.
iletişim kurmanın aldatmaya girceğini sanmam. biriklikte olduğu kişiye söylesede söylemesede sadece sözel paylaşımların geçtiği bir şey kesinlikle aldatma olmaz.
Aldatmak sadece hayatında biri varken başkasıyla ilgilenmek değildir. Aldatmak yalan söyleyemektir, saklamaktır, hayal kırıklığına uğratmaktır. -bence-
Bence aldatma denilemez ama kandırma mesela bende çok aşırı özgürlüğüme düşkün bir insanım fakat erkek arkadaşımdan gizli şeyler yapmıyorum bu özgürlük değil bildiğin gevseklik
iste ben onu kastettim senin kiz arkadaşın gizlice başka erkekle konuşup sonra kardeşim gibi derse kabul edermisin kardeşi gibi olsa zaten gizli konuşmaz
En İyi Cevaplar