AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Çok zor kötü birşey Gerçekten yatakları ayırma değil boşanma sebebi
Olur mu olmaz mı bilemem ama ses çıkaran insanla aynı odada yatamıyorum.
Ben de yalnız ve kapkaranşık odada uyumaya alışınca çıt çıkaran insana gıcık oluyorsun değil mi
@adımyokbenimlooo evet. sesiz olması lazım uyuyacağım ortamın. yoksa uykuya dalamıyorum.
Benim eşim horlarsa bende ayıeırım. Gece yatarken en ufak ses bile çıkmamalı
horlomayi bilmiyorumda ben yaninda biri ile rahat uyuyamiyorum
olabilir ama ben horlamam sadeece ölü gibi yatarım saga sola dönmeden sadece tavana doğru yatarım o kadar :)
tam aksine ben horlarken eşim uyanıp beni sabahlara kadar izleyen bir insan sevgi bu denli güzel birşey
Sen evli misin kı? Eşinin sabrın hayran kaldim
yaş dan dolayı böyle birşey sordun galiba yaşım 28 kardeşim evli değilim fakat 7 senelik birliktelige sahibim elhamdülillah senin anlayacağın bizimki sevgililikten öte bir durum o yüzden eşim diyorum umarım anlatabilmisimdir 😊
Tabikide anladim😀 mutluluklar
zeki bir insan olduğunu tahmin etmiştim 😉 teşekkür ederiz ❤
Ovdun mü sovdun mu belli değil. 😂😂😂 hadi aşkla kalın. Daha mesaj yazma bir huyum var en Son yazan ben olucam mutLaka. Hadi iyi geceler sevgiler😀
yazmazsam olmaz. :) ayrıca estağfurullah sövmek nedir övmek bizimkisi
Şimdi sen yazarsın da ben yazmam mi. Yazarsan yazarim😂😂
ben susmam bilesin 😄
Belli oluyor allah esine sabır versin😂😂
hadi be oradan 😜
uyuzluk yapıyorsun resmen 😄
Bak ya bir de dil cikarmis🤔🤔 hadi yazma artık sabaha kadar yazmak zorunda kalmaktan korkuyorum 😂😂
sen pes etmelisin ben değil 😉
Uyuz mu🤔🤔 sen bana uyuz mu dedin🤔🤔
evet kesinlikle 😇
Asla pes etmem😀
etmeeee 😄 pes ettirene kadar konusurum 😀
Bana bir daha uyuz deme seni pişman ederim 🔫🔫🔫
ben demek istemezdim kanki de sen hak ettin 😄
Beni banà bırak da git 😂😂 bu kadar yazasin olduğunu bilmiyordum nerden yazdım ben sana yaa
makara yapıyoruz işte arkadaşım ne var bunda 😝
He he ulle😂😂 arkideş daha yazmaya bişey de kalmadı. UyusAn mi sen soyle horlaya horlaya😂
bu kadar çabuk pes mi ediyorsun 😄 bende çetin cevizsin sanmıştım 😕
medusa nedir yahu 😀
İnternete yaz da bak medusa neymiş 😀 ayrıca sabah kadar konuşurumda Şu an havanda değilim nedense. Yoksa çenem dusuktur 😂
sana sordum ben 😁 ayrıca sen benimle baş edemezsin haberin olsun 😄
Beni tehtod edemezsin aldın başına bela bana sus diye yalvaracaksin😂
allah aşkına susma 😄
Aaa basının etini yerim ya kendine gel arkadaş buna can dayanmaz😂
bana birşey olmaz kanki 😄 asıl sen benden kork 😉
Peki tamam hadi seni kirmayacagim pes ediyorum 😇
Buralar senin çöplüğün olsun 😂
Ben başımı alır giderim😂
ayıp sana vallahi 😄 bende demistim uğraşacak bir arkadaş buldum diye 😀
Çok hastayim nefes alamıyorum beni mazur gör artık 😂 bir iyileşiyim ben sorcam sana😂😂
tamam kankiii geçmiş olsun 😞
Saol canım 😀
O horlamaktan değil sevginin gerçek anlamda bittiğindendir.
ahahaha yok artik cimciklerim horladikca daha horlamaz
Olamaz. Benim babaannem gibi horlayan yoktur, dedeme ninni gibi gelirdi hic rahatsiz olmazdi. bir zamandan sonra alişiyo galiba insan
Yatakları ayırmak yerine tedavi olmasını öneririm. Bazen birçok hastalıkların belirtisi olabiliyor
aşırı ise olabilir bazıları kamyon gibi horluyo çünkü
Ben hiç duymadim, horlama varsa tedavi olunmali, yatak ayırmaya bahane değil
Ya ayrılık sebebi olmaz da huzursuzluk doğurur bence 😅
Evet sesten bir gram uyunmuyor yan odada bile uyuyamıyorum aşırı sesten
Birlikte yatılmasının sağlıklı oluşu kadar ayrı yatmamın da bir çok artı yönü var. Partnerini özlemek en büyük örnek. Olabilir. Ayrı yatılabilir
Yani eğer çok şiddetliyse uyunmayacak derece de sanırsam evet 😀
kesinlikle insan sabahın köründe kalkıp işe gidiyosa illa ki rahat uyku düşlemelidir
Ben yatağı değil odayı değil evi değil eşi ayırırım.
Bir insan boşanacağına doktora götürüp çaresine bakmalıdır benim görüşüm
önlemi yok mu ya ben babamdan rahatsız oluyordum küçükken
Babamın horlama sesi apartmanı ayaklandiriyor ama bana ninni gibi geliyor sorun edilecek bisey degil
Horlasada olsun esimden ayri uyumam hem bunun cözümleri var. Ceviz kabugunu doldurmayan sorunlari abartmaya gerek yok
Boşanma sebebi bile olur benim için psikolojim bozulur ya sesten
Çift olamamıştır onlar, ne olursa olsun yatağı ayırmak çok büyük sorunlara neden olur. Çekilmeli
bir arkadaşım çok fena horluyordu eşi yanında nasıl durur bilmem ama tedavi olmak lazım
Öyle aşırı horlayınca biri kalkıp başla odada yatıyorum
erkekler gün içinde çok yorulduğu için horlaması çok normal bu kadar basit bir şeyden yataklar ayrılacaksa olmaz olsun öyle evlilik
Evet yanımda biri horlarsa uyuyamam.
olmamalı. çözüm bulunabilir
Eşimin horlamasıbana ninni gibi gelir
bir sure sonra alisiliyomus oyle duydum😂
Horlasada ben ayrilmam.
alışıyor insan. ayırmaya gerek yok
Bu bildiğiniz dünyadaki kabir azabı gibi birşey...
en çok korktuğum şey partnerimin horlamasi
Benim iyice uykum gelir 😂
Annem de benle yatıyo horlama tek sebeb olamaz.
Bence güzel bana ninni gibi geliyor
Ben kesin duymam bile 😄
Allah kocam olacak kişiye sabır versin
mandal yok mu mandal
Öyle birşey olamaz, rahatsızlık sonuçta.
Sevdigim insanin horlama sesinden rahatsiz olmam..
kötü birşey gerçekten. ama tedavisi var
Horlamam uyurgezerlik var ama..😂😂
Yine de ayrı yatmam eşimden
Hiç horluyorum diye odasını ayıran olmadı :D
olabilir eşi seste uyuyamıyorsa olabilir
Sadece çift mi evlatlar ev değişmek istiyor 😄😄
Evet annemle babam canli ornekleri
Rahatsız ediciyse o problem çözülmeli.
horlamasi uyumama engel değil
Aslaa seviyosam bosanmam
Ayırmam ben yatakları eşimi doktora götürürüm
olabilir hatta boşanma sebebi bile olabilir
Tedavisi yok mu şunun
Eşim horlamıo ama yinw ayrıyız
sorun ne?
Bebek ağlaması😀
hahahah :D
kafasına yastık yapıştır uyurken horlamaz bidaha.
Ne olursa olsun yataklar ayrılmamalı
bence olur bende sese gelemm😂😂😂