Hoşlandığım erkeğe aşk mektubu yazarak açıldim?

Bizim karsi apartmanda hoslandigim bir cocuk vardı terasa çıktığım zaman bana bakislarini yakaladım ona baktigimda onune bakiyo ama bana baktigi acik ve net sonra ben buna askimi itiraf etmeye karar verdim ve bir ask mektubu yazdim butun duygularimi kagida döktüm eline verdim dun verdim numarami da yazdim ertesi gun oldu ama hala bisey yazmadi acaba benim kadar cesareti yok mu yanlis mi yapmisim pisman degilim bir kiz olarak bu cesareti gosterdigim icin kendimle de gurur duyuyorum görüşlerinizi merak ediyorum cok teşekkür ederim
Hoşlandığım erkeğe aşk mektubu yazarak açıldim?
Cevapla