Nolcak bu aşk nolur yalavririm bi okuyun mektup yazsam mı?

Uni öğrencisiyim ve hocama aşığım uzun zamandır beri bu bir hoşlanti değil aşk kendisiylearam iyi gülüyoruz konuşuyoruz flan onu çok seviyorum ve aramızda çok yaş farkı da yok yedi sekiz yaş sadece ama üzücü olan Aralık'ta dersi bitiyor yani güz dönemi bittiğinde hocamda gidicek ve daha derslere girmicek yani bu demek oluyo ki hayatım boyunca bir daha göremicem onu ve kendisi çok iyi biri güler yüzlü benle de arası iyi her konuda yardımcı oluyo e dönem sonunda kendisini goremiceksem hayatım boyunca, içimde kalmasın haberi olsun ona aşk mektupu yazsam mı sade masumane bir aşk mektupu ona olan aşkımı itiraf edicem haberi olsun zaten beni seviyor ama öğrenci olarak sizce mektup yazıp versem mi ve ona hediye de yapcam bir kutuya koyup vercem mektupu

Soruyu Güncelle
1Ce

Nolcak bu aşk nolur yalavririm bi okuyun mektup yazsam mı?
Cevapla