" Seni seviyorum"demek zor mu? Erkekler, aşık oldukları kadın dahi olsa neden kolay kolay seviyorum diyemezler?

https://youtu.be/LTT4gtPvWg4

Sevgiyi anlatan küçücük basit bir cümle... Ne kadar hissettirselerde duymak istiyoruz bazen..
-"Sevdiğimi biliyorsun illa söylemem mi gerek"gibi cümleleri sıkça duyuyoruz.

Her seni seviyorum dediğinde stoğundaki seviyorumlar mı eksiliyor bir bir? O kadar mı çorak kalbin? Yüreğini aşkla sevgiyle tıka basa doldurmak istiyorsa karşınızdaki, bu o kadar büyük bir suç mu? Seviyorum demek neden bu kadar zor?

" Seni seviyorum"demek zor mu? Erkekler, aşık oldukları kadın dahi olsa neden kolay kolay seviyorum diyemezler?
Cevapla