Sevgiliniz/arkadaş çevreniz tarafından hiç düşünmeden terkedildiğiniz bir an da ne yaparsınız? Gidenin ardından #üzülüp ağlar mısınız yoksa beni hiç düşünmeden ardında bırakarak, çekip giden bir insan için gözyaşı dökemem diyebiliyor musunuz? #BirTutamAşkk #Gitmek
Ardına bile bakmadan çekip giden insanlar için üzülür müsünüz/özlem duyar mısınız?
Üşüdüğümüzde camı kapatmak kadar kolay olsaydı keşke, sevilmediğimizi anladığımızda o kişiye yüreğimizi kapatmak ama olmuyor giden sevmemiştir onun için üzülsekte yolumuza bakmaya macburuz...
Uzulmek mi? O dusunmuyorsa sen hic dusunmeyeceksin. O ozlemiyorsa sen aklinin ucundan bile gecirmeyeceksin. O bir egleniyorsa sen bin egleneceksin. Bak yine sinirlendim
Ulen erkeklere ayni diyonuz sizde aynisiniz. Once üzün defol git mit deyin onlar gidince de orda burda arkasina bile bakmadi diye aglayin ne bekliyordun iyiki bakmamis iyi olmus
Arkasindan uzuldugun birini degisirken sevemezmisin yani? Avutma kendini su an icinden ben dogru olani yaptim diye soyleyip duruyorsundur kesin. Olmamis malesef.
olgun düşünmek gerekli giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir sözü biraz klışe laflar ego tatmın edercesine çıkar.. güçlü durucam diye gönlümüzü sevgiden uzaklastırmak ne kadar doğru olur? ve zaten bitti demeklede bitmiyor çoğu şey.. ek olarak demek istedim sevgi her bir işin gücüdür mücadelede bunun için yapılır.. sadece ısrar etmek illede o olmasını dilemek ve beklemenin hata olduğunu düşünüyorum..
En İyi Cevaplar