• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Aşk İlişkileri

Sevgilim ben Kürt Asılliyim diye benden Ayrıldı sizce Haklımı. ?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sevgilimin Ailesi ben Kürt asilliyim diye kiziyla konusmami istemedi ve benden ayrildi.
Sevgilim ben Kürt Asılliyim diye benden Ayrıldı sizce Haklımı. ??
Sevgilim ben Kürt Asılliyim diye benden Ayrıldı sizce Haklımı. ?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bak abi soruna rastgele denk geldim aslında sorun benim hayatımın özeti gibi bu öyle bir şeyki ne anlatılır nede yaşanır eğer farklı kültürden ırktan iki insansan hele bir taraf Türk diğeri Kürt ise olmasın daha iyi bu evlilik eğer iki ailede de bunu anlayışla karşılayacak bir çevreye zihne sahip değilse sonuç sadece hüsran emin ol sonra benim gibi çocuklar çekiyor acısını

    0
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayirdir senin neyin var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İki farklı dünyadan olup da aşk diyip evlenen anne ve babamın arkasında bıraktığı enkaz desem😒

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen enkaz dersen o enkazin altinda bir dunya insan daha kalir. öyle deme canim benim su akar yatagini bulur merak etme sen.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlatayım sen karar ver be abi annem İzmirli öğretmen bir ailenin tek kızı üniversite okumak için gittiği kentte babamla tanışıp ona aşık oluyor babama babam kürt okul bitmek üzere iken iki tarafta ailesine evlenmek istediğini söylüyor iki tarafta çılgına dönüyor evlatlıktan reddederim tehditler uzayıp gidiyor böyle böyle ne annem nede babam dinlemiyor çekip çıkıyor ikisi kapıyı evleniyorlar kimseyi dinlemeden iki tarafta konuşmuyor annem ve babamla ikisi üniversite mezunu geçinip gidiyorlar kendi hallerinde annem bna hamile iken oluyo ne oluyorsa babamin babası vefat ediyor babam doğuya dönmek zorunda kalıyor kardeşleri küçük henüz ailenin en büyüğü dedemin işlerini o üstleniyor annem ise tek başına babamla gitmiyor çünkü babannem annemi asla kabul etmiyor bnide babam huzursuzluk olmasın diye annemi götürmüyor doğuma 2 ay kala annem rahatsızlaniyor ve bn erken doguyorum 7 aylık ve annem yapayalnız anne tarafim bnu duyunca inadı bırakıp barisiyor annemle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama babama daha da bileniyor dedemler annemi yalnız bıraktığı için arada kalan annem oluyor bir tarafta kocası diğer tarafta ise ailesi o suçlamiyor babamı ama kızıyor da kendince erkenden doğduğumu duyunca babam da apar topar geliyor bni ve annemi görmeye babannemlerle beraber hastanede ağız dalaşı kavga gürültü iki tarafta kavga etmeye meraklı zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      vay be kardesim vala ne diyecegimi bilemedimki bende izmirde oturyorum istersen takip et instgramdan ne zaman skntiya dusersen mesaj atarsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyle böyle çıkarıyorlar bni biraz zaman sonra annemle beraber hastaneden evimize geliyoruz ama sorunlar başlıyor babam daha önce sergilemedigi davranışları sergiliyor anneme annemde aynı şekilde karşılık veriyor ilk defa büyük kavgalar başlıyor aralarında babamın ailesinin yanına gittiği dönem boyunca orda ne yaşadı ise onu bambaşka biri haline getiriyor aralarındaki aşk da sevgide tükenip yıpratıyor ikisini ve son büyük sorun doğumumu dört gözle bekleyen o adam anneme bir erkek çocuğu istediğini o zaman babannemin onu belki kabullenecebilecegini söylüyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ah be guzelim baya dolmussun sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Annem çıldırıyor çünkü babam tanıdığı sevdiği adamla değil de başka biriyle mı evlendim kim bu diye soruyor kendine ilk defa çekip kapıyı çıkıyor terk ediyor evi dedemlerin yanına dönüyor bnle beraber babam geliyor konuşmak için ama her defasında kavga ile sonuçlanıyor konuşmaları ve en kısa sürede boşaniyorlar babam doğuya dönüyor ve orda babannemin isteği üzerine onun uygun bulduğu biriyle evleniyor annem bunu duyunca yüksek lisans için bn daha 4 yaşında iken İngiltereye gidiyor gidiş o gidiş bn dedemlerle büyüyorum babam her ay gelip beni görüyor ama sadece o kadar çünkü velayetim annemde babamın da almak gibi bir gayesi yok zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayal meyal hatırlıyorum şimdi babam bigün gelmişti 5 yaşlarında anca vardım telefonu çalmıştı arayan karısiydi konuştuktan sonra kalkıp gitmişti oğlu hastalanmış onun yanına gitmişti o an sordum ilk defa neden babam yanımda değildi ayda bir defa görüyodum peki annem oda yoktu sadece Teyzem anne gibi davranan bna sadece oydu ne kadar dedem torunu olsam da anneannem yarı yarıya Kürt olmam hep bana karşı mesafeli olmalarına neden oldu teyzemi anne gibi görerek büyüdüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Annem o gittiği ülkeden geri dönmedi bn 10 yaşında iken orda tanıştığı bir Türkle evlendi senede 6 defa gelip yabancı bir akraba gibi bni sever giderdi sonra teyzem üniversiteye gidince tamamen yalnız kaldım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ortaokulda arkadaşlarim babamın doğulu olduğunu duyunca hep geri çekti kendini bunu umursamayan birkaç arkadaşim anca vardı insanlr hep önyargıliydi helede aileler bn neyim diye çok sordum kendime Kürt mı yoksa Türk mü hangi tarafa aittim yoksa ikisi birden mı ya da hiçbiri mı Kürtçe gram bilmem Türkçe teyzemle büyüdüğüm için belkide liseye geçeceğim dönemde tamamen asi biri olup çıktım teyzemde yoktu bna sevgi gösteren biride dedemler baş edemez olmuşlardı öfkem büyüdü patlama noktasına gelmişti herkese nefretimi kusuyodum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama asla kendime zarar vermek gibi bir şeyde bulunmadım teyzem erasmus ile Azerbaycana gitmişti son senesinde dedem onu aramış baş edemez olduk bununla diye dert yakinmis bnden oda kalkıp gelmişti bna annemin asla teklif etmediği şeyi yapti okulu bitince Azerbaycana gideceğini orda bir düzen kurmak istediğini bnsiz olmak istemediğini bnide beraberinde götürmek istediğini söyledi çünkü oda bıkmıştı dedenlerimin bna olan ilgisizliginden sevgi yoktu içlerinde bana karşı teyzemle gitmek en büyük şansti bnde gittim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teyzemle herşeyi geride bırakıp gittik Burda başka bir düzen kurduk kendimize bu yıl lise ikiye gideceğim burda bn şanslıydim ki teyzem bna göre benim annem o 😊ise Burda mutlu çünkü bir Azerbaycan türküyle nişanlı eniştem çok iyi bir insan çok cana insanlr Azeriler anlatmak istediğim bu abi yanlış bir evlilik ve sonuç benim gibi çocuklar olabiliyor böyle olacak ise olmasın ilgisiz sevgisiz çok zor bni seven kollayan biri vardı onun sayesinde bugün hala nefes alıp yaşayabiliyorsam uzun oldu ama doluydum dediğin gibi o kızla olmadıysa vardır bir hayır hakkında sana tek önerim hangi ırktan olursa olsun senin ailenin de karşı tarafın da rızasınin olmadığı bir evlilik yapma siz boşanır geçersiniz ama çocuk ayrı bir dünya abi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      helal kiz sana vala seni takdir ettim o kadsr insan bir senin gibi anlatamadi ve Şu an beni nelerden dondurdugun farkina vardirdin opuyorum seni bal yanaklarindan allah yolunu acik etsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyle abi bn yarı olsa da kürdüm türk olduğum kadar sen seversin o kız sever ama bunu aileler anlamıyor senin ailen elit ve kültürlü insanlar sen ister kürt ister Türk bir kız ile evlen tepki verip senin mutsuz olmanı isteyecek insanlr değiller orası kesin sen bn bu kızı seviyorum dedikten sonra onlar seve seve kabul ederler bagirlarina basarlar gelinimiz diye senin ailen bu kadar anlayışlı ve kültürlü insanlar iken senin Kürt olmanı ırkını sorun edip de merhametli misin sadakatli efendi bir insan misin bunlara bakmak yerine işte seni ırkınla yargılayan ve kesin önyargıyla yaklaşıp bunu aşamayan ve her zaman da sorun edicek bir ailenin kızı ile evli olmak sana sadece zarar verirdi o kız ile ilişkin ciddi olsaydı evlenmenize izin verseler bile seni asla kızlarının eşi damatlari gôzüyle görmeyeceklerdi çünkü o önyargı o kadar kalıp halini almış ki kafalarında aşılması imkansız gibi bir şey sevgilini sevsen bile bu durum senin ailen onu koşulsuz kabul ederken onun ailesinden aynı saygı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sevgiyi görmemek evliliğini yıpratır ve aradaki saygı ve sevgiye de zarar vermeye başlardı kim üzülmezki zaten böyle bir şeye ve sende ister istemez normalde asla yapmayacağın şeyleri yapardın belkide kavga huzursuzluk esinde aynı şekilde bir tarafta sen diğer tarafta aile arada kalan bir kadın insan o öfkeyi de birbirini yiyerek çıkartıyor suçluyor birşeyler kopuyor vesselam al bide üstüne çocuk cik çıkabilirsen bu hengameden evlilik mi savaş alanı mı belli değil ha illa böyle olunca sonu biter diyemem ama bunlar muhtemel ihtimaller hiçbir sorun olmayan evlilik bile bitebilir ama hiç değilse iki tarafta sakin kafayla bitti olduramadik bu evliliği der efendi gibi ayrılır bosanir yüzyüze bakacak bir muhabbeti kalır çocuğu için saygısı kalır işte bu yüzden abi ilişkilerde bazı detaylar önemli ciddi ilişkilerde inşallah mutlu olacağın insanı bulursun 😇

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Fbjk1997
    Fbjk1997 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    Benim babam kürt annem laz ve şu an gayet mutlular cok şükür severseniz sıkıntı olmaz şu an ananemde babamdan o kadar memnun ki bir kızım olsa yine Kürtlere verirdim diyor

    0
    0 Yorumla
  • MarsUltor3000
    MarsUltor3000 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 56%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    İnsanları etnik kökenine göre tasnif etmeye, kimsenin zerre kadar hakkı yoktur ve Allah ve peygamber onları lânetlemiştir.
    Üstelik Kız sizi seviyorsa buna bırakın zerreyi atom kadar da hakları yoktur

    1
    0 Yorumla
  • Arasse
    Arasse Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 73%
    +1 yıl

    Dostum incitmek istemem ama tanıdığım iyi bir kürdün bile ailesi, akrabasi vesaire sıkıntilı oluyor.

    Sen olsan neyse ama ailenden ve akrabalarindan sikinti olur.

    4
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyide kardesim ailemlemi evlenicek bu kiz ailemle ne alakasi var

      Yorumla
    • Arasse
      Arasse
      +1 yıl

      Ailenle muhattab olmayacak mı? Milyonlarca insan var eşinin ailesinden sıkıntı yaşayan araştirabilirsin.

      Yorumla
    • Arasse
      Arasse
      +1 yıl

      Canını sıkma hocam vardır bir hayır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kardesim bak biz kürdüz diye böyle bisi deme sende ara arastir bakim türk asilli ailelermi sıkntili gelinlerine karsi ya da kürtlerime alnimiza bir damga yapistirmissin heryerde bir sknti ayrica benim ailem asimile olmus bir ailr kendimde konservatuar bir muzisyenim neden boyle diyonko simdi.

      Yorumla
    • Arasse
      Arasse
      +1 yıl

      Dostum benim görüşüm bu yönde. Türk ve Kürt asıllı aile meselesine bir daha bak bence.

      Düzgünce iza etmeye çalıştım kırdıysam kusura bakma.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

22

Cevap

10

Cevap

  • morlavinia
    morlavinia Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    gündemdeki olaylar yüzünden önyargıyla yaklaşmışlardır, boşver demek kısmet değilmiş

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      valla öyle yapcak bisi yok

      Yorumla
  • bayans1
    bayans1 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    kurban olsunlar bize bremin ☺ bizim kürt olusumuz bir sereftir birak o salagi sevin hatta ;) herbi jii

    3
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ulan hicbir konuda yuzumuz gulmuyo nedir bu cektikleri anasini satim.

      Yorumla
    • bayans1
      bayans1
      +1 yıl

      eoooo. takma diyom saana bir kürt atasozu ne demiss ya herro ya merro ☺ bosver

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eyvallah brimiın ez çı dıjim valle nızam.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    kimse bu dunyaya ırkını seçerek gelmiyor Türkiye Cumhuriyeti Devleti'ne ihanet etmediğiniz sürece sıkıntı yok

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kardesim sen ne ihanetinden bahsediyon. siyasete dokme isi ben sana ne diyom sen bana ne diyon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hepsi aynı yere denk geliyor yanlış anlama ama kürt dendiğinde en büyük çekingenlik bizim için budur önyargının %90 ını bu oluştururuyor He kızın yüzüne bu şekilde demesi hoş değil tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kürt dendiginde bu denmesin benimde demek istedigim bu sevdigimizden olucaksak bu yuzden irk denilen seye lanetler olsun. kardesim ben konservatuar mezunuyum aklina gelicek butun özgün muzik yapanlarin arkasinda baglama ve gitar caldim. Yeri geldi kendim söyledim. ve cesitli politik söylemlerin icinde bulundum ve agzimi acipta cit demedim. Allah beni böyle yaratmis ben buyum üzulurek söyluyorum siyasetinizde irknizda devletinizde alin sizin olsun bu saatten sonra insan yere goge sigdiramadigi rabbini yuregine sigdircak bakalim ne olcak bu isin sonu.

      Yorumla
  • balbozan
    balbozan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44 , eic 53%
    +1 yıl

    Benim tek ayrimim kisinin musluman olup olmamasi. kurt turk laz alman amerikan farketmez.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen kardesim

      Yorumla
  • kalpsiz-melek
    kalpsiz-melek Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    O da onun karakterini ele veriyor boşver daha iyilerine layıksın.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tesekkur ettim 😧

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İyi olmuş kardeşim.
    O zihniyetine tükürdüğüm insanımsılardan kurtulduğuna bak.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Haklı tabi her şey dengi dengine eninde sonunda huzursuzluk çıkıyor yoksa

    2
    30 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kardesim ben konservatuar mezunuyum ailemde gayette asimile olmus elit insanlar. ve maddi durumumuzda cok cok sukur gayet iyi meslegimde muzisyenim elhamamdurillah muslumanim kiz tarafida kirada yasayan siradan bir aile simdi ben boyle dusunmuyomda ailemi dengi dengine oluyo?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şimdi uçurum daha iyi belli oldu aynen dengi dengine o yüzden olmamış en iyisini yapmış ayrılmakla o kendine göre sen kendine göre bulmalısın..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya arkadasim yapma şöyle farzetki sen beni sevsen ben seni sevsem aradaki maddiyatim ne önemi var. ?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      burdaki mesele ailesi kürt oldugu icin beni istemiyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Maddiyatın da önemi var dininde dilinde ırkında önemi var ne kadar yok gibi görünse de aşkla sevgiyle başlıyor ama sonradan bunlar batmaya başlıyor bilirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok kardesim emin ol yok bunlar bu dunyada kalici seyler bir dininle mezara girersin o kadar. digerleri faso fiso. sevdigim insan benim yanimda olsan fizandada olsa dunyalarda ustume gelse vazgecersem serefsizim malimi mulkumu ugruna heba etmessem adam degilim. bizde öyle kolay ölmuyo bazi seyler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah herkesin güzel gönlüne göre versin Her şey burada birkaç düzgün cümle etmekle olmuyor işte genel geçer gerçekler var Ben de kabul etmesem de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen öyle vala tesekkur ettim güzel muhabbetin icin. gizli uye olmasaydin takiplesirdik seninle profilim belli ne zaman istersen konudabiliriz. göruslerin benim icin önemli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yolun bahtın açık olsun güzel arkadaşım sonuçta hepimiz DOĞMUŞUZ yaşıyoruz hiçbirimiz form doldurup gelmedik bu dünyaya hepimiz belli bir süre yaşayıp öleceğiz umarım öbür tarafa hazırlıklı ve bu taraftada mutlu yaşarız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kimsin sen ya instgram falan kullaniyosan takipleselim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim gibi birini tanımak istemezsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      buna sen karar veremessin. ben seni tanimak. isterim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir eksper olduğun için sana özelden mesaj gönderilmiyor iki ekspere çıktığın zaman bul beni istersen gör

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Senin güzel dünyandan çok uzak biriyim hiç tahmin edemeyeceğin bilmeyeceğin bir hayat yaşıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mail adresi ver yazayım Başka hiçbir sosyal kullanmıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😄😄 kusura bakma cocukluktsn kalma 😄😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kullanıyorsan sorun yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yazıyorum oradan sana bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yaz yazda playstoreden ne diye indircez bunu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Geçerli adres değil diyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bir snye bekle bir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyse kasma belki de tanımaman daha iyi senin hayatın için mutlu güzel dünyanda yaşa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya dur bir ben seni kacirmak istemem.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya bak simdi sen bir instgram sayfasi ac kendine zaten 5 dk surmuyo beni takip et zaten bu mail isleri uzun is hadi kirma beni emin ol tanistigimiza ikimizde gayet memnun kalicaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bütün hesaplarımı kapattım sadece mail varsa var yoksa yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Söylemesi ayıp aranan bir bilgisayar mühendisiyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya fake bir hesap kur ha öyle yapmissin ha boyle hayir yoruluyosan ben sana acayim burdan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben senin gibi bağlanmıyorum devamlı İp değiştiriyorum ya mail ya da uzatma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyse olmuyor geçerli değil diyor gerek yok daha zaten Allah yolunu açık etsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      senin mesajin geldi benimki geldimi

      Yorumla
  • aysişma
    aysişma Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Onların hassas davrandığı konu da buymuş demek ki. Ben şimdi yanlış yapmışlar desem ne fark eder

    0
    0 Yorumla
  • kumsalaskaya45
    kumsalaskaya45 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Herseyi gectim kürt asilliyim ne lan kürtsun iste dhfmddnd

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Annem azeri babam kürt simdi ne diyecen?

      Yorumla
    • kumsalaskaya45
      kumsalaskaya45
      +1 yıl

      Baban nereliyse sen orali oluyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kaç yasindasin sen ya merak ettim bak simdi?

      Yorumla
    • kumsalaskaya45
      kumsalaskaya45
      +1 yıl

      Ne alaka

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben sana ne diyorum sen bana diyosun hayir 13 yasinda falansin cevap vermicemde onun icin diyorum

      Yorumla
  • KalbinDuası
    KalbinDuası Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Hazsıklar, ırkçılık yapılmış.. Önemli olan insanlıktır. Bu arada tipinle ilgili de sorun var sanırım aranızda yoksa bu fotoğraf niye?

    0
    0 Yorumla
  • puccaozge
    puccaozge Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ucuz atlatmissin. Yoksa fasist bir aileyle ömür boyu geçinemezdin!

    1
    0 Yorumla
  • Kafasikarisikxx
    Kafasikarisikxx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    ne olmuş kürt isen insan degilmis ailesi bosver irkcilik yapmislar sana karsi

    1
    0 Yorumla
  • Habits
    Habits Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 545 cevap paylaştı.

    Şimdiden olması iyi olmuş gibi düşün sen de önüne bak, insanlardaki ırkçılık bitmez

    0
    0 Yorumla
  • Xserkn1541
    Xserkn1541 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kardesim ayni olay bugun benim basimada geldi devam edelim dedi kiz arkadasim fakat ben istemedim 3 senelik ilişkimi bitirdim

    0
    0 Yorumla
  • Sapancumleler2
    Sapancumleler2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Böyle insanları allah bildiği gibi yapsın

    1
    0 Yorumla
  • adrianci
    adrianci Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Kültür catismasi sıkıntı olur

    0
    2 Yorumla
    • NonUnendless
      NonUnendless
      +1 yıl

      Çok kültürlüyüz ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      vala öyle 😊

      Yorumla
  • TaurantB
    TaurantB Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl

    Bence haklı herkesin düşüncesi farklı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen oyle diyosan

      Yorumla
  • gizemli_kız055
    gizemli_kız055 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    tabiki de haklı değil

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😊 aynen

      Yorumla
  • NonUnendless
    NonUnendless Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl

    Sevin kardeş. Yobaz ırkçılardan uzak kaldığın için

    0
    0 Yorumla
  • Lninruhikizi
    Lninruhikizi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 65%
    +1 yıl

    kafalarınız uyuşmuyordur belki

    0
    0 Yorumla
  • Halilkent
    Halilkent Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kürt Türk kardeştir bu nasıl kafa

    1
    0 Yorumla
  • Prensessruhumm
    Prensessruhumm Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    nefret ediyorum şöyle insanlardan..

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sorma ya.

      Yorumla
    • Prensessruhumm
      Prensessruhumm
      +1 yıl

      boşver sbulamaz senin gibisini sonra pisman olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tesekkur ettim sagolasin.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bende aleviyim beni istermisin?

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      niye istemiyim kardesim insan degilmisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tamam ozaman gel evlenek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi tamam evlenek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      burcun ney

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oğlak senin 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yengec tam uyumluyuz ama sen biraz uyuzsun cok ciddi ve takintili olabilion

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      harbi haa 😄 her insanin kusurlari vardir idare etcen artik 😐

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bende cok nazli ve trip atarim benim kahrimi cekicen mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      trip atmayan kiz bulursam zaten sasarim fazla naz yapmassan sevinirim. 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ozm bu is olmaz bye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bye canim

      Yorumla
  • asa30
    asa30 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    Sana kurban olsunlar

    1
    0 Yorumla
  • _TosunPaşa_
    _TosunPaşa_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Tercih bende istemezdim huzursuzluk çıkıyor illa

    1
    0 Yorumla
  • bayramvan
    bayramvan Takip Et
    Guru Yaş: 53
    +1 yıl

    sana fayda vermez arkadaşım vazgeç

    1
    0 Yorumla
  • İremsii
    İremsii Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 38%
    +1 yıl

    Tercih

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sendemi öyle düsunuyosun.

      Yorumla
    • İremsii
      İremsii
      +1 yıl

      Hayır ama herkes farklı düşünüyor kürt bir damat istemeyebilirler elestirmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      abi niye ama insan degilmiyiz. isime gucume bakmadan direk böyle irkami bakilir.

      Yorumla
    • İremsii
      İremsii
      +1 yıl

      Yaşam tarzlari farklidir belki sonucta sende ailenden bagimsiz degilsin arada ucurumlar varsa istememis olabilirler kiz arkadasinda durumdan memnunki diretmemis evlenicem diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iste o var bravo aynen

      Yorumla
  • Bachibouzouk
    Bachibouzouk Takip Et
    Guru Yaş: 71
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Yanlis yapmislar.

    1
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 29,2b cevap paylaştı.

    Haksiz

    1
    0 Yorumla
  • gamzeli47
    gamzeli47 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    sacmaa pis ırkcılar

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      köpek iste napican.

      Yorumla
  • Güneşdoğsaartk
    Güneşdoğsaartk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evet bence çok haklı

    1
    0 Yorumla
  • Anıl4
    Anıl4 Takip Et
    Master Yaş: 24
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Haklı.

    2
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden haklı?

      Yorumla
    • Anıl4
      Anıl4
      +1 yıl

      Bir teröriste tam hakettiği cevabı vermişler. Kız ve ailesini tebrik ederim, böyle duyarlı insanlar artmalı. 👏🇹🇷

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ooo bizde daha neler var duymak istersen daha söylerim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😊😊😊😊

      Yorumla
    • Anıl4
      Anıl4
      +1 yıl

      Hakettiğin cevabı kızdan almışsın, ben burda bişey demem. :) ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dur bakalim daha bir cevap almadik kiz evi naz evidir hemen sevinme hain köpek 😄

      Yorumla
    • Anıl4
      Anıl4
      +1 yıl

      Cevapları belli, daha ne nazından bahsediyorsun. Asil bir Türk'ün, kırma bir ırkla evlenmesine izin vermeyeceklerdir tabi ki. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ırkn batsin senin pis köpek

      Yorumla
Devamını Gör(17)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim ben Kürt Asılliyim diye benden Ayrıldı sizce Haklımı. ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilim Kürt ve ailesi çarşaflı ben sekülerim? 12 cevap verildi
Kürt olduğum için ukraynaya alınmadım bu nasıl bir saçmalık? 14 cevap verildi
Sevgilimi Kürt diye terk ettim. Doğru yapmış mıyım? 23 cevap verildi
Kürt olduğum için ayrıldım sorun ben miyim? 11 cevap verildi
Sevgilimin Kürt olduğunu öğrendim sizce ayrılmalımıyım? 14 cevap verildi
Sevgilim Kürt Ailesi beni istemiyor Türküm diye? 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨