Kalbinizi kırdığı halde özür dilemiyorsa yine de yazar mısınız?

Karşınızdaki kalbinizi çok kırdı fakat özür dilemedi. Siz kırıldığınızı söylediniz sadece kusura bakma diyerek geçiştirdi. Çok seviyorsunuz ama. Kırgınlığınızı unutup yazar mısınız yoksa yazmayıp onun yazmasını mı beklersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Haklısınız arkadaşlar. Seven zaten dayanamaz özür diler. Ama bu dilemez. Sanırım sonsuza kadar bitti 😁
Kalbinizi kırdığı halde özür dilemiyorsa yine de yazar mısınız?
Cevapla