BEYLER bir kızın size karşı duyguları olduğunu anladığınızda ne yaparsınız?

Çalıştığınız yerde staja gelen bir kızla aranızda arkadaşlıkta değil açık açık flörtte etmiyorsunuz ama ufaktan bir iletişim var sürekli göz göze geliyorsunuz küçük tesadüfler de oluyor koridorda çarpışmak asansörde kalmak gibi zaten birlikte çalışıyorsunuz ama staj süresi bitince kız gidiyor aradan aylar geçtikten sonra iş yerine ziyarete gelip ertesi gün size merhaba nasılsın diye bir mesaj geliyor bu durumda ne yaparsınız? Erkek Hoşlansa stajda söyler miydi eğer beğenmiyorsa neden diğer stajyerlere selam bile vermezken gelip bana yardım ediyordu çalışırken veya neden hep beni izliyordu arkadaşça ise neden farklı davrandı o zaman bu arada benim içimde fırtınalar kopar ama karşı taraf asla bunu anlamaz işveli cilveli biri değilim yani yanımda geriliyordu hiç arkadaşlarıyla olduğu gibi rahat değildi üstelik bir adımda atmadı. Siz olsanız napardınız beyler kıza nasıl bir tepki verirdiniz mesajla konuştuktan sonra görüşüp ondan hoşlandığımı söylesem erkek kafası nasıl bakar böyle bir olaya?
BEYLER bir kızın size karşı duyguları olduğunu anladığınızda ne yaparsınız?
Cevapla