Hoşlandığınız kıza açıldığınızda 'Benim sana karşı bu türde hislerim yok' derse ne yaparsınız?

Kafama cok takilan bi soruyu sizlere yonelticem.

Yaklaşık 1 yıldır görüştüğünüz aranız gayet samimi bi kıza seni seviyorum, hoşlanıyorum dediğinizde size;

- Benim sana karşı bu türde hislerim yok.

dediğinde ne yaparsınız? üstüne mi gidersiniz yoksa biraz daha zaman tanıyıp daha sonra mı aynı duygularınızı paylaşırsınız? yoksa size karşı ne hissediyo? fikirleri alalım.
Güncellemeler
+1 yıl
Not: Bahsettigim kisi ile gorusmuyorum. Sadece bu kafama cok takildi o yuzden sordum. Sansimi denedim olmadi ustelemem daha. Ustelemis olsam zaten şu anda bunu yaziyor olmaz, kizla sahilde geziyo olurdum :)
Hoşlandığınız kıza açıldığınızda 'Benim sana karşı bu türde hislerim yok' derse ne yaparsınız?
Cevapla