AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Her araştırmanın gerçeği göstermediğini bilerek hareket etmek gerekir. Ben seviyorsam söylerim neden söylemeyeyim?
Her şeyin bir ağırlığı vardır sürekli söylenince o ağırlığını kaybeder.
Ben genellikle "Seni arzuluyorum" kelimesini kullanirim. 😂😂
o hiç belli olmaz eeee şimdi birşey demeyincede bu sfer utangaç mutangaç oluyorsunn
Ben seni seviyorumdan çok seni yerim derim. Daha samimi yav sjshsj
Seni Seviyorum cümlesi çok sık kurulmamalı zaten, yoksa anlamını yitiriyor.
Her ne kadar icraat önemli olsa da, seven dayanamaz. soyler.
yav neye göre bu tespit, çok saçma. ben sevdiğim kadına seni seviyorum demekten yorulmam
Yoo ben hep söylerdim cok da sevdim. Saçma sapan şeyler uydurmayın
her gece söylemeden uyumuyoruz değeri de asla düşmüyo
BU kelimeleri sık sık kullanmayı sevmem, basitleşiyor çünkü.
valla ben az kullanırdim heycani kacmasin alışıldik kelime olmasin diye bana hep kızardı
Seni seviyorum diyorum sürekli ölümlü dünya , söyleyemediklerime pişman olmak istemiyorum
çok çok nadir sevgimi zaten belli ederim beden dili konuşur o kelime o kadar basit değil
Ne alaka mesela ben bir bayan arkadaşı gerçekten çok seviyorum onun için ona her fırsatta seviyorum diyorum
Her şeyden de bir şey çıkarmayın dhdgh seviyoruz ki söylüyoruz
Bizmi cikariyoz arastirmislar iste
Araştıranlara seslendim
Gecende tersledin bak sen beni sinirlendim Şu an sana
Sinirlenme ://
Ara ara söylüyorum birine ve sanırım sık söylüyor ama gerçekten seviyorum. O uzmanlar her şeyi çok biliyor
Gerçekler ters mantıktan ibaret değil bence. İçimden gelmediği sürece söylemek benim için bir eziyettir ama zamanında çok sık söylüyordum.
Çok saçma bence. Biz nişanlımla her gün söylüyoruz birbirimize. Sarılıp öpüyoruz. Gözlerimizin içine bakıyoruz. Gerçekten hissediyoruz. Bu bence sadece söyleyerek göstermeye çalışan erkekler için geçerli.
18 yaşında nişanlandın mı?
Evet.
oha. onun yaşı kaç?
Yirmi dört
Valla en son 6 yil önce birine seviyorum demistim ama harbidende sevmistim.. Sonradan gorustuklerim oldu ama kimseye söyleyemedim çünkü bir bağlayıcılığı bir kiymeti olmali , su zamanda herkesin agzina sakiz olmus durumda
Sanırım cıktiklarından biri seni eksilemis :)
Galiba 😀😀
Bende eksiliyimde milleti kandirmak neymis gor zalim adam :D
Kimseyi kandırmadım cok şükür 😀 O konuda yanmicagima eminim 😀😀
Ondanmi oyle dedin kendi kendini ele verdin :)
Sonradan görüştüklerim oldu dedim ama dilimden seviyorum çıkmadı , beni eksileyen kişi kim bilmiyorum tabii ama sanırım sinirinden eksilemis 😀
Ikincisi benim hihihi :D
Ben ilkinden bahsediyorum 😀
O senin eskilerinden ben oyle hissettim :D
Helal etsin hakkini varsa bir hakki bende o zaman ne diyim 😀
Sen yap yap helal iste erkek milleti iste pih sana :)
Dur her kimse desifre etmeye calisiyorum yardim etsene biraz 😀
Ay ne fenasin sen korktum haaa
bir araştır koskoca fenomensin kim o beni eksileyen 😉😀
Kimse iyi yapmis :D
Sanada ayrica yaziklar olsun
Nedenmis ben naptim :)
Saldiriyosun bana su an 😡
Sinir oldum hihuhi :D
Sebep?
Daha onfeki yorumumlarından :)
Hymm o zaman beni kesin seviyor. Senede bir gün sevdiğini söylediğine göre.. yasasin yuphii holeyyy 😂😂😂
evet bir tane uyanık bana sürekli söylerdi p*zevenk
benim sevgilim cok sık kullanıyo her telefonu kapatırken mesela ama davranıslarındanda beni sevdigini hissedebiliyorum
Alakası yok her insan ne karakter nede kisilik olarak ayni degildir bence seven adam gibi seviyorsa surekli diye bilir bunun yalan soylemekle ne alakasi var herkes ayni kafada olma gibi bir zorunluluk da yok
Saçma bence seni seviyorum demek sevmiyor anlamına gelmez ayrıca neye göre araştırma yapılıyor. her kişilik farklıdır.
Kullanmam hareketlerimle yansıtırım.. çoğu zaman samimiyetsiz kelibe öbeği gibi gelir bana.. bana göre sevgi emektir.
İyi de canım, ayda 1 kez söyleyince sevdiği mi anlaşılıyor? O araştırmacılar biraz daha detay versin bize. Böyle yalandan diyenler için mi söylüyor? Gözlerinin içine bakmadan...
Cok sacma benim babam anneme 25 yildir soyler adam 25 yildir usenmeyip yalan mi soyluyor yani 😋😏
Öyle tabi alışkanlık haline getirip söyleyen de var ama biz kadınlar duymak isteriz
Bugn sever yarın söver sonra belki de döver tutarsızlık oluo
Arada kendimde olmadan kullanırım senin araştırmalardan da gına geldi bu arada 😂
Seviyorsam elbet sevmiyorsam asla boşa gönül verip kalp kırmayı sevmem
yani bu durumda o tabiri caizse öküz bana aşık. Mantığın bittiği yerdeyim.
Kişiden kişiye değişen bir durum yoksa sevdiğini söylemesi gayet güzel birşey.
seni seviyorum demiyorum çünkü seni seviyorum kelimesi kifayetsiz kalır
Beşinci seviyorumdan sonra, faaliyete geçmeli çünkü:)
Bence yanlış bir fikir zamanlamasina göre soylemiyorsa sevmiyordur denebilir
o erkeye bakir erkek varki seni seviyorum derse harbi seviyordur ama erkekde varki yatağa kadardir seni seviyorum kelmesi
Seviyorum kelimesi çiçeğe su vermek gibi birşey. Ama topraksız ve ışıksız su neye yarar ki? Sevmek dilde hem de davranışta olmalı.
demiyorsa da sevmiyordur diyorsunuz. ne diyorsunuz anlamadık.
Vedalaşırken hep seviyorum seni diyip öper yani sevmiyor mu noluyor kafam karıştı
kizlarin zaafi bu bende cok soyluyorum ve yalan soyluyorum kizlarin hosuna gidiyo hemde oyle soyluyorumki eriyolar
Araştırmata katılmıyorum. Saçma
Söylemekten çok belli ederim
Olsaydı sevgilim karşılıklı kullanırdık bu lafı^
Araştırmalarınızı seveyim sizin
Hayır kullanmıyorum.
Oğluşum bana hep diyor. :/
Sevgi dil ile değil hal ile yaşanır
Kullanmam, hatta hiç kullanmam
o ne öyle vıcık vıcık
Söylemem kolay kolay 😂😂😂
bence kişiliğe göre değişir
niye böyle bişi olsun sevdiğini söylemek suç mu
Beni bırakmadan önce çok kullanmıştı
seni seviyorum demese de sevmiyordur
Hiç kullanmam kullanacak kişi yok;)
Çok kullanırım ve gerçekten çok seviyorum.
erkekler hep yalan soyler
Hanesi iştir kişinin...
Lafa bakılmaz!