İkiz bir kardeşiniz var. Yolda kardeşiniz ve sevgiliniz karşılaştı. Sevgiliniz, kardeşinizi siz sandığı için sarıldı öptü. Siz o sırada gördünüz veya sonradan öğrendiniz. Tokalaşma biçiminde değil tabii, biraz daha ileri seviyede bir öpücük. 😶 Tepkiniz ne olur? Bunu öğrendikten sonra ne yaparsınız?
Sevgiliniz ikiz kardeşinizi yolda görüp, siz sandığı için sarılıp öpse ne yapardınız?
Tam tersini düşünelim; sevgilimin ikiz kardeşini yolda görüp öptüm? O ne yapardı ki böyle bir şey olması için sevgilimin ikizinin *rospu benimde beyin özürlü olmam lazım. Bir insan burnunun eğri oluşundan dahi sevdiğini tanır, tanıyamadı diyelim zorla üstüne atlayacak hali yok karşıda ikiz şerefsiz veya rospu değilse zaten hop ben değilim der
aaaa ben yokmusum gibi devam etsin sonucta ben saniyo onunlada yata bilir dimi afagahahsjakkala Eğer ikizim kardesimse zaten merhabalasirken yenge der ses tonu farklidir vs vs olamaz ama oldu diyelim erkege kardesime bisey olmaz kizi sileriz olu biter.
Tek yumurta iki bile olsa böyle ahmakça bişey olamaz hadi oldu diyelim o zaman o sevgilinin beyninde bir sorun vardır sevhilisini ayıramıyosa onuda salla gitsin
İstemeden istem dışı yapılmış hataya öfkelenirsen hata daha da karmaşık bir hal alır. Oyüzden durumu düzeltmek lazım. Ayrıca özellikle uluorta yerlerde öyle şeyler yapmaz yapamaz zaten kız arkadaşımsa 😊
Teşekkürler harikasın tabiki bunu edebiyat öğretmeni anlatır Kusura bakma unutmuşum Bilinç altıma takla attırdın ve kendime geldim Tekrardan minettarım
En İyi Cevaplar